ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فونسکا: سوارز مشکل روانی دارد


مدیربرنامه‌های پیشین مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا پاسخ ادعای اخیر این بازیکن ملی‌پوش را در اظهارنظری تند داد.

خبرگزاری تسنیم: مدیربرنامه‌های پیشین مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا پاسخ ادعای اخیر این بازیکن ملی‌پوش را در اظهارنظری تند داد.

لوئیز سوارز در مصاحبه‌ای که سه‌شنبه این هفته با شبکه تلویزیونی مونت‌کارلو انجام داد، گفت که دانیل فونسکا، مدیربرنامه‌های پیشین او 20 درصد از رقمی را که خرونیخن سال 2006 برای خرید این بازیکن اروگوئه‌ای به تیم ناسیونال پرداخت، به او بدهکار است.

اکنون دانیل فونسکا که خودش زمانی برای تیم ملی اروگوئه‌ بازی می‌کرد، به ادعای سوارز پاسخ داده و او را نادانی با مشکلات روانی توصیف کرده است.

فونسکا در گفت‌و‌گو با رادیو 1010 اظهار داشت: سوارز دروغ می‌گوید چون او کودکی است که نشان داده مشکلات روانی دارد و مطمئناً همه ما این را می‌دانیم. به همین دلیل است که او به طور مرتب به روانشناس سر می‌زند هرچند این کار آن تأثیری که می‌‌خواست را روی او نگذاشته است. به نظر من سوارز باید روانشناسش را عوض کند یا شاید هم بهتر باشد که به جای روانشناس به روانپزشک مراجعه کند. برای شمردن، انگشتان دو دست کافی است اما سوارز این کار را بلد نیست چون بچه‌ها شمردن را بلد نیستند.

فونسکای 46 ساله که در دوران بازیگری طولانی‌اش سابقه بازی در نیم‌هایی مانند ناپولی، رم و یوونتوس را دارد، می‌گوید که اختلاف میان سوارز و او صرفاً به خاطر پول نیست اما ریشه در اتفاقی دارد که در روزهای نخست دوران بازیگری مهاجم بارسا رخ داد.

وی ادامه داد: داستان به زمانی برمی‌گردد که یکی از سه دوست صمیمی‌ام در دوران حضور در تیم جوانان با من تماس گرفت و گفت اتفاقی ناگوار دارد برای لوئیز رخ می‌دهد. من مجبور شدم یک موضوع بسیار ناراحت کننده را به این پسربچه بگویم و تا روزی که بمیرم فاش نمی‌‌کنم که به او چه چیزی گفتم. چیزی که به او گفتم یک حقیقت ناراحت کننده بود. سوارز نخواست آن حقیقت را بپذیرد و از آن زمان با من مشکل پیدا کرده است. ترجیح می‌دهم دوستانی داشته باشم که به من حقیقت را بگویند نه دروغ. به همین دلیل در قالب چند کلمه از لوئیز می‌‌خواهم که حقیقت را بگوید نه اینکه اعتبارم را با ادعای اینکه 200 هزار دلار به او بدهکار هستم، لکه‌دار کند. او یک آدم رذل است!

فونسکا در پایان گفت: سوارز اگر شهامت داشته باشد، نکته ناراحت کننده‌ای که به او گفتم را بازگو می‌کند. نداشتن شهامت، دلیل واقعی خودداری این شخصیت ناخوشایند از گفتن واقعیت است و به همین دلیل او در 6 سال اخیر به کسی چیزی در رابطه با این موضوع نگفته است.


ویدیو مرتبط :
مشکل روانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اگر سریعا رسیدگی نشود امنیت روانی جامعه دچار مشکل می‌شود



 

 

اگر سریعا رسیدگی نشود امنیت روانی جامعه دچار مشکل می‌شود

 

كرمی‌راد درباره حادثه سعادت آباد:

اگر سریعا رسیدگی نشود امنیت روانی جامعه دچار مشکل می‌شود

کمیسیون امنیت ملی، درباره رخداد سعادت آباد، موضع قاطعی در پیش گرفت و بیانیه‌ای صادر کرد و بنا بر آن، قرار شد که آقای جلالی، سخنگوی کمیسیون، در این باره مواضع كمیسیون را به آگاهی مردم برساند.

محمد كرمی‌راد، عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب گفت: نفس قضیه، کاری زشت و غیرانسانی بود و معمولا در اغلب کشورها نیز رخ می دهد و پدیده جدیدی نیست که البته در همه جای دنیا، قوانین برای برخورد با این جرایم وضع شده است و بر پایه همان قوانین، به جرایم رسیدگی می‌شود.

نماینده كرمانشاه افزود: رسیدگی به این موضوع به سرعت پیگیری می‌شود. قاتل باید به سزای کار خود برسد و درس عبرتی باشد برای دیگرانی که این گونه به خود جرأت ندهند تا امنیت اجتماعی را به خطر اندازند و خدای ناخواسته، ناکارآمدی نیروهای انتظامی و قوه قضاییه را با چنین کارهایی زیر سوال برده و دشمنان نیز از این قبیل رخدادها، بهره‌برداری سیاسی خود را ببرند.

كرمی راد در ادامه با طرح این پرسش كه چرا مأموران نیروی انتظامی از اینکه وارد درگیری شوند، ابا دارند و چه دلیلی باعث شد دو نیروی انتظامی حاضر در میدان، وارد عمل نشوند، اظهار داشت: این گونه موارد، باید دقیقا تجزیه و تحلیل شود. چرایی وقوع این حوادث مهم است. گاه ممکن است دیرکردی ولو جزیی، باعث بحران شود و گاه، دقت عمل عوامل دست اندركار از بحرانی شدن اوضاع جلوگیری کند.

این عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه خاطرنشان كرد: اگر نیروی انتظامی بموقع وارد عمل می‌شد و مضروب را سریعتر به بیمارستان می رساند، مقتول زنده می ماند. نیروی انتظامی باید این موارد را در آموزش نیروها و توجیه آنان به روشنی تبیین کند تا این شایبه پیش نیاید که پلیس در انجام وظیفه خود تعلل کرده است.

وی در ادامه با اشاره به رویدادهای تلخ ربودن زنان و هتك حرمت آنان گفت: دستگاه قضایی در برخورد با این جرایم، اختیار کافی دارد و باید قاطعانه برخورد کند و از جوسازی‌های رسانه‌های خارجی ترسی نداشته باشد. حکم شرع و اسلام باید اجرا شود. اینها ناموس ما هستند و ما باید بیشتر از این احساس مسئولیت کرده و اولویت‌ها را تعیین کنیم. اگر به این جرایم به سرعت رسیدگی نشود، مطمئنا در آینده مشکلات جدی برای امنیت روانی جامعه و سلامت اخلاقی كشور به بار خواهد آورد؛ بنابراین، قوه قضاییه باید محکم و قاطعانه با متهمان برخورد كند تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد...../تحلیل:تابناک