ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فولاد و استقلال اهواز در ناکجا آباد!


تیم‌های فولادخوزستان و استقلال اهواز دست به دست هم، روزهای سخت و نگران‌کننده‌ای را در قعر جدول سپری می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: امسال حضور سه نماینده استان -فولادخوزستان، استقلال اهواز و استقلال خوزستان- در لیگ برتر کشور نوید روزهای پرطمطراق فوتبال خوزستان را در کشور می‌داد ولی برخلاف انتظارها، انگار روزهای خوش از فوتبال خوزستان رخت بر بست و گرد نا امیدی بر آن نشست.

*فولاد ناامیدکننده‌تر از قبل

مردم خوزستان که در فصل جاری لیگ برتر کشور خود را برای قهرمانی مجدد فولاد آماده کرده بودند، با فوتبالی ضعیف از این تیم مواجه شدند.

سرخ‌پوشان اهوازی پس از گذشت 14 هفته از رقابت‌های لیگ برتر، در عین ناباوری در قعر جدول به سر می‌برند.

با این روند خیلی زود صدای اعتراضات فوتبال دوستان خوزستانی به گوش رسید. کادرفنی و هیات مدیره باشگاه نیز از اتفاقات رخ داده برای این تیم رضایت ندارند و مردم خوزستان نیز هر روز نسبت به وضعیت فولاد و برگشتن آن به روزهای طلایی گذشته، ناامیدتر از روز قبل هستند.

خیلی‌ها می‌گویند فولاد گریبان‌گیر طلسم شده است، طلسمی که شاید با تغییر عواملی چون کادرفنی و مدیریت باشگاه شکسته شود. این روزها مرد کروات فولاد هم در خودش است و شاید او هم دیگر به نتیجه‌گیری فولاد امیدی نداشته باشد.

اما توقع مردم خوزستان بیش از این است و در پی فولاد واقعی هستند و وقتی دست به دامن استاندار برای نجات تیم می‌شوند، یعنی آن قدر به این تیم عشق و تعصب دارند که فولاد را در اعتراض‌هایشان، فریاد می‌زنند.

مسوولان برای این فولاد خمیده تا دیر نشده، کاری کنند. نکند فردا روزی برسد و همه "کاسه چه کنم چه کنم" دست بگیرند؛ تا دیر نشده فولاد را نجات دهیم.

*استقلال اهواز تیمی بی‌هدف و سردرگم

آبی‌های اهواز، تیمی با قدمتی بسیار در کشور؛ این تیم با کش و قوس‌های فراوان و در دقیقه 90 لیگ برتری شد اما از همان ابتدا تیم به حاشیه رفت و در حالی که تنها پنج هفته از بازی‌های لیگ می‌گذشت، تغییر بختیاری‌زاده سرمربی این تیم، نوید روزهای بد را داشت.

شاید نابه‌سامانی موجود در استقلال اهواز و نبود مدیریت لازم و باتجربه و تصمیم‌گیری‌هایی خارج از چارچوب کاری، از همان ابتدا می‌توانست نشانه‌هایی از سردرگمی استقلال اهواز در لیگ برتر کشور باشد.

استقلال اهواز که به نوعی «شناسنامه فوتبال استان» به حساب می‌آیند، در فصل جاری آن قدر ضعیف ظاهر شده‌اند که حریفان از این تیم برای افزایش آمار گل‌های زده خود استفاده می‌کنند و چقدر این نگاه به یک تیم با قدمت خوزستانی، آزاردهنده است.

تا دیر نشده آبی‌های اهواز را دریابیم؛ نرسد روزی که این تیم را سقوط کرده ببینیم.


ویدیو مرتبط :
استقلال اهواز ۱-۲ فولاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی ارزشمند فولاد برابر استقلال در دربی اهواز



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال فولاد خوزستان در شروع مجدد رقابت های لیگ برتر برابر استقلال خوزستان به برتری دست پیدا کرد.

به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال صنعتی در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر عصر امروز بات برتری یک بر صفر سرخپوشان اهواز به پایان رسید. ماتیاس چاگو در دقیقه ۸۲ برای فولاد گل زد.

استقلال صنعتی که بسیار امیدوار بود با پیروزی برابر تیم پایین جدولی فولاد خوزستان به صدر جدول بازگردد با این شکست فرصت را در اختیار استقلال تهران قرار داد تا همچنان صدرنشین باشد. فولاد خوزستان هم با این پیروزی ارزشمند ۱۷ امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد.

 

اخبار ورزشی - مهر