ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فولاد شهر به یاد مرتضی پاشایی


ترکیب تیم ذوب آهن برای بازی با استقلال مشخص شد.

خبرگزاری فارس: سبزپوشان اصفهانی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی با ترکیب رشید مظاهری، کارلوس سانتوس، هادی محمدی،‌اکبر ایمانی، قاسم دهنوی،‌علی حمام، مهرداد قنبری، قاسم حدادی‌فر، مهدی رجب زاده، محسن مسلمان و مسعود حسن‌زاده به مصاف استقلال خواهند رفت.

*همچنین روی نیمکت استقلال تیموریان،‌ داسیلوا،‌فخر‌الدینی، نوری، طاهونی، حسینی و نورافکن حضور دارند.

*هواداران استقلال به بهانه برگزاری دربی احتمالی و گرفتن انتقام از پرسپولیس از پیروزی این تیم و دیدار مقابل گل‌گهر خوشحال بودند.

*بازیکنان استقلال ساعت 16 و 50 دقیقه وارد زمین شده و به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفتند. در این بین آرش برهانی بیش از سایر بازیکنان تشویق شد.

*کریم بوستانی و همراه محسن فروزان از ساعت 16 و 30 دقیقه در بین اولین نفراتی بودند که وارد زمین مسابقه شدند.

*افشارزاده مدیرعامل استقلال یک ساعت قبل از آغاز بازی وارد ورزشگاه شده و به جایگاه ویژه رفت.

*قبل از آغاز بازی آهنگ‌های مربوط به شهدا و سپس آهنگ‌های مرحوم مرتضی پاشایی از بلندگوها پخش شد. همچنین تصاویری از مرحوم پاشایی از اسکوربورد به نمایش درآمد تا به این وسیله یاد و خاطره این خواننده فقید زنده شود.

*زمانی که دیدار تیم‌‌های پرسپولیس و گل‌گهر به ضربات پنالتی کشیده کشید یک کودک در جایگاه ویژه و همزمان با پنالتی‌های پرسپولیس یک تفنگ ترقه‌ای را به صدا درمی آورد و به این وسیله او آسایش را از سایر حاضران در جایگاه ویژه سلب کرده بود.


ویدیو مرتبط :
مراسم یاد بود مرتضی پاشایی در شهر های ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تجمع شبانه به یاد مرتضی پاشایی


تصاویری از حضور طرفداران مرتضی پاشایی در پارک آب و آتش تهران را مشاهده می کنید.