ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فولادی ها نمی توانند به اسپانیا بروند


به دلیل عدم صدور روادید از سوی سفارت اسپانیا در تهران، اردوی تیم فوتبال فولاد خوزستان در این کشور لغو شد.

خبرگزاری فارس: بنا به اعلام واحد امور بین الملل و رسانه باشگاه فولاد خوزستان، پس از یک ماه پیگیری مداوم از سوی مسئولان باشگاه و همچنین آژانس برگزار کننده اردو و تورنمنت بین‌المللی مدیترانه در شهر آلیکانته اسپانیا، متاسفانه درخواست صدور روادید 32 نفر بازیکن و کادر فنی و اجرایی تیم فولاد مورد موافقت کنسول سفارت اسپانیا در تهران قرار نگرفت.

این در حالی است که برخی سایت‌های اینترنتی، دلیل رد درخواست صدور روادید را تعداد نفرات زیاد فولاد اعلام کرده‌اند که صحت ندارد بلکه تعطیلات ژانویه، تعطیلات رسمی ایران و اسپانیا و روزهای تعطیل سفارت از جمله دلایل طولانی شدن دریافت پاسخ از سفارت اسپانیا در تهران بوده‌اند.

از سوی دیگر، این سفارتخانه چند بار درخواست ارائه توضیحات و مدارک مستند درخصوص فهرست نفرات اعزامی و سمت آن‌ها را داشت که هر بار بلافاصله موارد درخواستی تهیه و به صورت رسمی برای آن‌ها ارسال شد و دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان نیز دو بار با مسئولان سفارت اسپانیا در تهران به صورت تلفنی صحبت و توضیحات خود به زبان اسپانیولی را ارائه کرد و حتی شخصاً راهی سفارت این کشور در تهران شد و با کنسول هم در این زمینه صحبت کرد اما در نهایت، پاسخ مثبتی دریافت نشد.

گفتنی است در چند هفته اخیر تمامی مدارک موردنیاز برای دریافت ویزا از سوی باشگاه فولاد خوزستان تهیه و آماده شده بود تا در صورت دریافت پاسخ مثبت، بلافاصله برای سفارت اسپانیا در تهران ارسال شوند و حتی برنامه پرواز نیز تنظیم و با آژانس مسافرتی هماهنگ شده بود و پیش قرارداد مربوطه نیز برای آژانس اسپانیایی ترتیب دهنده اردو ارسال شده بود.

همچنین از آنجا که احتمال داده می‌شد اخذ ویزای اسپانیا در نهایت میسر نشود، از چندی پیش هماهنگی‌های لازم با چند آژانس دیگر برای برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی در چند کشور دیگر انجام و به سرمربی تیم اعلام شده است که هم اکنون در حال بررسی از سوی وی هستند.


ویدیو مرتبط :
واردات بی رویه صنایع فولادی، تهدیدی برای صنایع فولادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فولادی​ها دبی را جایگزین اسپانیا کردند


معاون باشگاه فولادخوزستان از قطعی شدن اردوی این تیم در دبی از 15 تا 25 ژانویه (25 دی تا 5 بهمن) خبر داد.

ایسنا: اسماعیل عسکریان درباره دلایل لغو اردوی اسپانیا، اظهارکرد: دلایل لغو این اردو برای ما مشخص نیست. سفارت اسپانیا به ما ویزا نداد و دلایل این کار هم برای خود آن​ها است و نمی​دانیم به چه دلیل این اردو لغو شد و فقط می​دانیم که مخالفت کردند.

وی در پاسخ به این سوال که در برخی رسانه‌ها دلیل رد درخواست صدور ویزا از سوی اسپانیا تعداد نفرات زیاد فولاد اعلام شده بود، گفت: ما فقط می​خواستیم تیم را بفرستیم و لغو این اردو به خاطر تعداد زیاد کاروان فولاد نبود بلکه سفارت اسپانیا به ما گفت که شرایط به صورتی نیست که بخواهید در اسپانیا اردو برگزار کنید.

عسکریان در ادامه درباره برگزاری اردوی این تیم در دبی، عنوان‌کرد: اردوی دبی ما قطعی شد و قرار است تیم‌مان از 15 تا 25 ژانویه در آن‌جا اردو بزند و احتمالا سه دیدار تدارکاتی هم در آن‌جا خواهیم داشت تا تیم​مان با استفاده از این فرصت به هماهنگی لازم دست پیدا کند.

معاون باشگاه فولادخوزستان درباره ارسال لیست تیم برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون آسیا، گفت: ما 21 بازیکن و 14 نفر را به عنوان کادر فنی و اجرایی معرفی ​کردیم و البته می​توانیم 27 تا 30 بازیکن را برای شرکت در این مسابقات معرفی کنیم که تا یک هفته مانده به آغاز اولین دیدارمان هم فرصت داریم که پنج بازیکن را اضافه کنیم.

وی افزود: احمد عبدالله‌زاده، بختیار رحمانی، سروش سعیدی، ایوب والی، سروش رفیعی و شهاب کرمی هم جزو نفرات ما بودند که به دلیل مشکلاتی که داشتند و نامشخص بودن وضعیت​شان، با قرار گرفتن اسم‌شان در لیست آسیایی ما موافقت نشد ولی اگر مشکلات‌شان حل شود، به جمع ما اضافه خواهند شد. به هر حال باید دید که مقرراتی که فدراسیون و سازمان لیگ تعیین می​کند، به چه صورت است.

عسکریان همچنین در ادامه درباره درخواست اسکوچیچ برای جذب یک هافبک، گفت: دنبال یک بازیکن هستیم تا بتوانیم از سهیمه آسیایی​مان استفاده کنیم ولی هنوز به نتیجه نرسیده​ایم و امیدوارم پیش از مسابقات آسیایی هم این مشکل حل شود.

وی در پایان درباره وضعیت ایمان موسوی و این‌که گفته می‌شود از حضور در تمرینات فولاد منع شده است، خاطرنشان‌کرد: او همان وضعیت سابق را دارد و تمریناتش را به صورت انفرادی انجام می​دهد و از حضور در تمرینات منع نشده است. در حال حاضر هم تصمیمی برای فسخ قرارداد او گرفته نشده است اما اگر خود او موافقت کند ما هم حرفی نداریم. یک بازیکن باید نظر مربی را هم جلب کند. موسوی روز اول با نظر اسکوچیچ جذب شد ولی به هر حال ممکن است یک بازیکن در ادامه از نظر روحی و فنی نتواند جواب دهد. خیلی از بازیکنان زمانی که جابه‌جا می​شوند، زمان می​برد تا کارایی لازم را به دست آورند و موسوی برای این کار خیلی فرصت داشت ولی نشد. در کل، هم او و هم ما بدشانسی آوردیم.