ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فوت برادر، گزارشگر والیبال را تغییر داد



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی والیبال ایران

جواد محتشمیان که قرار بود امشب دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان را گزارش کند، به دلیل درگذشت برادرش، گزارش این دیدار را به کیومرث کرده واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، گزارشگر پیشکسوت صداوسیما به دلیل نامساعد بودن شرایط روحی‌اش، گزارش این دیدار را به کیومرث کرده واگذار کرد. کیومرث کُرده که گزارشگر رقابت‌ جمعه شب تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان بود، امشب نیز این بازی را گزارش می‌کند.
 
رقابت تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان امشب ساعت 21 از شبکه سه سیما به‌ طور زنده پخش خواهد شد.
 
همچنین پخش مسقیم دیدار دو تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان امشب ساعت 21 در برنامه «4 سوی ورزش» از شبکه ورزش سیما به روی آنتن می‌رود. 

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
میکس غم برادر داغ برادر - کلیپ برای فوت داداش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: اگر تیمی در شهرآورد ببازد آن را آویزان می‌کنیم/گزارشگر دربی نظر مردم را تغییر داد



سرمربی تیم فوتبال پرسپویس , علی دایی

دایی: اگر تیمی در شهرآورد ببازد آن را آویزان می‌کنیم/گزارشگر دربی نظر مردم را تغییر داد

سرمربی تیم فوتبال پرسپویس گفت: اگر تیمی در شهرآورد شکست بخورد آن را آویزان می‌کنیم.

 علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و گسترش تبریز اظهار داشت: ابتدا تولد امام رضا را به همه تبریک می‌گویم مطمئنا ما بازی سختی مقابل گسترش فولاد خواهیم داشت. این تیم تازه از لیگ دسته اول صعود کرده و در این چند هفته تیم خوبی نشان داده است. بازیکنان جوان و خوبی دارد که در زمین به خوبی می‌دوند و دعوا می‌کنند.

وی افزود: گسترش فولاد جزو تیم‌هایی است که سخت تلاش می‌کند خطیبی هم سرمربی این تیم است که یکی از دوستان من است مطمئنا آنها هم برای گرفتن امتیاز به تهران خواهند آمد اما با توجه به انیکه ما تمرینات خوبی را داشته‌ایم خدا را شکر به غیر از یکی دو نفر از بازیکنان می‌توانیم از تمام پتانسیل خود استفاده کنیم. ما بازی سختی در زمین خواهیم داشت و برای سه امتیاز وارد میدان می‌شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره محرومان و مصدومان برای این بازی یادآور شد: حمید علی‌عسگر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و خدا را شکر محرومی نداریم.

دایی در مورد اینکه خط دفاعی پرسپولیس بهترین خط است و همچنین گسترش فولاد بهترین خط حمله را دارد و خطیبی اعلام کرده است موقعیت‌های زیادی در مقابل پرسپولیس خلق خواهد کرد، گفت: هر کسی می‌تواند درباره بازی که انجام نداده‌ایم صحبت کند.

 

حسین آقا هم از تیم ملی و بانک تجارت هم بازی من بوده، من در مجموع این خانواده را دوست دارم. نظر خودشان را دارند اما ما به هیچ تیمی در زمین باج نمی‌دهیم. محکم و قلدر بازی می‌کنیم.

دایی افزود: عملکرد خوب خط دفاعی ما برمی‌گردد به سیستم دفاعی کل تیم. طوری بازی می‌کنیم که بتوانیم هواداران را راضی کنیم. گسترش‌فولاد هم تیم جوان و خوبی دارد اما ما هم پرسپولیس هستیم. مطمئن باشید همه اعضا به غیر از سه امتیاز به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

وی در مورد انتقادهایی که در مورد دربی 77 صورت گفته و او در موردش صحبتی نکرده، تاکید کرد: ما کار خود را انجام می‌دهیم مطمئنا از انتقادهای درست استفاده خواهیم کرد. شهرداری تابلوی قشنیگ در شهر نصب کرده، آنها تابلویی زده اند که اگر انتقاد مثل باران نرم باشد به افراد کمک می‌کند. من از شهرداری ممنون هستم که چنین تابلوی زیبایی در شهر نصب کرد‌ه‌اند. انتقادات اگر سالم باشد آنها را قبول می‌کنیم باید به فکر چاره باشیم.

 

متاسفانه فقط انتقاد صورت می‌گیرد. اگر هزار انتقاد صورت بگیرد 10راه حل هم نمی‌دهند انتقاد کردن خیری راحت است. به گونه‌ای از شهرآورد انتقاد کردند که انگار دیگر دربی ها چگونه بوده است.

وی اعنوان کرد:‌ما به این مسائل کاری نداریم تمام ترمزک خود را بر روی تیم داریم متاسفانه بریخ افراد صحبت‌هایی می‌کند که به نفع خودشان استفاده شود. در برنامه نود اعلام شد که در تمام دنیا روزنامه‌ها و رسانه‌ها دربی را مورد توجه خود قرار می‌دهند ما این موضوع را رد نکردیم کسی نمی‌گوید که به دربی توجه نمی‌شود اما آیا دو هفته در باره این بازی می‌نویسند؟

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: مطمئنا آنها هم به دربی توجه دارند اما کسی نیست بگوید آنها در چه تاریخی به این مسائل می‌پردازند یکی دو روز به مسابقه به این مسالئ توجه می‌کند اما ما دو هفته پیش از این بازی تمام توجهات را به این بازی معطوف می‌کنیم. مربی،؛ مدیران و بازیکنانمان تحت فشارند هیچ تیمی نمی‌خواهد بازنده باشد اگر تیمی ببازد آویزانش می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ما بازی نفت را واگذار کردیم و ببینید که چه کارهایی با ما کردند اما رقیب ما به استقلال خوزستان می‌بازد و با او چه گونه برخورد می‌شود. عالم و آدم بازی ما را آنالیز می‌کنند پشت این اتفاقات مواردی نهفته است. من با شرایط سخت پرسپولیس آگاه بودم و می‌دانستم که شرایط چگونه است در باشگاه قبلی شرایط راحتی داشتم اما با توجه به اینکه این پرسپولیس را دوست داشتم تصمیم گرفتم به این تیم بیایم و به آن خدمت کنم.

دایی گفت: از دوستان تقاضا دارم کمک کنند مطمئن باشید پرسپولیس نتایج بهتری خواهد گرفت. دوستان به تیم کمک کنند نه اینکه هزار انتقاد صورت بگیرد و یک راهکار هم انجام نشود زمانی که گزارشگر شهرآورد در زمان بازی دایم صحبت‌های م نفی انجام شود نظر منردم هم برمی‌"ردد ما همیشه نظر مردم برایمان مهم است کسی نمی‌"وید دربی خوب بود و به نظرم دربی متوسطی برگزار شود هر دو تیم سعی کردند بازی خوبی به نمایش بگذارند اما به هر حال فوتبال است و این بازی مساوی شد.

وی در مورد اینکه هواداران انتظرا دارد در بازی مقابل گسرتش فولاد به برد پرگل دست یابند، اظهار داشت:‌ من ندیدم هیچ هواداری چنین انتظاری داشته باشد این نظر شما خبرنگار است ما فقط به سه امتیاز این بازی فکر می‌کنیم 4 سال پیش زمانی که گسترش فولاد در لیگ یک بازی می‌کرد با این تیم بازی کردیم اما شرایط هم اکنون این تیم با آن زمان فرق می‌کند تیمی که در تهران مقابل راه‌آهن به برتری می‌رسد و در شهرش در دقیقه 89 بازی را به استقلال واگذار می‌کند و با تراکتورسازی مساوی می‌کند تیم خوبی است. امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی مقابل این تیم بازی کنیم و سه امتیاز را کسب کنیم./فارس