ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فوتبال گیلان مُرد


بازیکن تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: با سقوط تیم ملوان انزلی و همچنین سقوط داماش به لیگ دسته دو فوتبال گیلان مُرد.

خبرگزاری فارس: محمد آبشک در گفت‌وگویی در مورد سقوط ملوان انزلی گفت: نمی‌دانم چه بگویم. واقعا حیف شد که ملوان سقوط کرد. حاضر بودم بمیرم و بلایی سر من بیاید اما تیم ملوان در لیگ برتر ماندگار شود. تیم داماش گیلان هم به دسته دو سقوط کرد. فوتبال گیلان مُرد اما زندگی همچنان ادامه دارد و امید زنده است. امیدوارم ملوان دوباره هرچه زودتر به لیگ برتر بازگردد.

وی افزود: شرمنده هواداران ملوان شدیم. کسانی که به این تیم عشق می‌ورزیدند. مردم انزلی با ملوان زندگی می‌کنند و همه دلخوشی‌شان ملوان است. شایسته نبود که ما سقوط کنیم اما یکسری بی‌تدبیری‌ها صورت گرفت و در نهایت این سرنوشت تلخ برای ملوان رقم خورد. قبل از شروع فصل قرار بود برنامه‌های خوبی برای این فصل ملوان طرح‌ریزی شود اما بی‌تدبیری‌هایی صورت گرفت.

بازیکن ملوان با اشاره به بی‌توجهی برخی مسئولان به باشگاه گفت: بازیکنان تمام تلاش‌شان را کردند اما برخی نسبت به تیم کم‌توجه بودند. در برخی مقاطع شانس آوردیم که زودتر از هفته پایانی سقوط نکردیم و وقتی ما می‌باختیم تیم‌های دیگر هم بازنده می‌شدند. شکست مقابل سیاه‌جامگان و سقوط تلخ و گزنده است. فکر نمی‌کردیم در مشهد سقوط کنیم. امیدوارم فصل آینده ملوان بتواند به لیگ برتر بازگردد. نمی‌دانم چه باید بگویم. شاید برخی علیه بازیکنان ملوان صحبت‌هایی مطرح کنند اما بازیکنان ملوان بی‌غیرت نبودند. آنها با تمام وجودشان برای موفقیت تلاش کردند اما ملوان مشکلات زیادی هم داشت.

وی افزود: اول فصل ایرادهای ما برطرف نشد. فصل گذشته تلنگر خورده بودیم اما در این فصل هیچ توجهی به آن اتفاقات نشد و درس عبرتی از فصل گذشته نگرفتیم. برخی هم قول‌های زیادی به ملوان دادند که هیچ کدام آنها عملی نشد. مشکلات ما فراوان بود حتی در برخی مقاطع داوری هم علیه تیم ما بود. نمی‌دانم چه باید بگویم هر حرفی بزنم دیگر بی‌فایده است. ملوان سقوط کرده است. خیلی حیف شد که این سرنوشت برای ملوان رقم خورد. فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. امیدوارم فوتبال ایران دوباره به شرایط خوب گذشته‌اش بازگردد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با آقای شكری،رئیس واحد فوتسال هیئت فوتبال گیلان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گیلان برترین هیات فوتبال برگزار کننده شد


هیات فوتبال استان گیلان به عنوان برترین هیات فوتبال برگزار کننده لیگ برتر انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: هیات‌های فوتبال سه شهر بوشهر، البرز و گیلان به عنوان نامزدهای هیات‌های برگزار کننده برتر فوتبال ایران بودند که هیات فوتبال گیلان به عنوان هیات فوتبال برتر انتخاب شد.