ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فوتبال «ظریف» و «عراقچی» می‌خواهد


«وقتی فوتبال مهم است باید برای آن آدمی مهم و با اعتبار هم آورده شود؛ آدمی در حد و اندازه‌های ظریف و عراقچی».

روزنامه نود: «فوتبال مهم است، مثل اقتصاد، مثل فرهنگ، مثل سیاست. فوتبال مهم است، مثل کیفیت زندگی، مثل شغل، مثل ازدواج. فوتبال مهم است، مثل هر چیز دیگری که به آن اهمیت داده می‌شود، مثل موضوعات مهمی که می‌تواند صعود یا سقوط کشور را سبب شود! فوتبال به اندازه برجام مهم است. ساعت‌ها جلسه پشت سر گذاشته شد و خودکارها پرت شد تا برجام به تصویب رسید. چرا؟ چون نتیجه آن آرامش، پیشرفت و تغییر بود. چرا؟ چون مردم راحت‌تر زندگی کنند، شادتر باشند. پس وقتی فوتبال مهم است باید برای آن آدمی مهم و با اعتبار هم آورده شود؛ آدمی در حد و اندازه‌های ظریف و عراقچی.»

در ادامه این یادداشت با اشاره به انتخابات فدراسیون فوتبال و اسامی برخی کاندیداها آمده است: «با نگاهی به شرکت‌کنندگان متوجه می‌شویم که تکنوکرات‌ها نیامده‌اند ... برخی نام‌ها شاید بتوانند در جمع بیست سی نفره شورای راهبردی قرار بگیرند اما نمی‌توانند به عنوان نفر اول باشند. اگر جای گودرزی بودم انتخابات را لغو می‌کردم، انتخابات را به تعویق می‌انداختم و دنبال آدم‌های متخصص‌تری برای فوتبال می‌گشتم! آدم‌هایی که بتوانند شادی جامعه را تضمین کنند».

در بخش پایانی این یادداشت نیز می‌خوانیم: «فوتبال مهم است و باید برای آن آدمی در حد و اندازه‌های وزیر آورد. فوتبالی که می‌تواند روحیه نشاط و امیدواری بیاورد و صدها هزار نفر را در استادیوم‌ها و میلیون‌ها نفر را پای تلویزیون بکشاند مهم است و مهم خواهد بود. نباید به صرف حضور و ثبت نام، این جایگاه را به دست آدم‌های «خوبی» که نمی‌توانند موفق باشند سپرد! فوتبال مانند سیاست، اقتصاد ‌و فرهنگ در تراز موفقیت هر کشوری تاثیرگذار است، پس باید جدی‌تر از گذشته آن را دید و برای آن تصمیم‌گیری کرد.»


ویدیو مرتبط :
روحانی : "ظریف " "صالحی""عراقچی" آلزایمر دارند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظریف معاونان خود را منصوب کرد /عراقچی معاون حقوقی/ امیرعبداللهیان و قشقاوی ابقا شدند



معاونان ظریف ,محمدجواد ظریف

ظریف معاونان خود را منصوب کرد

عراقچی معاون حقوقی/دانش‌ یزدی اداری و مالی/ رحیم‌پور آسیا و اقیانوسیه/ امیرعبداللهیان و قشقاوی ابقا شدند

براساس احکام صادره توسط وزیر امور خارجه کشورمان عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌الملل، رحیم‌پور معاون آسیا و اقیانوسیه، دانش‌یزدی معاون اداری و مالی و امیرعبداللهیان و قشقاوی در سمت‌های خود، ابقا شدند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران معاونان خود را به این شرح منصوب کرد.

سیدعباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌الملل، ابراهیم رحیم‌پور معاون آسیا و اقیانوسیه و مهدی دانش یزدی معاون اداری و مالی شدند.

همچنین حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقا و حسن قشقاوی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور در سمت‌های خود ابقا شدند.

پیش از این نیز ظریف مرتضی سرمدی را به عنوان قائم مقام و مجید تخت روانچی را به عنوان معاون اروپا و آمریکا منصوب کرد.

مرضیه افخم نیز طی حکمی از سوی ظریف به عنوان سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه معاونان جدید وزیر امور خارجه روز شنبه برگزار خواهد شد./فارس