ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فوتبال ساحلی ایران فینالیست شد


دیدار مرحله نیمه نهایی فوتبال ساحلی چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیا در پوکت تایلند به سود ایران تمام شد.

خبر آنلاین: ایران با شكست دادن امارات در نیمه نهایی بازی های ساحلی، حریف تیم ملی ژاپن در فینال بازی ها شد. این مسابقه در استادیوم سافان هین به داوری نمازوف از ازبکستان ووونگر سوان از تایلند انجام شد.

تیم ایران در دو وقت اول و دوم نبض بازی را در دست داشت اما در 12 دقیقه سوم آنگاه که تیم ما 4-2 پیش افتاده وخودرا در فینال می دید دو گل دریافت کرد وکار 4-4مساوی شد وبه وقت اضافی رفت. در وقت اضافی هم تلاش دو تیم نتیجه ای نداشت و در ضربات سه گانه پنالتی تیم امارات پنالتی دوم را هدر داد تا ایران در پنالتی 3-1 و در مجموع 7-5 به برتری برسد.


ویدیو مرتبط :
بازی ایران - روسیه فوتبال ساحلی و قهرمانی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بر ژاپن



 

 

 

پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بر ژاپن

 

رقابتهای مقدماتی جام جهانی و قهرمانی آسیا

پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بر ژاپن

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با نتیجه پنج بر چهار تیم ژاپن را شکست داد و به عنوان تیم اول به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای مقدماتی جام جهانی و قهرمانی آسیا صعود کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، گلهای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را در این بازی علی نادری ( 2 گل)،احمد زاده (2 گل ) و حسنی به ثمر رساندند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با این نتیجه به عنوان تیم اول وارد مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا شد.