ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فوتبال انگلیس در شوک بازیکن بیهوش



تیم فوتبال بولتون , جام حذفی انگلیس , بازیکن سابق آرسنال

 

دیدار دیشب تیم های فوتبال بولتون و تاتنهام در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس به دلیل نقش بر زمین شدن فابریس موامبا بازیکن 23 ساله بولتون نیمه کاره رها شد.

به گزارش منابع خبری، موامبا در حین بازی روی زمین افتاد و نفسش قطع شد به طوری که پزشکان مجبور شدند همانجا به او شوک برقی بدهند.

بازیکن سابق آرسنال سپس به بیمارستان منتقل شد و تا چند ساعت بعد وخامت حال او ادامه پیدا کرد.

موامبا بدون برخورد با هیچ بازیکنی روی زمین افتاد و ''هاوارد وب'' داور مسابقه دقایقی بعد در حالیکه نتیجه 1 بر 1 بود، از بازیکنان خواست زمین را ترک کنند.

وی در جمهوری کنگو متولد شده اما در نوجوانی به انگلیس رفت و در تیم های زیر 16 سال و زیر 21 سال این کشور بازی کرد.

بعد از افتادن او روی زمین تعدادی از بازیکنان در اطرافش جمع شدند و برخی شروع به گریه کردند و بعضی دیگر با دست هایشان سر و صورتشان را گرفتند.

تماشاگران نیز هنگامی که موامبا در حال انتقال به خارج از زمین بود، به تشویق وی پرداختند.../ورزش 3


ویدیو مرتبط :
بازیکن فوتبال بیهوش شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد پنج تیم لیگ برتری انگلیس به دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران /وقتی خسرو با آبی‌ها تمدید کرد+عکس



اخبار ورزشی - روزنامه دیلی استار انگلیس خبر داد:
پیشنهاد پنج تیم لیگ برتری انگلیس به دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران

روزنامه دیلی استار انگلیس در گزارشی از پیشنهاد چند باشگاه انگلیسی به احسان حاج صفی و مهرداد پولادی دو بازیکن تیم ملی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه دیلی استار انگلیس در یک گزارش اختصاصی، به وضعیت احسان حاج صفی و مهرداد پولادی پرداخت. در این گزارش آمده است: پولادی 27 ساله از تیم‌های ساوتهمپتون و سوانزی پیشنهاد دارد. این بازیکن 23 بازی ملی دارد و یکی از بازیکنان خوب ایران در جام جهانی و مقابل نیجریه و آرژانتین بوده است.

در ادامه این گزارش آمده است: یکی از افراد نزدیک به پولادی گفته که این بازیکن عاشق لیگ برتر انگلیس است و بازی در این لیگ را به کشورهای دیگر ترجیح می‌دهد.

در بخش دیگری از این گزارش به احسان حاج صفی هم پرداخته شده است: احسان حاج صفی در سن 17 سالگی و در سال 2008 اولین بازی ملی خود را انجام داد. او که 64 بازی ملی دارد در حال حاضر از تیم‌های هال سیتی، فولهام و کاردیف پیشنهاد دارد.

طبق اعلام روزنامه دیلی استار، در هفته‌های آینده وضعیت حضور این دو بازیکن تیم ملی ایران در لیگ انگلیس مشخص خواهد شد.


 -----------------------------------

 

وقتی خسرو با آبی‌ها تمدید کرد+عکس

خسرو حیدری قرارداد خود را با باشگاه استقلال تمدید کرد هر چند هنوز احتمال جدایی وی وجود دارد.

به گزارش جام جم ورزشی ؛ خسروحیدری را در کنار نظری جویباری پس از تمدید قرارداد می بینید. او از سوی یک تیم آلمانی هم پیشنهاد دارد و ممکن است اتفاقات جدیدی در راه باشد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال ایران

 اخبار ورزشی - مهر, جام جم