ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فوتبالیستی که می تواند آدم بکشد؟!



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبالیستی که می تواند آدم بکشد

وقتی به اصطلاح اسم آدم بد در برود دیگر به سختی می تواند نگاه ها را نسبت به خودش تغییر بدهد.

 پپه مدافع پرتغالی رئال مادرید یکی از همان کسانی است که به خشن بودن شهرت دارد و بسیاری او را بابت این موضوع تمسخر می کنند و مورد انتقاد قرار می دهند. پپه سبک بازی بسیار خشنی دارد و بسیار اتفاق افتاده است که بازیکنان تیم حریف را مصدوم کرده است.

 

هم تیمی های پپه نیز از بازی خشن او در امان نبوده اند و آخرین مرتبه این سرخیو راموس دیگر مدافع رئال مادرید بود که قربانی بازی خشن پپه شد تا مصدوم شود. پپه نه تنها سبک بازی خشنی دارد بلکه ظاهر خشنی هم دارد تا این دو ویژگی در کنار هم باعث شوند این بازیکن پرتغالی به عنوان خشن ترین بازیکن دنیای فوتبال شناخته شود.

 

تمسخرها نسبت به پپه گاهی اوقات به جایی می رسد که وی در حد فردی معرفی می شود که می تواند در جریان یک مسابقه یک نفر را به قتل برساند! با تمام این اوصاف این یک روی پپه است. پپه بر خلاف ظاهر خشنش قلب بسیار رئوفی دارد. او همیشه جز آن دست از فوتبالیست هایی است که همواره به نیازمندان کمک های مالی قابل توجه می کند.

 

پپه که صاحب دو فرزند دو دختر است می تواند خیلی رئوف تر از این حرف ها باشد اما حتی اگر تا سال ها به کارهای خیریه مشغول باشد باز هم نمی تواند از زیر عنوان خشن ترین فوتبالیست دنیا فرار کند!

اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
چه فوتبالیستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بامیوه هامی توان شخصیت آدم هاراشناخت!



آیا می دانید که از طریقمیوه ها می توان شخصیت آدم ها را شناسایی کرد .آیامی‌دانید كه می‌توانید از روی میوه‌های انتخاب شده شخصیت آدم‌ها را شناسایی كنید و براساس میوه‌های موردنظر بگویید كه شرایط روحی و روانی اشخاص مختلف چگونه است؟

میوه

پرتقال

از بین میوه‌ها اگر پرتقال میوه محبوب شماست، شما آدمی پرقدرت و بسیار صبورید و دوست دارید كارها را به آرامی و با متانت، اما در عین حال با درایت كامل و جسارت به انجام برسانید. سخت‌كوش، پرتلاش و كمی خجالتی هستید؛ اما در دوستی می‌توان به شما اعتماد كرد. شما دوستان خود را با دقت انتخاب كرده و با تمام وجود به آنه عشق می‌ورزید و از درگیری و تنش به هر قیمت پرهیز می‌كنید.

میوه

سیب

چنانچه سیب میوه محبوب شماست، فردی اسراف‌كار و بسیار رك‌گو هستید. اگرچه ممكن است شخصاٌ بهترین سازمان‌دهنده و مدیر نباشید، اما می‌توانیدرهبریك تیم كوچك باشید كه با تلاش زیاد تیم را به موفقیت‌های بزرگ می‌رسانید. در بیشتر موقعیت‌ها می‌توانید به سرعت و به درستی تصمیم بگیرید؛ شما از سفرهای كوتاه و غیرمنتظره لذت می‌برید. زمانی كه با شریك زندگی خود به سر می‌برید، جذاب و خونگرم به نظر می‌آیید و به شدت عاشق زندگی به مفهوم واقعی آن هستید.

میوه

آناناس

اگر آناناس میوه مورد علاقه شماست، بسیار سریع تصمیم می‌گیرید و سریع‌تر از آن عمل می‌كنید. در تغییر شغل و خطر كردن در زمینه اجتماعی شجاع و بی‌باك هستید. شما دارای یك توانایی استثنایی در مدیریت می‌باشید و نمی‌گذارید كار روی دستتان بماند.

دوست دارید مورد اعتماد دیگران باشید، معمولاً خیلی سریع با دیگران ارتباط دوستانه برقرار نمی‌كنید، ولی به محض انجام این كار دوستتان را برای همیشه برای خود نگه می‌دارید. به ندرت به دنبال زندگی رمانتیك می‌روید و شریك شما غالباً به واسطه این صفات ممتاز تحت تأثیرتان قرار می‌گیرد، اما از توانایی شما در نشان دادن این احساسات ناامید است.

میوه


موز

عاشقان موز افرادی دوست داشتنی، آرام و طبیعتاً گرم و بااحساس هستند. شما غالباً از نداشتن اعتماد به نفس و خجالتی بودن در رنج هستید. دیگران از طبع آرام و شیرینتان سوء‌استفاده كرده و سعی می‌كنند به این وسیله برای خود موقعیت‌های جالبی را رقم بزنند. عاشق شریك زندگی خود در تمام زمینه‌ها هستید و این عشق به خاطر زیبایی جسمی و روحی اوست! به خاطر روشی كه دارید روابط شما با او همواره در یك هماهنگی كامل است.

نارگیل

دوستداران این میوه سنگین و كمیاب افرادی جدی، بافكر و باشعور هستند. از روابط اجتماعی لذت می‌برید و به ویژه روی همراهان و دوستان خود حساسیت خاصی دارید. ممكن است كمی خودخواه به نظر آیید، اما لزوماً چنین صفتی در شما برجسته نمی‌شود. شما فردی سریع‌الانتقال، آگاه و گوش بزنگ هستید كه در زمینه شغلی همیشه در بالاترین رده قرار داشته و به بهترین نحو كارها را انجام می‌دهید. شما نیاز به شریكی عاقل داشته و عقل و احساس را با هم در این مسأله دخالت نمی‌دهید.

میوه

گیلاس

چنانچه گیلاس میوه محبوب شماست، زندگی همیشه به شیرینی كه در نظر دارید خود را به شما نشان نمی‌دهد. فراز و فرود در زندگیتان زیاد است، به ویژه در موقعیت‌های حرفه‌ای و كاری. شما همیشه و در هر پروژه‌ای كمی پول به دست می‌آورید و نه به مقدار زیاد. ذهنی فعال و خلاق داشته و غالباً به دنبال چیزهای نو هستید. شما شریكی صمیمی و وفادار هستید، اما اثر گذاشتن بر احساسات شما كار ساده‌ای نیست. خانه‌تان برای شما به منزله بهشت است و هیچ چیزی را بیشتر از این دوست ندارید كه در منزل باشید و دوستان، آشنایان و افراد خانواده شما را دوره كنند.

میوه

انگور سیاه

به طور كلی آدمی مؤدب و خوشرو هستید، اما گاهی اوقات سریع و به‌شدت عصبانی می‌شوید، هر چند به همان سرعت نیز عصبانیت شما فروكش می‌كند. از زیبایی‌ها به هر شكلی كه باشد، لذت می‌برید. بسیار محبوب و موردعلاقه دیگران هستید و این محبوبیت به علت طبیعت گرم شماست. شور، شوق، علاقه وافری به زندگی دارید و از هر كاری كه می‌كنید، لذت می‌برید؛ اعم از لباس پوشیدن، خوردن و خوابیدن. شریك شما باید در تمام شور و علاقه شما سهیم باشد تا بتواند از تمام چیزی كه به او هدیه می‌دهید، لذت ببرد!

هلو

درست مثل هلو شما از عصاره زندگی لذت می‌برید. فردی رك‌گو بوده و روشی دوستانه دارید در بخشش و در فراموش كردن نظیر ندارید و برای دوستی‌ها ارزش بسیار زیادی قائل هستید. حس استقلال‌طلبی در شما بسیار قوی است و این امر از شما فردی راستگو ساخته است.

عاشقی ایده‌آل، صبور، صمیمی و یكرنگ هستید. با این حال به هیچ وجه دوست ندارید احساسات خود را در ملاء عام بروز دهید.

میوه

گلابی

چنانچه فكر خود را معطوف به انجام كاری می‌كنید، می‌توانید آن را با موفقیت به انجام برسانید. شما دوست دارید كه نتیجه تلاش‌هایتان را به سرعت ببینید. از انگیزه‌های مفید ذهنی لذت برده و دنباله‌رو آن هستید. كمی خجالتی به نظر می‌رسید و در بیان احساسات خود چندان راحت نیستید. زمانی كه به دنبال شریك زندگی هستید به هوش سرشار، دید وسیع و دل دریایی‌اش اهمیت می‌دهد.