ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فهرست پنج نفری بازیکنان مازاد استقلال


پرویز مظلومی پس از پیروزی شیرین نفت تهران و جواز حضور در بازی نیمه نهایی، به سراغ بهرام افشارزاده رفت تا درباره خریدهای نیم فصل استقلال با سرپرست باشگاه گفت و گو کند

قدس آنلاین: پرویز مظلومی پس از پیروزی شیرین نفت تهران و جواز حضور در بازی نیمه نهایی، به سراغ بهرام افشارزاده رفت تا درباره خریدهای نیم فصل استقلال با سرپرست باشگاه گفت و گو کند، هرچند هنوز خبر دقیقی از جزئیات مذاکرات افشارزاده و مظلومی منتشر نشده، اما گفته می‌شود مظلومی اسامی بازیکنان مازاد استقلال را به افشارزاده ارائه کرده است.

اسامی فراوانی در این خصوص مطرح می‌شد، اما هیچ یک از این اسامی مورد تأیید مسؤولان باشگاه قرار نگرفت تا شایعات فراوانی در این باره به وجود بیاید. با این حال پس از کنکاش فراوان در این زمینه مشخص شد، پرویز مظلومی نام پنج بازیکن استقلال را به عنوان بازیکن مازاد در فهرست خود قرار داده است.

اما پنج نفر مورد نظر مظلومی چه کسانی هستند؟ منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال مدعی اند، دو بازیکن از جمع این پنج نفر در زمره بازیکنان مطرح استقلال نیستند، به همین دلیل خروج آن‌ها از فهرست تیم زیاد چشمگیر نخواهد بود، اما از سه نفر باقیمانده، خروج احتمالی دو بازیکن بدون تردید با جنجال هایی همراه خواهد شد. شایع شده است، جاسم کرار، آرش برهانی و میلاد فخرالدینی سه بازیکن مورد نظر مظلومی برای خروج از فهرست استقلال هستند.

از آنجا که جاسم کرار با حکم مسؤولان ارشد باشگاه استقلال در فهرست بازیکنان مازاد قرار گرفته، نمی توان این تصمیم را به نام مظلومی ثبت کرد، اما درباره آرش برهانی و میلاد فخرالدینی ماجرا متفاوت است؛ چون از قرار معلوم سرمربی استقلال خود به این جمع بندی رسیده، به همین منظور احتمال جدایی این بازیکن بشدت زیاد است، البته اگر آن‌ها تیم جدیدی را به عنوان مقصد بعدی خود به باشگاه معرفی کنند، در غیر این صورت استقلال مجبور است تا پایان فصل با این دو بازیکن همکاری خود را ادامه دهد.

اما علت اینکه مظلومی تصمیم به حذف این دو بازیکن گرفته است، چیست؟ ظاهراً اعتراض های فخرالدینی بر سر مسایل مالی و همچنین اتفاقات درون تیمی و رابطه بسیار خوب این بازیکن با آرش برهانی که اتفاقاً مورد غضب مظلومی قرار گرفته، علت این تصمیم سرمربی استقلال است. این شایعه در حالی قوت می‌گیرد که فخرالدینی در این فصل و بخصوص در بازی‌های اخیر مثل برهانی روی نیمکت می‌نشست.


ویدیو مرتبط :
اموال مازاد بانک ها فهرست شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست عجیب مسئولان استقلال از بازیکنان مازاد



 اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال


 اخبارورزشی - درخواست عجیب مسئولان استقلال از بازیکنان مازاد

مسئولان باشگاه استقلال از بازیکنانی که قلعه‌نویی آنها را نمی‌خواهد درخواست عجیبی دارند.

امیر قلعه‌نویی نام بازیکنانی مثل مهرداد اولادی، مجید غلام نژاد، نیکبخت واحدی، مهرداد حسینی (دروازه بان سوم استقلال در فصل گذشته) سیاوش اکبرپور و احمد جمشیدیان را در لیست مازاد این باشگاه قرار داده اما مسئولان این باشگاه درخواست عجیبی از این بازیکنان دارند.

 به طور مثال بازیکنانی مانند اولادی، غلام نژاد و حسینی که با استقلال قرارداد دارند باید مبلغ هنگفتی بپردازند تا به تیمی دیگر بروند و به این ترتیب آنها با مشکل بزرگی مواجه هستند.

 اکثر تیم‌هایی که خواهان بازیکنان استقلال هستند از آنها خواسته اند تا اول رضایتنامه خود را بگیرند که درخواست مسئولان این باشگاه کار را برای بازیکنان دچار مشکل کرده است.
 اخبار ورزشی - نامه