ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فهرست نفرات رئال و بارسا برای ال‌کلاسیکو


در آستانه ال‌کلاسیکو مربیان تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا به ترتیب فهرست 20 نفره و 18 نفره بازیکنان خود را اعلام کردند.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا از ساعت 20:45 امشب (شنبه به وقت تهران) در اولین ال‌کلاسیکوی فصل به مصاف هم می‌روند. در آستانه این دیدار رافائل بنیتس، سرمربی رئال مادرید فهرست 20 نفره و لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا فهرست 18 نفره تیم خود را اعلام کردند.

فهرست 20 نفره رئال مادرید به شرح زیر است:

کیلور ناواس، کیکو کاسیا، روبن یانس، سرخیو راموس، په‌په، رافائل واران، دنی کارواخال، دانیلو، مارسلو، تونی کروس، کاسمیرو، ایسکو، متئو کواچیچ، لوکا مودریچ، خامس رودیگس، گرث بیل، کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، لوکاس واسکز و خسه

فهرست 18 نفره بارسلونا نیز به شرح زیر است:

ماک آندره تراشتگن، کلودیو براوو، جرارد پیکه، توماس فرمائلن، ژرمی متئو، خاویر ماسچرانو، جوردی آلبا، ایوان راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، دنی آلوز، آندرس اینیستا، لوئیز سوارز، لیونل مسی، نیمار، مونیر الحدادی، ساندور رامیرس، سرخی روبرتو و آدریانو

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا بارسونا با 27 امتیاز صدرنشین است و رئال مادرید 24 امتیازی مکان دوم جدول را در اختیار دارد.


ویدیو مرتبط :
وضعیت رئال مادرید مقابل بارسا در ال کلاسیکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ال‌کلاسیکو برنده نداشت/ تساوی رئال و بارسا در شب کم‌فروغ رونالدو و مسی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

دور رفت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا

ال‌کلاسیکو برنده نداشت/ تساوی رئال و بارسا در شب کم‌فروغ رونالدو و مسی

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در دور رفت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا به تساوی رضایت دادند.

به گزارش فارس در مهم‌ترین بازی فصل قاره سبز، شب گذشته در ال‌کلاسیکویی دیگر و از دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، رئال مادرید در ورزشگاه مملو از تماشاگر سانتیاگو برنابئو میزبان رقیب دیرینه خود بارسلونا بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این بازی مهیج حاوی صحنه‌های خطرناکی روی دروازه‌های دو تیم بود که مهم‌ترین آنها در زیر می‌آید.

در نیمه اول، اولین صحنه خطرناک بازی در توسط ضربه ایستگاهی رونالدو در دقیقه دوم ایجاد شد که پینتو دروازه‌بان بارسلونا با پرشی بلند توپ را دفع کرد. در دقیقه 21 نیز ضربه ایستگاهی ژاوی با بدشانسی به تیر افقی دروازه رئال مادرید برخورد کرد. در دقیقه 25 نیز روی اشتباه مدافع رئال مادرید ژاوی صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه او را مدافع رئال مادرید از روی خط دروازه بیرون زد.

در دقیقه 35 و در صحنه‌ای خطرناک رئال مادرید تا آستانه فروپاشی دروازه بارسلونا پیش رفت اما تکل زیبای آلوز مانع گلزنی رئال شد.

در نیمه دوم و در دقیقه 46 بنزما ضربه‌ای خطرناک به سمت دروازه بارسلون زد که از بالای دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه 50 فابرگاس گل اول بازی و بارسلونا را به زیبایی وارد دروازه رئال کرد و بارسلونا یک بر صفر پیش افتاد.

در دقیقه 62 شوت محکم دنی آلوز توسط دیه‌گو لوپز دروازه‌بان رئال دفع شد، در دقیقه 66 و در حالی که رونالدو می‌رفت تا دروازه خالی بارسلونا را باز کند جرار پیکه با تکلی بلند توپ را به کرنر زد. در دقیقه 79 نیز سسک فابرگاس در موقعیتی خوب روی پاس دنی آلوز توپ را به بیرون زد.

در دقیقه 72 پدرو موقعیتی تک به تک را به بیرون زد. در دقیقه 79 هم مسی صاحب موقعیتی خوب شد که دروازه‌بان رئال آن را دفع کرد. در دقیقه 80 واران بالاخره قفل دروازه بارسلونا را روی ضربه سر گشود و بازی را به تساوی کشاند.

همچنین در این بازی پیکه و دنی آلوز از بارسلونا و کاروالیو، کایخون و آلونسو از رئال مادرید کارت زرد گرفتند./فارس