ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فن‌ خال: شیوه بازی تاتنهام را دوست دارم


سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد اعتراف کرد بازی هجومی سفیدپوشان لندن و جوان‌‌گرایی سرمربی آنها را تحسین می‌کند.

خبرگزاری تسینم: سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد اعتراف کرد بازی هجومی سفیدپوشان لندن و جوان‌‌گرایی سرمربی آنها را تحسین می‌کند.

 لوئیز فن‌خال در کنفرانس خبری پیش از رویارویی شیاطین سرخ و تاتنهام در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به تمجید از سفیدپوشان لندن و سرمربی آنها پرداخت.

شیاطین سرخ فردا شب (یکشنبه) در شرایطی از تاتنهام میزبانی می‌کنند که این تیم که از رقبای اصلی‌شان در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده است در حال حاضر با تنها سه امتیاز کمتر، دو رده پایین‌تر یعنی در رده ششم جدول قرار دارد.

لوئیز فن‌خال در کنفرانس خبری پیش از این بازی اعتراف کرد که یکی از علاقمندان به سبک بازی هجومی سفیدپوشان لندن است و اعتماد پوچتینو با بازیکنان جوانش را تحسین می‌کند.

فن‌خال که مردانش برای ماندن در مربع قدرت لیگ برتر انگلیس محکوم به کسب پیروزی در این بازی هستند، در تمجید از تیمی که این فصل با تکیه بر بازیکنانی جوان مانند هری کین 16 گله، از هفت بازی اخیرش در لیگ پنج پیروزی، یک تساوی و تنها یک شکست داشته است، به شبکه منچستریونایتد گفت: بازی مقابل تاتنهام کار آسانی نیست. من روندی که این تیم در پیش گرفته را دوست دارم چون شما می‌توانید تعداد زیادی بازیکن باتجربه را در این تیم ببینید که فرصت چندانی برای بازی به دست نمی‌آورند اما در عوض ترکیب تیم پر از بازیکنان جوانی است که به طور منظم بازی می‌کنند و بازی‌شان بسیار جذاب و هجومی است.

وی ادامه داد: روندی که هری کین برای گلزنی در پیش گرفته هم جزو دلایل موفقیت تاتنهام بوده است. این هم یک بُعد از دنیای فوتبال است که در آن یک بازیکن بااستعداد می‌تواند در یک فصل برجسته ظاهر شود و کاری که کین انجام می‌دهد دقیقاً همین است.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ که در ماه دسامبر تیمش در نیم فصل نخست در ورزشگاه وایت هارت لین لندن برابر تاتنهام به تساوی بدون گل بسنده کرد، گفت: فکر می‌کنم تاتنهام تیمی است که بازی‌های خوبی را در این فصل ارائه کرده و ترکیبش پر از بازیکنان با استعداد است. تماشای روند پیشرفت یک تیم دیگر جالب است. تاتنهام فوتبال زیبایی ارائه می‌کند اما من امیدوارم که بتوانیم این تیم را شکست دهیم چون در غیر اینصورت کارمان دوباره خیلی سخت می‌شود.


ویدیو مرتبط :
صحبت های فن خال در مورد بازی ندادن به ده خیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدینیو: دوست دارم برابر رئال مادرید بازی كنم



 

 

 

رونالدینیو: دوست دارم برابر رئال مادرید بازی كنم

 

مهاجم برزیلی تیم فوتبال باشگاه میلان ایتالیا گفت: مشکلی نداشته و دوست دارم برابر رئال مادرید بازی کنم.

رونالدینیو تصریح کرد: مشکل جسمی من برطرف شده و پزشکان نیز نامم را از فهرست خود حذف کرده‌اند. از مربی تیم می خواهم خوش بین باشد و بداند که برای گلزنی به رئال مادرید بمبی از انگیزه هستم.

رونالدینیو ادامه داد: این اولین باری نیست که عطش گشودن دروازه کاسیاس را دارم و می‌دانم که چگونه او را از پای دربیاورم.

رئال مادرید و آ.ث میلان چهارشنبه در سن‌سیرو به مصاف یکدیگر می‌روند. در بازی رفت رئال مادرید با گل زودهنگام رونالدو و گلزنی مسعود اوزیل با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.