ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فن‌خال: من یک مربی دوراندیشم


سرمربی شیاطین سرخ در آستانه دیدار تیمش برابر آرسنال تأکید کرد آنها کار دشواری برابر توپچی‌ها در پیش دارد.

خبرگزاری تسنیم: لوئیز فن‌خال در آستانه دیدار حساس عصر فردا (یکشنبه) شاگردانش برابر آسنال در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس گفت: هیچ وقت جو تیمم را همانند جو بازی برگشت مقابل میتیلند ندیده بودم. همه بازیکنان از جمله آنهایی که نیمکت‌نشین بودند، آنهایی که بازی نکردند و حتی آنهایی که مصدوم بودند همه با هم صحبت می‌کردند و خوشحال بودند. در حالت عادی چنین شرایطی باعث ارتقای اعتمادبه‌نفس می‌شود. ما یکشنبه در اولدترافورد پذیرای یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستیم. همیشه این را گفته‌ام که آرسنال یکی از بهترین تیم‌های انگلیس است. بازی یکشنبه فراتر از یک چالش است، چون ما دو روز پس از بازی با میتیلند باید به مصاف آرسنال برویم و این کار دشواری است، ولی فکر می‌کنم بازیکنان‌مان باید بهتر از همیشه ریکاوری کنند.

وی در مورد وضعیت مصدومان تیمش هم عنوان کرد: مصدومیت مارسیال آن‌طور که همه فکر می‌کنند، جدی نیست. راشفورد هم اگر ریکاوری‌اش به موقع صورت بگیرد، یکی از گزینه‌های بازی کردن است. البته نمی‌دانم که او به این بازی می‌رسد یا خیر، چون پنجشنبه اولین بازی رسمی‌اش را برای منچستریوینایتد انجام داد و این برایش آسان نیست. آنتونی والنسیا و مروان فلینی در آستانه بازگشت به شرایط بازی هستند. در ماه مارس مصدومان بسیاری به ترکیب تیم باز خواهند گشت و دوباره ترکیب قدرتمندی پیدا خواهیم کرد. بنابراین این بازی برای بسیاری از بازیکنان اهمیت زیادی دارد. مارکوس روخو نباید بازی کند و شاید روی نیمکت بنشیند، ولی نمی‌توانم در مورد او ریسک کنم. من یک مربی دوراندیش هستم و فکر می‌کنم داوید دخه‌آ هم به بازی فردا برسد.

سرمربی شیاطین سرخ با انتقاد از رسانه‌ها که در هفته‌های اخیر بحث اخراج او و جانشینی ژوزه مورینیو را مطرح کرده‌اند، عنوان کرد: فوتبال همین است. شما می‌توانید به پیروزی برسید، مساوی کنید و یا حتی شکست بخورید. تنها رسانه‌ها متناقص هستند. به هر حال رسانه‌ها این‌طور هستند دیگر. در بازی مقابل ساندرلند که شکست خوردیم، رسانه‌ها بیش از اندازه موضوع را بزرگ جلوه دادند. منچسترسیتی با نتیجه 5 بر یک مغلوب چلسی شد، چه اتفاقی افتاد؟ تیم دوم آنها بود؟ و حالا من چه کار می‌کنم؟! ما اما با تیم دوم خودم شکست نخوردیم و این فرق می‌کند.

فن‌خال در ادامه تأکید کرد: شما باید نتیجه بازی‌های منچستریونایتد را تجزیه و تحلیل کنید. ما در تقابل با تیم‌های بزرگ تنها یک بازی را با نتیجه 3 بر صفر به آرسنال باختیم که آنهم به خاطر این بود که آنها در شرایط خیلی خوبی بودند. این طبیعی نیست که 14 بازیکن مصدوم در ترکیب تیم داریم. با این حال ما هنوز در مسابقات مختلف هستیم و باید برای موفقیت در آنها بجنگیم. ما در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس هستیم، به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یافته‌ایم و در لیگ برتر هم مکان پنجم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌ایم. پس اوضاع آن‌گونه که رسانه‌ها به هواداران می‌گویند، بد نیست.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در پایان خاطرنشان کرد: وقتی در خیابان‌های محل اقامتم قدم می‌زنم، مردم همه مثبت هستند و این همیشه به من روحیه می‌دهد. هواداران بیشتر حقیقت را می‌گویند و نمی‌توان بر اساس جو ورزشگاه قضاوت کرد، چون ممکن است برخی دست به کارهایی بزنند که هواداران هم از آنها حمایت کنند، ولی در خیابان‌های منچستر اوضاع کاملاً متفاوت است.


ویدیو مرتبط :
فلسفه ی فن خال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فن خال: مربی دیوانه ای هستم!


منچستریونایتد موفق شد با شکست استوک سیتی به چهارمین برد پیاپی خودش دست یابد .

وب سایت نود: لوئیز فن خال از نمایش تیمش در نیمه اول مقابل استوک رضایت ندارد .

فن خال بعد پیروزی ۲-۱ تیمش به خبرنگاران گفت :" بهترین نمایش مان نبود . در نیمه اول به اندازه کافی انرژی نداشتیم و در مکان های مناسب قرار نمی گرفتیم .  نیمه دوم بهتر شدیم . موقعیت های بیشتری خلق کردیم ولی باید بیشتر گل بزنیم .

من همیشه از نمایش تیمم نسبت به نتیجه بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرم . مربی دیوانه ای هستم. در دقایق آخر شانس آوردیم ولی برد همیشه با ارزش است . من خوشحالم .

رونی فردا اسکن می دهد تا وضعیت دقیق مصدومیتش مشخص گردد ولی مصدومیت دی ماریا بد نیست هر چند که فکر نمی کنم به بازی با ساوتهمپتون برسد . بلیند هم شاید بتواند تا آخر دسامبر به میادین برگردد .  

یک تیم در زمین حضور داشت که شایسته برد بود و آن منچستریونایتد بود .شاید در دقایق آخر شانس آوردیم ولی آن هم بخاطر روحیه جنگدگی ما بود و برای همین است که هوادارها هیجان زده شده اند .

گل دوم را ماتا را بثمر رساند . ما روی آن ضربات آزاد در تمرینات کار کرده بودیم .

حالا که بردیم فردا می توانیم جشن مخصوص کریسمس را برپا کنیم . مهم است که از این مراسم لذت ببریم ."