ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فلینی از منچستر اخراج شد


یونایتد در فصل گذشته برای جذب این بازیکن بلژیکی 27.5 میلیون پوند به اورتون داده بود تا او را به اولدترافورد بیاورند که این بازیکن هم بدترین نمایش ممکن را در اردوی شیاطین سرخ داشت.

خبرگزاری ایلنا: هافبک ملی پوش بلژیکی با دستور لوئیس فان خال هلندی از باشگاه منچستر یونایتد اخراج شد.

مروان فلینی که فصل گذشته لقب بدترین بازیکن منچستریونایتد را کسب کرده بود پس از ناتوانی در کسب نظر مثبت لوئیس فان خال هلندی ناچار است اولدترافورد را ترک کند.

از ناپولی به عنوان مقصد بعدی این هافبک بلژیکی نام می برند. یونایتد در فصل گذشته برای جذب این بازیکن بلژیکی 27.5 میلیون پوند به اورتون داده بود تا او را به اولدترافورد بیاورند که این بازیکن هم بدترین نمایش ممکن را در اردوی شیاین سرخ داشت.


ویدیو مرتبط :
خشونت جرارد و اخراج در بازی مقابل منچستر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرگوسن مدعی شد: اختلاف با کی‌روش عامل اخراج روی کین از منچستر



باشگاه منچستریونایتد,اخراج کین از منچستریونایتد

فرگوسن مدعی شد: اختلاف با کی‌روش عامل اخراج روی کین از منچستر

سرمربی سابق منچستریونایتد مدعی شد که یکی از دلایل اخراج کین از این تیم اختلافش با دستیار وقت وی بوده است.

سر الکس فرگوسن دو هفته پیش کتاب زندگی‌نامه خود را منتشر کرد که با استقبال فراوانی مواجه شد. وی در این کتاب به دوران حرفه‌‌ای خود از سال 1999 تا پیش از بازنشستگی‌اش اشاره کرده است.

سرمربی سابق منچستریونایتد در این کتاب به جنبه‌های منفی حضور روی کین در تیم پرداخته و مدعی شده است که روی کین در صحبت با بازیکنان و محکوم کردن آنها زبان تندی داشته و به این دلیل و روابط نه چندان خوبش با دستیار او یعنی کارلوس کی‌روش، مجبور به اخراجش در نوامبر 2005 از تیم شده‌ است.

/فارس