ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فلاح زاده: داور بی‌دلیل به من کارت زرد داد


دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد که داور دیدار این تیم مقابل ملوان بندرانزلی بی‌دلیل به او کارت زرد نشان داده است.

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد که داور دیدار این تیم مقابل ملوان بندرانزلی بی‌دلیل به او کارت زرد نشان داده است.

حامد فلاح‌زاده پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: به داوری اعتراض دارم، زیرا در صحنه‌ای که برای آوردن توپ به پشت دروازه رفته بودم به من کارت داد و به این ترتیب با سه کارته شدن بازی بعدی را از دست دادم. برخی مواقع فشار بازی باعث می‌شود که داور با کارت دادن جریان بازی را آرام کند که این بار قرعه به نام من افتاد.

وی در ادامه افزود: بازی بسیار فیزیکی بود، زیرا شرایط زمین برای انجام یک مسابقه فنی مهیا نبود. به همین دلیل بیشتر بازیکنان فیزیکی بازی می‌کردند.

دروازه‌بان سایپا در مورد گلی که از سیاوش حق‌نظری دریافت کرد نیز گفت: اصلاً فکر نمی‌کردم که او در آن شرایط به توپ ضربه بزند و به نوعی غافلگیر شدم.


ویدیو مرتبط :
داور هم کارت زرد می گیرد!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش جنون آمیز به کارت زرد داور +عکس



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

واکنش جنون آمیز به کارت زرد داور +عکس

دروازه بان سابق تیم ملی بوسنی پس از دریافت کارت زرد یک واکنش جنون آمیز در مقابل داور داشت

در شرایطی که از سال ها پیش فیفا و همه نهادهای بین المللی فوتبال با بهانه و برنامه های مختلف سعی در کاهش هرچه بیشتر خشونت در زمین فوتبال داشته اند اما هر از گاهی اتفاقاتی رخح می دهد که باید نظیر آن را در جنگ ها و آشوب های خیابانی دید.

میتروویچ دروازه بان سابق تیم ملی بوسنی در جریان بازی اخیر تیمش وقتی با کارت زد داور مواجه شد چنین رفتار جنون آمیزی را از خود نشان داد. ضربه مشت او به داور در بسیاری از شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی- نود