ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فغانی: دنبال لباس مسی نبودم/ نیمار داوران را به دردسر می‌اندازد!



داور بین المللی فوتبال ایران با بیان اینکه در ایران اشتباهات داوران برجسته می‌شود، گفت: بعد از پایان فینال جام باشگاه‌های جهان دنبال گرفتن عکس با «مسی» و یا دریافت پیراهن او نبودم.

اخبار,اخبار ورزشی, علیرضا  فغانی

 علیرضا فغانی درباره قضاوت در فینال جام باشگاه‌های جهان اظهار کرد: قضاوت بازی‌ها در سطح اول دنیا سخت است. در کلاسهای آموزشی قبل از شروع مسابقات بیشتر بحث کنترل مسابقات را به داوران می‌گویند و خوشحالم که در پایان هر دو مسابقه‌ای که داوری کردم، نگاه مثبتی روی قضاوت ما بود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود در مسابقات بین المللی خوش اخلاقتر از مسابقات داخلی است، تصریح کرد: اینطور نیست. در مسابقاتی که تیم‌های آمریکای لاتین حضور دارند، سخت باید سفت و محکم برخورد کرد.

داور بین المللی فوتبال ایران با بیان اینکه نگاه به داوری در ایران با دنیا فرق دارد، تاکید کرد: همین کارشناسی‌ها برای داوران مشکل‌ساز می‌شود. در ایران وقتی یک مسابقه تمام می‌شود، از نفر اول باشگاه گرفته تا سرمربی و بازیکنان اشتباهات را گردن داوران می‌اندازند و اشتباهات داور برجسته می شود.

فغانی درباره اینکه گفته بود «لیونل مسی جنتلمن و نیمار عجیب و غریب است» و آیا اینکه با این بازیکنان برخوردی داشته و یا دنبال گرفتن عکس و لباس آنها بوده که چنین حرفی زده است، گفت: خیر، این درست نیست که داور در پایان یک مسابقه از بازیکنان درخواست عکس و لباس کند. این حرف را به طور کلی زدم. حتی اگر بدترین خطا روی مسی انجام شود او کمترین اعتراض را دارد ولی نیمار همیشه دنبال خطا گرفتن ایجاد دردسر برای داور است!


 اخبار  ورزشی - مهر 


ویدیو مرتبط :
وقتی یک بشکه سلطان جنگل را به دردسر می اندازد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فغانی: گل مسی درست بود/ فیفا روزی ۵۰۰ دلار دستمزد به داوران می‌دهد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

خیلی‌ها آرزویشان است که چنین بازی‌هایی را در ورزشگاه ببینند
فغانی: گل مسی درست بود/ فیفا روزی ۵۰۰ دلار دستمزد به داوران می‌دهد

داور فوتبال ایران گفت: گلی که لیونل مسی در فینال جام باشگاه‌های جهان زد خطای هند نبود.

محمدرضا فغانی که خودش داور فوتبال است در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت برادرش علیرضا فغانی در فینال جام باشگاه‌های جهان بین بارسلونا و ریورپلاته آرژانتین گفت: بازی خوبی بود، حضور علیرضا در این بازی افتخاری برای جامعه داوری ایران است و ما هم که خانواده او هستیم به این حضور افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: خیلی‌ها آرزویشان است که چنین بازی‌های بزرگ را از نزدیک و در داخل ورزشگاه ببینند و اکنون که یک داور ایرانی چنین مسابقه‌ای را قضاوت کرده همه خوشحال هستند.

فغانی در مورد اینکه برخی می‌گویند گل اول بارسلونا با خطای هند مسی به ثمر رسیده، گفت: توپ در آن صحنه به دست مسی برخورد کرد اما مسی از دستش به عنوان اهرم برای کنترل توپ استفاده نکرد و ادامه بازی و گل مسی تصمیم درست داور بود.

برادر فغانی در مورد اینکه می‌گویند دستمزد علیرضا برابر با 6 سال دستمزد او در ایران است، گفت: تا جاییکه من می‌دانم فیفا به طور روزانه به داوران دستمزد می‌دهد و فکر می‌کنم فیفا برای هر روز به داور 500 دلار دستمزد بدهد.

 

اخبار ورزشی - فارس