ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فغانی داور چهارم بلژیک و الجزایر شد


براساس اعلام سایت فدراسیون جهانی فوتبال، علیرضا فغانی به عنوان داور چهارم دیدار بلژیک و الجزایر انتخاب شد. ورزش سه: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اولین دیدار گروه هشتم رقابت‌های جام جهانی 2014 در حالی برگزار خواهد شد که علیرضا فغانی از سوی فیفا به عنوان داور چهارم دیدار بلژیک و الجزایر انتخاب شده است.

لازم به ذکر است که مارکو رودگوئرز به عنوان داور وسط این بازی را ماروین تورنترا و مارکوس کوئینترو به عنوان کمک داوران از کشور مکزیک همراهی خواهند کرد.

همچنین این دیدار سه‌شنبه 27 خرداد 93 ساعت 13:00 به وقت محلی در ورزشگاه استادیو مینیرائو شهر بلوهوریزونته برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
گلهای بازی الجزایر و بلژیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فغانی داور چهارم کره جنوبی - الجزایر شد


کمیته داوران فیفا داوران دیدارهای ۳۰ تا ۳۲ جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم: داوران دیدارهای 30 تا 32 رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل که همچنان در مرحله گروهی در حال پیگیری است، از سوی فیفا مشخص و معرفی شد.

به این ترتیب نستور پیتانا، 39 ساله و آرژانتینی که پیش از این دیدار روسیه و کره‌جنوبی را قضاوت کرده بود، به عنوان داور دیدار آمریکا - پرتغال از گروه G انتخاب شد که هرنان مایدانا و خوان پابلو بلاتی دو هموطنش او را در امر قضاوت این مسابقه یاری می‌کنند. والتر لوپر، داور گواتمالایی نیز داور چهارم این دیدار خواهد بود.

فلیکس بریچ، داور 37 ساله آلمانی دیگر داوری است که فیفا آن را برگزیده تا دیدار بین تیم‌های بلژیک و روسیه در گروه H رقابت‌های جام جهانی 2014 را قضاوت کند. مارک بورچ و استفان لوپ، دو کمک داور آلمانی هستند که در کنار کارلوس ورای اکوادوری به عنوان داور چهارم بریچ را همراهی خواهند کرد.

قضاوت دیگر دیدار گروه H بین تیم‌های کره‌جنوبی و الجزایر را ویلمار رولدان از کلمبیا با 34 سال سن بر عهده خواهد داشت و دو هموطن وی، یعنی ادواردو دیاز و کریستین لسکانو کمک داوران این بازی خواهند بود. علیرضا فغانی، داور کشورمان نیز داور چهارم دیدار کره‌جنوبی - الجزایر خواهد بود.