ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فغانی خطای هند مسی را ندید


نشریه مادریدی آس مدعی است که گل اول بارسلونا در فینال جام باشگاه‌های جهان نتیجه اشتباه داور ایرانی برای عدم تشخیص خطای مهاجم آرژانتینی کاتالان‌ها بوده است.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال بارسلونا امروز (یکشنبه) در فینال جام باشگاه‌های جهان موفق شد ریورپلاته آرژانتین، قهرمان جام لیبرتادورس را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و برای سومین بار فاتح این رقابت‌ها شود. گل اول این بازی توسط لیونل مسی و در شرایطی به ثمر رسید که به نظر می‌رسید او از بازی راست خود برای کنترل توپ و انداختن آن جلوی پای چپ خود استفاده کرده است.

فغانی خطای هند مسی را ندید

نشریه آس اما تشخیص قطعی‌تر از این صحنه داشته و آن را خطای هندی دانسته که از چشم علیرضا فغانی، داور ایرانی بازی پنهان مانده است. این روزنامه نوشته است: گل نخست بارسلونا با یک جنجال همراه بود. علاوه بر کشمکشی که پیش از ارسال توپ روی دروازه صورت گرفت، بازیکن آرژانتینی بارسلونا به آرامی توپ را با بازوی راست خود هدایت کرد و آن را با یک ضربه پای چپ زیبا به گل تبدیل کرد. داور ایرانی اما صحنه را ندید و هیچ یک از دو اتفاقی که در جریان به ثمر رسیدن این گل رخ داد را خطا تشخیص نداد.

گل نخست بارسلونا اگرچه در شرایطی پر حرف و حدیث به ثمر رسید اما این تیم در ادامه کار با تحمیل بازی و برتری بی‌چون و چرای خود به نماینده آرژانتین دو گل دیگر به ریورپلاته زد تا با یک پیروزی قاطع جام قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را به ویترین افتخارات خود اضافه کند.


ویدیو مرتبط :
مسی, مسی و بازم...مسی شاهکار/اینو از دست ندید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پس از آسیب‌دیدگی شدید مسی اوفالوسی: خطای من عمدی نبود



 

 

 

 پس از آسیب‌دیدگی شدید مسی اوفالوسی: خطای من عمدی نبود

 

پس از آسیب‌دیدگی شدید مسی

اوفالوسی: خطای من عمدی نبود

مدافع اهل جمهوری چك اتلتیكومادرید بدون آنكه از مسی عذرخواهی كند خطای خشن خود را غیرعمدی توصیف كرد.

به نقل از ماركا اسپانیا، توماس اوفالوسی در بازی شب گذشته با خطای بسیار خشن روی مچ پای راست مسی از بازی اخراج شد.

مسی حداقل 15 روز استراحت مطلق خواهد داشت و جالب این جا است كه مدافع خاطی از اخراج خود هنوز هم شاكی و دلخور است.

اوفالوسی گفت: خطای من هرگز عمدی نبود و فقط برای دفع توپ رفته بودم اما مسی به سرعت توپ را جلو انداخت و من دیگر كنترلی روی پرش خود نداشتم.

باشگاه بارسلونا نیز در اعتراض به خطای خشن این بازیكن از كمیته انضباطی خواسته ضمن بازبینی تصاویر محكومیتی جدی در نظر بگیرد.