ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فغانی: امیدوارم در برزیل بهترین قضاوت را کنم


داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم در هر کدام از بازی‌ها که انتخاب شدم، چه به عنوان داور چهارم و چه داور اصلی به بهترین نحو قضاوت کنم.

تسنیم: داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم در هر کدام از بازی‌ها که انتخاب شدم، چه به عنوان داور چهارم و چه داور اصلی به بهترین نحو قضاوت کنم.

علیرضا فغانی در مراسم تجلیل از داوران اعزامی ایران به جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: قرار بود از من و آقای کامرانی‌فر نیز هفته آینده و همراه با بازیکنان تیم ملی تجلیل به عمل بیاید اما با توجه به اینکه ما دو روز زودتر از تیم ملی به برزیل می‌رویم این مراسم زودتر برگزار شد. اکنون نیز باید از فدراسیون فوتبال که این مراسم را ترتیب داد تشکر کنم.

وی با اشاره به تجلیلی که فدراسیون فوتبال از داوران اعزامی به جام جهانی به عمل آورد، افزود: همین که مسئولان فدراسیون فوتبال نشان دادند به فکر ما هستند جای تشکر دارد. از آقای کفاشیان هم تشکر می‌کنم که به فکر ما بوده است.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان تأکید کرد: امیدوارم چنین تجلیل‌هایی و اهمیت دادن به داوران ادامه داشته باشد. من نمی‌خواهم چنین نگاهی فقط به من و آقای کامرانی‌فر باشد که قرار است به جام جهانی برویم. توجه به داوران نباید فقط مخصوص دو نفر باشد و تمام داوران ایرانی باید حمایت شوند و مورد توجه قرار بگیرند.

فغانی در خصوص سفرش به برزیل همراه با کامرانی‌فر برای حضور در جام جهانی نیز گفت: بعد از اینکه به برزیل اعزام شویم، 10 روز در کلاس‌های فیفا شرکت خواهیم کرد که این کلاس‌ها برای یکنواختی قضاوت داوران و هماهنگی بازی‌هاست. بعد از این کلاس‌ها نیز مشخص خواهد شد که کدام داوران برای کدام بازی‌ها قضاوت خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که دوست دارد در جام جهانی کدام بازی را قضاوت کند؟ عنوان کرد: برای من فرقی ندارد در کدام بازی قضاوت کنم. امیدوارم در هر کدام از بازی‌ها که انتخاب شدم، چه به عنوان داور چهارم و چه داور اصلی به بهترین نحو قضاوت کنم.


ویدیو مرتبط :
فغانی از قضاوت نیمه نهایی آسیا کنار گذاشته شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غلامی: امیدوارم در دیدار مقابل برزیل در تركیب تیم ایران قرار بگیرم



 

 

غلامی: امیدوارم در دیدار مقابل برزیل در تركیب تیم ایران قرار بگیرم

 

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم با اعتماد کادر فنی در دیدار مقابل برزیل به میدان بروم.

محمد غلامی گفت : هر بازیکنی آرزوی بازی در مقابل تیمی چون برزیل را دارد و امیدوارم من نیز در این دیدار در ترکیب تیمم قرار بگیرم.

وی ادامه داد: در صورت حضور در میدان تمام تلاش خود را خواهم کرد تا دروازه پر افتخار ترین تیم جهان را باز کنم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان ما انگیزه بالایی دارند و اطمینان دارم در این شرایط می توانیم در این دیدار شگفتی ساز شویم.

وی تصریح کرد: مهم بازی کردن فرد خاصی در این دیدار نیست و هدف تمام بازیکنان موفقیت تیم ملی در دیدار مقابل برزیل است.

غلامی اظهار داشت: بزرگترین آرزویم در این دیدار باز کردن دروازه تیم برزیل است و تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفم خواهم کرد.