ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فغانی:از هواداران تراکتور عذر می‌خواهم


داور بازی تراکتورسازی و نفت در گفت و گو با کاپ سکوت خود را شکست.

کاپ: علیرضا فغانی که پس از بازی تراکتورسازی و نفت روزهای سختی را سپری کرده بود،در این مدت ترجیح داد سکوت کند اما حالا پس از گذشت کمتر از یک ماه صحبت هایی را مطرح کرد.

وی در پاسخ به کاپ،درباره حضورش در جلسه امروز مجمع فدراسیون فوتبال عنوان کرد:طبق جلسات قبلی در مجمع فدراسیون فوتبال حضور یافتم.من نماینده داوران در مجمع هستم و خوشحالم که مجمع خوبی برگزار شد.

وی درباره اینکه به نظر می رسید به شدت عصبانی است گفت:این نظر شماست.من راحت بودم و مشکلی ندارم.

داور بین المللی فوتبال کشورمان درباره اتفاقات رخ داده در این مدت خاطرنشان کرد:من نمی خواهم به گذشته برگردم.هر چه بود تمام شد اما جا دارد از جامعه فوتبال و پیشکسوتان که در این مدت من را حمایت کردند تشکر داشته باشم.محبت این عزیزان را هرگز فراموش نخواهم کرد.

فغانی درباره اینکه شهرام دبیری عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفته است که او باید عذرخواهی کند بیان داشت:با توجه به اینکه همه تیم ها از داوری هم ضرر دیدند و نفع بردند ما هم می پذیریم اشتباهاتی داشته ایم.نه تنها از هواداران تراکتورسازی بلکه از تیم های دیگر هم که من در داوری به ضررشان سوت زدم عذرخواهی می کنم.

وی درباره اینکه آیا می پذیرد در بازی با تراکتور نباید آندو را اخراج می کرد اظهار داشت:در این باره حرفی ندارم.

فغانی درباره اینکه شایعه شده بود در این مدت تهدید شده بود گفت:نه،چنین اتفاقی رخ نداد.هر چند تهدید در فوتبال کاملا عادی است.

وی درباره اینکه قبل از بازی تراکتورسازی و نفت،مجید جلالی هم نسبت به قضاوت او به شدت موضع منفی گرفته بود اظهار داشت:در این باره صحبتی ندارم.


ویدیو مرتبط :
عذر می خواهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریمی: از هواداران تراکتور عذر می‌خواهم


هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به دلیل اشتباه در خوردن گل دوم از هواداران، بازیکنان و کادر فنی تراکتورسازی عذرخواهی می‌کنم.

فارس: علی کریمی در مورد بازی روز گذشته مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: ما بازی خوبی را مقابل تیم ذوب‌آهن انجام دادیم اما متأسفانه به سه با وجود تلاش بچه‌ها نرسیدیم.

وی افزود: جا دارد از همینجا از هواداران، بازیکنان و کادر فنی تراکتورسازی بابت آن گل دوم عذرخواهی کنم و به آنها بگویم انشالله با تلاش و کوشش بیشتر به بالای جدول می‌رسیم.

هافبک تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که چرا عذرخواهی می‌کنی گفت: من در آن صحنه می‌خواستم حریف را دریبل بزنم و ناگهان حریف توپ من را گرفت و در صحنه مربوط به خوردن گل دوم خودم را مقصر می‌دانم . امیدوارم بتوانم این اتفاق را در بازی‌های بعدی به خواست خدای بزرگ جبران کنم و باعث موفقیت تیم تراکتور شوم. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در لحظات پایانی متأسفانه غافلگیر شدیم.