ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فشار عصبی باعث شد قلبم درد بگیرد


دروازه‌بان تیم سپاهان گفت که حال عمومی‌اش خوب است و در حال حاضر مشکل خاصی ندارد.

خبرگزاری تسنیم: رحمان احمدی در خصوص اینکه قاسم زاغی‌نژاد سرمربی سپاهان در نشست مطبوعاتی امروز اعلام کرد او به دلیل ناراحتی قلبی، نمی‌تواند در دیدار فردا با نفت تهران به میدان برود، گفت: بعد از باخت به الاتحاد به دلیل فشار عصبی قلب درد گرفتم که حتی آنجا به دکتر هم مراجعه کردم. بعد از بازگشت به ایران هم قرار شد اکو بگیرم و امروز این کار را انجام می‌دهم.

او در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع حاد است عنوان کرد: در حال حاضر مشکل خاصی ندارم و حال عمومی‌ام خوب است.


ویدیو مرتبط :
کوچک شدن مغز با استرس و فشار عصبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیث : فشار عصبی باعث شد موهایم بریزد!


شیث رضایی دوباره در تمرینات پرسپولیس حاضر شده و همراه سایر بازیکنان تمرین می کند. او خیلی امیدوار است که بتواند با نمایش خوب در بازی های آینده به اوج برگردد.

تماشا: شیث رضایی دوباره در تمرینات پرسپولیس حاضر شده و همراه سایر بازیکنان تمرین می کند. او خیلی امیدوار است که بتواند با نمایش خوب در بازی های آینده به اوج برگردد.

شیث می گوید که بعد از قولی که چهار ماه قبل داده تا امروز هیچ حاشیه ای نداشته و فقط آن اتفاق سبب شده که حاشیه به زندگی فوتبالی اش برگردد به همین دلیل هم مطمئن است که حاشیه دیگر هیچ جایی در زندگی اش نخواهد داشت. مصاحبه اختصاصی او با تماشا را می خوانید.



*فکر می کنی بتوانی به پرسپولیس کمک کنی؟

فقط یک هفته دیگر زمان می برد تا به شرایط کاملا ایده آل برسم. شکر خدا که دنیزلی از من شناخت دارد و من هم با توقعات او آشنا هستم. او فوق العاده است. هم از نظر فنی و هم از نظر روحی و روانی کامل است و توانایی هایش را در بازی با استقلال دیدید نه اینکه مربی من باشد و از او تعریف کنم.

*پرسپولیس امسال مشکل دفاعی دارد چه زمانی که محروم نبودی و چه زمانی که محروم شدی. این مشکل اصلا حل می شود؟

صددرصد فکر می کنم با حضور من، نصرتی و نورمحمدی یا هر کسی که دنیزلی تشخیص دهد دفاع عملکرد بهتری به نمایش می گذارد. البته قبل از آمدن دنیزلی وقتی من دفاع وسط بازی کردم، کارایی بهتری داشتم و دوست داشتم در آن قسمت هم بازی کنم.

*چهار سال قبل، امیر قلعه نویی از تو خیلی تعریف می کرد اما از آن شیثی که او می گفت هیچ وقت خبری نشد؟

امیر قلعه نویی خیلی به من لطف دارد. من در آن زمان در پیستون راست بازی می کردم و الان در دفاع راست بازی می کنم. الان هم هر جایی از زمین که مربی تشخیص دهد بازی می کنم. من همان شیثم با همان توانایی فقط نیاز دارم خودم را از نظر روحی– روانی تقویت کنم. من الان 27 سال بیشتر سن ندارم و می توانم خیلی بهتر از این شوم و هنوز می توانم خودم را ثابت کنم و به تیم ملی هم فکر می کنم.

*در این چهار سال بیش از حد درگیر حاشیه ها بوده ای.

از آخرین باری که تصمیم گرفتم حاشیه ها را از خودم دور کنم و مشکلی نداشته باشم شش ماه گذشته و من هیچ مشکلی نداشتم و واقعا موفق بودم تا اینکه این اتفاق افتاد. با این وجود فهمیدم و به این باور رسیدم که می توانم حاشیه ای نداشته باشم. از این به بعد هم کاری می کنم که حاشیه ای نداشته باشم و بهترین عملکرد را برای پرسپولیس در آسیا داشته باشم.

*روزهای بعد از محرومیت را به خاطر می آوری؟

خیلی سخت بود. خیلی سخت (چندین بار این جمله را تکرار می کند) هیچ کس سراغی نمی گرفت که من کجا هستم و چه می کنم. ولی از علی آقای پروین، سردار رویانیان، محمد مایلی کهن، سعید شیرینی تشکر می کنم از دکتر دادکان و حبیب کاشانی بی نهایت متشکرم. اینها کسانی بودند که در آن زمان سخت به من زنگ می زدند و حالم را می پرسیدند. همین هم برایم روحیه بخش بود چون در ان شرایط سختی که داشتم بی نهایت خوشحال شدم که کسانی هستند که به فکرم باشند و سرنوشت من برایشان مهم باشد. هیچ جور نمی توانم لطف اینها را جبران کنم فقط دعا می کنم که خدا به آنها و خانواده شان سلامتی دائم دهد. چهارماه در زندانی بودم که حق بیرون آمدن از آن را نداشتم و خیلی سخت و طاقت فرسا بود.

*برخورد مردم چطور بود؟

بعد از اینکه پس از مدت ها بیرون آمدم مردم مرا پذیرفتند و رفتار خوبی داشتند و خیلی از آنها معتقد بودند مجازاتی که در نظر گرفته بودند خیلی زیاد بود و برایم آرزو می کردند که زود به فوتبال برگردم و روحیه می دادند.

از همه آنها تشکر می کنم که مرا دوباره پذیرفتند و اجازه دادند دوباره در جمع آنها حضور داشته باشم. از هواداران پرسپولیس هم تشکر می کنم و امیدوارم دینم را در بازی های آسیایی به آنها ادا کنم.

*ماجرای حضورت در تمرینات تیم های هلندی و آلمانی چه بود؟

این بهانه بود. بهانه ای بود تا از این شرایط و جو خارج شوم. می خواستم از این هیاهو دور باشم. خب خیلی خوب توانستم استراحت کنم و خودم تنهایی تمرین کنم.

اوایل به این قصد رفته بودم تا به عضویت یکی از این تیم ها دربیایم اما بعد از مدت کوتاهی به شدت دلتنگ ایران شدم و دیدم نمی توانم در آنجا طاقت بیاورم و حاضر نبودم یک وجب از خاک وطنم را با دنیا عوض کنم.

*در این مدت با کدام بازیکنان رابطه خوبی داشتی؟

با تمام بازیکنان رابطه خوبی دارم و از هیچ کس دلخور نیستم.

*مو کاشتی؟

این یک تصمیم شخصی است و اگر سوال فنی دارید بپرسید.

*اگر تصمیم داشتید کسی متوجه نشود می توانستید مثل فوتبالیست های دیگر موهایتان را کوتاه کنید.

فکر نمی کردم عکس ها منتشر شود اما واقعا فشار عصبی این چند ماه سبب ریزش مویم شد. در 27 سالگی به نظرتان باید چه کار می کردم؟ دوست نداشتم کسی بداند. الان هم دوست ندارم بیشتر در موردش حرف بزنم.

*در چند سال اخیر بارها از پرسپولیس کنار گذاشته شده ای.

این آخرین باری است که از پرسپولیس دور می شوم و ان شاءالله که دیگر مشکلی پیش نیاید.

*دربی 74 را دیدی؟

لذت پیروزی ای که در دربی به دست آوریدم برایم قابل توصیف نیست و نمی دانم چه چیزی درباره آن بگویم.

*دربی را کجا دیدی؟

در زمان پیروزیِ پرسپولیس در غربت بودم و کسی نبود که شادی را با او تقسیم کنم. فقط خدا را کنارم می دیدم و شادی ام را با او تقسیم کردم.