ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فریبا: نتیجه دربی عادلانه بود


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نباید بلافاصله بعد گل بازیکن تدافعی را وارد زمین کرد چرا که در این صورت به تیم حریف می‌گوییم که حمله کند.

خبرگزاری فارس: بهتاش فریبا در خصوص دربی 81 اظهار داشت: بازی را باید به 2 قسمت فنی و جانبی تقسیم کرد. به نظرم دربی بسیار خوبی در سال‌های اخیر بود. خیلی کارهای تاکتیکی انجام نشد چرا که بازیکنان دو تیم استرس داشتند. در هر صورت سرعت بازی بسیار خوب بود.

وی ادامه داد: یکی از حسن‌های بازی این بود که درگیری به وجود نیامد. شرایط به گونه‌ای بود که اگر به موقعیت‌های به دست آمده توجه کنیم فرصت‌های پرسپولیس بهتر بود. فکر می‌کنم اگر تعویض خرسندنیا دیرتر انجام می‌شد عملکرد بهتری وجود داشت. نباید بلافاصله بعد گل بازیکن تدافعی را وارد زمین کرد چرا که در این صورت به تیم حریف می‌گوییم که حمله کند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: اگر استقلال شرایط حمله‌ای خود را ادامه می‌داد شاید می‌توانست به گل دوم برسد. نفرات جلویی استقلال خیلی کم بود. آبی‌پوشان نفرات خوبی را اضافه کردند تا بتوانند روی ارسال‌های مستقیم پرسپولیس به خوبی کار کنند. به نظرم اگر استقلال خط دفاعی خود را روی این می‌گذاشت که 3-4 متر جلوتر بازی می‌کرد می‌توانست نتیجه بهتری بگیرد. در هر صورت نتیجه تساوی فکر می‌کنم عادلانه بود.

فریبا عنوان کرد: به نظرم تماشاگر با فوتبال آشتی کرد و بدون دردسر و درگیری بازی به اتمام رسید. مسئله بعدی این است که هم‌اکنون می‌توانیم به ضرس قاطع بگوییم که مهدی رحمتی بهترین دروازه‌بان ایران است. با توجه به شرایط کنونی تیم ملی وقت این است که کدورت‌ها کنار برود و به حق خود برسد. تا حالا از وقتی مهدی مورد غضب قرار گرفته بود یک بار هم صحبت نکردم اما هم‌اکنون می‌تواند به فوتبال ملی خیلی کمک کند.

وی در مورد اینکه بازی بدون حاشیه برگزار شد تاکید کرد: درگذشت هادی نوروزی بسیار موثر بود. فکر می‌کنم سرتاسر بازی یک حرکت انجام شد که در یک پرش نورمحمدی پایش به پای مهدی رحمتی خورد. همه درگیری‌ها فوتبالی بود. امیدوارم دربی‌های دیگر هم سالم باشد و هم دوستی و محبت را بین بازیکنان تقویت کند.


ویدیو مرتبط :
نتیجه دربی 76 ( نظر سنجی برنامه نود )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فریبا: استقلال نباید بعد از گل بازیکن دفاعی به زمین می‌آورد/ نتیجه دربی عادلانه بود



اخبار,اخبار ورزشی, دربی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نباید بلافاصله بعد از گل بازیکن تدافعی را وارد زمین کرد چرا که در این صورت به تیم حریف می‌گوییم که حمله کند.

بهتاش فریبا در خصوص دربی 81 اظهار داشت: بازی را باید به 2 قسمت فنی و جانبی تقسیم کرد. به نظرم دربی بسیار خوبی در سال‌های اخیر بود.

 

خیلی کارهای تاکتیکی انجام نشد چرا که بازیکنان دو تیم استرس داشتند. در هر صورت سرعت بازی بسیار خوب بود.

وی ادامه داد: یکی از حسن‌های بازی این بود که درگیری به وجود نیامد. شرایط به گونه‌ای بود که اگر به موقعیت‌های به دست آمده توجه کنیم فرصت‌های پرسپولیس بهتر بود. فکر می‌کنم اگر تعویض خرسندنیا دیرتر انجام می‌شد عملکرد بهتری وجود داشت.

 

نباید بلافاصله بعد گل بازیکن تدافعی را وارد زمین کرد چرا که در این صورت به تیم حریف می‌گوییم که حمله کند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: اگر استقلال شرایط حمله‌ای خود را ادامه می‌داد شاید می‌توانست به گل دوم برسد. نفرات جلویی استقلال خیلی کم بود.

 

آبی‌پوشان نفرات خوبی را اضافه کردند تا بتوانند روی ارسال‌های مستقیم پرسپولیس به خوبی کار کنند.

 

به نظرم اگر استقلال خط دفاعی خود را روی این می‌گذاشت که 3-4 متر جلوتر بازی می‌کرد می‌توانست نتیجه بهتری بگیرد. در هر صورت نتیجه تساوی فکر می‌کنم عادلانه بود.

فریبا عنوان کرد: به نظرم تماشاگر با فوتبال آشتی کرد و بدون دردسر و درگیری بازی به اتمام رسید. مسئله بعدی این است که هم‌اکنون می‌توانیم به ضرس قاطع بگوییم که مهدی رحمتی بهترین دروازه‌بان ایران است.

 

با توجه به شرایط کنونی تیم ملی وقت این است که کدورت‌ها کنار برود و به حق خود برسد. تا حالا از وقتی مهدی مورد غضب قرار گرفته بود یک بار هم صحبت نکردم اما هم‌اکنون می‌تواند به فوتبال ملی خیلی کمک کند.

وی در مورد اینکه بازی بدون حاشیه برگزار شد تاکید کرد: درگذشت هادی نوروزی بسیار موثر بود.

 

فکر می‌کنم سرتاسر بازی یک حرکت انجام شد که در یک پرش نورمحمدی پایش به پای مهدی رحمتی خورد.

 

همه درگیری‌ها فوتبالی بود. امیدوارم دربی‌های دیگر هم سالم باشد و هم دوستی و محبت را بین بازیکنان تقویت کند.

اخبار ورزشی - فارس