ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فریبا: مظلومی باید زودتر افشاگری می کرد


پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مظلومی این حرف ها را باید خیلی زودتر عنوان میکرد نه حالا.

کاپ: بهتاش فریبا درباره شرایط فعلی استقلال و حضور علیرضا منصوریان در این تیم اظهار داشت: با علیرضا آشنایی نزدیکی دارم. او در طول دوران مربیگری اش همواره با من در ارتباط بوده و هر زمان مشاوره ای خواسته یا کمکی از دست من بر می آمده به او انجام می دادم. شاید اگر دو فصل پیش می شنیدم که منصوریان سرمربی استقلال می شود به او می گفتم که این کار را نکند اما حالا و با تجربیاتی که در تیم فوتبال امید ایران و نفت تهران کسب کرده شرایط فرق می کند.

وی اضافه کرد: منصوریان از جنس استقلال است و می تواند با استقلال به راحتی کنار بیاید. هر مربی نمی تواند در استقلال کار کند. حتی یکسری از خود استقلالی ها. اما علیرضا هم دانش فنی خوبی برای کار در استقلال دارد و هم تجربه زندگی با این تیم را اندوخته است. امیدوارم هواداران استقلال در مدت زمانی که علیرضا سکان هدایت این تیم را در دست دارد از او حمایت کنند.

پیشکسوت استقلال همچنین درباره انتشار نامه پرویز مظلومی و گلایه هایش از اتفاقاتی که برای او در استقلال رخ داده گفت: من و پرویز ارتباط نزدیکی با هم داریم. همه موارد ذکر شده در نامه پرویز و خیلی چیزهای دیگر را از قبل می دانستم و همان زمان از او خواستم که این حرفها را بزند اما او دیر اقدام کرد و یکسری از حرفها را هم نزد.

فریبا ادامه داد: حالا برای بیان این حرف ها خیلی دیر شده است. اثرگذاری این نامه در زمان حال شاید با مطرح نشدن این حرف ها تفاوت خاصی نکند. گرچه شاید کمی از بار ناراحتی مظلومی را بکاهد اما هواداران استقلال قطعا با خواندن این نامه غمی از غم هایشان کم نمی شود. ای کاش مظلومی بعد از برد مقابل سایپا این حرف ها را می زد.

مربی اسبق استقلال اضافه کرد: شنیده ام که قرار است اعضای هیات مدیره باشگاه تغییر کنند. متاسفانه فصل قبل برخی افراد که در هیات مدیره رفت و آمد داشتند با دخالت در برخی امور سبب شدند تا هم تمرکز کادر فنی به هم بریزد و هم استقلال از مسیرش دور شود. امیدوارم علیرضا منصوریان با هیات مدیره جدید چنین مشکلاتی نداشته باشد و بتواند در آرامش کامل  به کار خود ادامه دهد.


ویدیو مرتبط :
‫چطور زودتر ریکاوری کنیم؟؟؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مظلومی به افشاگری فرهاد مجیدی



فارس- عضو كمیته انضباطی باشگاه استقلال گفت: مجیدی نباید می‌گذاشت ناراحتی‌اش به حاشیه كشیده شود و باید حرف‌هایش را به باشگاه می‌زد.

 

غلامحسین مظلومی در مورد جلسه كمیته انضباطی فرهاد مجیدی عنوان كرد: هنوز اطلاعی در مورد تشكیل جلسه نداده اند اما امیدوارم این موضوع هر چه زودتر حل شود.

وی افزود: مجیدی بازیكن بزرگ و عزیز ماست. او هم به لحاظ اخلاقی و هم فنی مورد تایید همه است اما چون در یك جلسه تمرینی شركت نكرده بود كادرفنی از باشگاه خواست از او توضیح بخواهند.

مظلومی ادامه داد: مجیدی نباید حرف هایش را در مصاحبه با رسانه ها می گفت. او می توانست صحبت هایش را در باشگاه مطرح كند. این اتفاقاتی كه افتاده نه به نفع خودش است و نه باشگاه استقلال. تیم در این شرایط نیاز به آرامش دارد. من همیشه حامی مجیدی بودم و از طرفداران پروپاقرص او هستم اما نباید به حاشیه برود. او باید الگوی اخلاقی كل تیم باشد.

این عضو كمیته انضباطی باشگاه استقلال در مورد اینكه مجیدی مدعی شده باشگاه به او اتهام بی تعصبی زده است، گفت: مجیدی همیشه با تعصب و با غیرت بوده است. از طرف بعضی ها شیطنت می شود و این خاصیت تیم های بزرگ است كه حاشیه دارند.../فارس