ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فریبا: شیحی می تواند به استقلال کمک کند


پیشکسوت استقلال گفت: خطاهای مکرر و کارت زردهای فخرالدینی می تواند برای استقلال مشکل ساز شود.

کاپ: بهتاش فریبا درباره پیروزی اخیر تیم استقلال در دیدار با راه آهن اظهار داشت: بازی خوب و جانداری را از هر دو تیم شاهد بودیم که البته راه آهن به دلیل شرایطی که در انتهای جدول داشت با انرژی و انگیزه بالاتری بازی می کرد و در نقطه مقابل استقلالی را درون میدان می دیدیم که با استفاده از بازیکنان جوان خود در مصاف با این تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: در روزی که غیبت ابراهیمی در خط هافبک استقلال به چشم آمد این فرشید اسماعیلی بود که همه تلاشش را به کار بست تا در حد توانش با حفظ توپ و حمل آن در عرض و عمق جای خالی این بازیکن را پر کند. البته روزبه چشمی مانند همیشه بی نقص و با دقت بازی کرد تا بیشترین دریافت کننده توپ ذر میانه زمین استقلال باشد و در اکثر جنگ های تن به تن مقابل محوطه جریمه استقلال با بازیکنان حریف سرشاخ شود.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: سایر بازیکنان استقلال هم روز نسبتا خوبی را پشت سر گذاشتند و امین حاج محمدی و هرایر مگویان هم بازی قابل قبولی در قلب خط دفاعی استقلال انجام دادند. نورافکن هم که برای دومین بازی پیاپی به میدان می رفت توانست عملکرد خوبی داشته باشد و گرچه ترکیب استقلال تا اندازه ای کم تجربه و جوان بود ولی این جوانی با انگیزه و انرژی که آنها از خود به نمایش گذاشتند جبران شد.

فریبا در انتقاد از کارت های زردی که میلاد فخرالدینی در جریان بازی ها دریافت می کند توضیح داد: این هفته ها که استقلال خسرو حیدری را به دلیل مصدومیت کنار خود ندارد فخرالدینی باید با احتیاط تر بازی کند تا کارتی نگیرد که او را با محرومیت مواجه کند ولی مـتأسفانه او با دریافت کارت های بی مورد و جر و بحث با بازیکن حریف این فرصت را به داور می دهد تا او را تنبیه کند و در نهایت این کارت ها باعث محرومیت او خواهد شد.

وی در ارتباط با عملکرد عادل شیحی خاطر نشان کرد: من این بازیکن را در تمرینات ندیده ام ولی در همان 10، 15 دقیقه ای که به میدان رفت حس کردم بازیکنی باهوش با قدرت حمل توپ بالاست. او در کمتر از یک متر حرکت، پاس سه متری داد و برزای را پشت 18 قدم صاحب توپ کرد و بعد هم یک توپ به تیر دروازه زد. فوتبالی که او بازی کرد اگر در قالب هماهنگ با تیم قرار بگیرد قطعا می تواند برای استقلال کمک کننده باشد.

فریبا با اشاره به بازی بعد استقلال برابر پدیده گفت: از اینجا به بعد هیچ بازی آسان نیست و البته استقلال باید از شرایط میزبانی اش در این دیدار استفاده کند تا بتواند هر سه امتیاز بازی بعد را هم از آن خود کرده و با همین وضعیت به تعطیلات برود. شنیده ام که مصدومان تیم هم به وضعیت خوبی دست یافته اند و از این نظر باید امیدوار بود که استقلال با وضعیت بهتری به مسابقات هفته های پایانی برسد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه قبل بازی کمک مربیان دو تیم سایپا-استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لاوره: در تیم‌های بزرگی بودم، می‌توانم به استقلال کمک کنم/استقلال با 60درصد پتانسیل‌اش بوریرام را می‌برد



گوران لاوره,استقلال,بوریرام ,باشگاه استقلال

لاوره: در تیم‌های بزرگی بودم، می‌توانم به استقلال کمک کنم/استقلال با 60درصد پتانسیل‌اش بوریرام را می‌برد

گوران لاوره روز گذشته مبلغ 40 هزار دلار از باشگاه استقلال دریافت کرد و سرانجام در تمرینات این تیم حضور یافت

 این در حالی است که لاوره به دلیل بدقولی مسوولان باشگاه استقلال روزهای سختی را پشت سر گذاشت. حالا او می‌تواند با آرامش بیشتری کارش را در استقلال دنبال کند، لاوره تاکید می‌کند که هواداران استقلال 2 روز زمان بدهند تا بتواند بازی‌های خوبی را برای این تیم انجام بدهد.


او در مورد انتظار برای حل مشکلات مالی اش به خبرگزاری خبرآنلاین می گوید:«من خیلی انتظار کشیدم و انتظار داشتم این مشکلات زودتر حل شود. در قرارداد من ذکر شده بود که درصدی از مبلغ پیش قراردادم را دریافت کنم و سر تمرینات حاضر شوم.

 

من حسن نیت نشان دادم و با اینکه پولم را نداده بودند با استقلال تمرین کردم ولی گذشت زمان چیزی را تغییر نداد. من نه جایی برای زندگی داشتم و نه راننده‌ای داشتم و حتی در یک مسابقه هم مقابل فجر بازی کردم. واقعا از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتم و کنار آمدن با این وضعیت آن هم در یک کشور غریب بسیار سخت بود.»


او در پاسخ به این سوال که آیا مقابل ذوب آهن بازی می کنی تاکید می کند:«در این مدت تمریناتم را به صورت انفرادی انجام می‌دادم و حالا نیاز بیشتری دارم تا در کنار تیم تمرین کنم. تمرین انفرادی با تمرین گروهی فرق دارد و از هواداران استقلال می‌خواهم که به من زمان بدهند تا خودم را نشان بدهم. من در باشگاه بزرگی بازی کردم و اگر صددرصد آماده باشم مطمئنا کمک زیادی به استقلال خواهم کرد.»


لاوره در پاسخ به این سوال که بازی با بوریرام تایلند را چطور ارزیابی می‌کنی می گوید:«تیم تایلندی خوب است ولی استقلال تیم بهتری است. من معتقدم تیم ما با 60درصد پتانسیل‌اش می‌تواند در آنجا نتیجه بگیرد. اگر اتفاق خاصی نیفتد استقلال حتی می‌تواند در تایلند به پیروزی برسد.»/خبر انلاین