ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فریادشیران: حاجی مایلی را مسخره نکنید


مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از ابتدا مشخص بود این تیم هم به جایی نمی رسد چون همکاری های لازم صورت نگرفت.

کاپ: نادر فریادشیران درباره حذف تیم فوتبال امید از رقابت های المپیک 2016 اظهار داشت: تیم امید ایران در بازی با ژاپن عملکرد بدی نداشت. ما در طول نود دقیقه موقعیت های زیادی را از دست دادیم و از سوی دیگر خیلی راحت گل خوردیم. اگر کلی تر بخواهیم نگاه کنیم، واقعیت فوتبال ما همین است. اینطور نمی شود که 10 ماه مانده به مسابقات یک تیم را آماده کنیم و بعد که حذف می شود به انتقاد بپردازیم. از ابتدا مشخص بود این تیم هم به جایی نمی رسد چون همکاری های لازم صورت نگرفت.

وی ادامه داد: ما باید چند سال به یک کادرفنی زمان بدهیم و بعد اگر نتیجه حاصل نشد، بیاییم به آنها ایراد بگیریم. الان می بینم که خاکپور و مایلی کهن سیبل شده اند. خاکپور که بنده خدا در مصاحبه اش تقصیر را به گردن گرفت اما برایم جالب است که اینقدر به مایلی کهن انتقاد می کنند. مایلی کهن مدیرفنی این تیم بود و نه سرمربی. البته که مایلی کهن هم به اندازه خودش سهم دارد اما این درست نیست که بخواهیم حاجی را مسخره کنیم. امروز دیدم برخی رسانه ها تیترهایی را انتخاب کردند که مفهومش تمسخر مایلی کهن بود که این موضوع اخلاقی نیست.

مربی سابق تیم ملی و تیم امید همچنین گفت: از همه می خواهم احترام مایلی کهن را نگه دارند، او زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده و همیشه جزو برترین مربیان فوتبال ایران خواهد بود. باید احترام ریش سفیدش را نگه داریم چون مثل حاجی در فوتبالمان کم داریم.

فریاد شیران با انتقاد از باشگاه ها گفت: من دیدم که باشگاه ها همکاری لازم را با تیم امید انجام ندادند. بازیکنان را در اختیار تیم قرار ندادند و این مساله هم یکی از موضوع هایی بود که به شاگردان خاکپور ضربه زد. از سوی دیگر می دانم که فدراسیون کمک چندانی به تیم امید نکرده است و با این شرایط فوتبال ایران هرگز موفق نمی شود.

وی در پایان افزود: بازیکنان تیم های دیگر سال ها در کنار هم حضور داشتند اما در همین چند ماهی که تیم امید تشکیل شده بود هم بازیکنان ما مدام در حال تغییر بودند. با این شرایط نباید انتظار داشت این تیم هم به المپیک صعود می کرد.


ویدیو مرتبط :
د خو نکنید این کارا رو نکنید که مسخره نشید :))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاجی مایلی و نوه ؛ تماشاگران ویژه پرسپولیس



محمد مایلی کهن به همراه نوه اش راهی ورزشگاه آزادی شد تا بازی پرسپولیس و راه آهن را تماشا کند.

حاجی مایلی و نوه اش, عکس حاجی مایلی و نوه اش
محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی و پیشکسوت پرسپولیس همراه با نوه اش به استادیوم آزادی آمده بود تا بازی پرسپولیس را تماشا کند. او که از منتقدان نتایج پرسپولیس است ، اخیرا سعی کرده تا کمتر از شرایط فوتبال ایران انتقاد کند. مایلی کهن را هواداران فوتبال ایران با نسل طلایی سال 1996 تیم ملی ایران می شناسند. حضور او در تقابل دایی و پرسپولیس اتفاقی در نوع خود تماشایی است..... / خبرآنلاین