ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرگوسن: كناره‌گیری برای سالخورده‌ها است نه من



 

 

فرگوسن: كناره‌گیری برای سالخورده‌ها است نه من

 

به باور سرمربی تیم منچستریونایتد زمان کناره‌گیری از شغل مربیگری برای او هنوز فرا نرسیده است.

یک روز پس از آنکه فرگوسن توانست رکورد 24 سال حضور مطلق در مقام سرمربی شیاطین سرخ را بشکند، اظهار داشت: الان وقت کناره‌گیری نیست. این کار مال سالخورده‌‌ها است نه من که هنوز احساس کار و نشاط می‌کنم.

این مربی 68 ساله که به زعم خویش از 9 سال قبل بحث جدایی‌اش از این فعالیت مطرح بوده‌، افزود: بازنشستگی مربوط به کسانی می‌شود که وضعیت جسمانی نگران‌کننده‌ای دارند اما من با چنین دغدغه‌ای مواجه نیستم. بسیار علاقمندم اکنون به کارم ادامه دهم.

فرگوسن ادامه داد: ‌هنوز تشنه کسب افتخار هستم و این انگیزه به من قدرت ماندن و کار کردن بخشیده است.


ویدیو مرتبط :
رقص محلی در كناره جاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرگوسن: ما خوب بازی کردیم






اخبار سیاسی

 

تنها سه دقیقه از این دیدار گذشته بود که رونالدینیو، میلان را جلو انداخت و کلارنس سیدورف نیز پنج دقیقه به پایان بازی با یک گل دیگر امید میلانی‌ها را برای دیدار برگشت بیشتر کرد.




سرآلکس فرگوسن در این باره گفت: «به عقیده من، احتمال داشت امشب با چند گل اختلاف شکست بخوریم. بیست دقیقه اول بازی زمان بدی برای ما بود و یک گل را از روی بدشانسی خوردیم چون شوت رونالدینیو به پای بازیکن ما خورد. بعد از این گل به مدت بیست دقیقه آهنگ بازی‌مان بهم ریخت و مدتی طول کشید تا بتوانیم دوباره خود را بازیابیم ولی معتقدم که بعد از آن خوب بازی کردیم. گل اسکولز به ما کمک کرد و خوب موقعی صاحب این گل شدیم چرا که باعث بهبود بازی‌مان شد . گل‌ها بازی را تغییر می‌دهند و این گل بازی ما را دگرگون کرد.

به عقیده من می‌توان از وین رونی بهتر استفاده کرد. اکنون می‌توان رونی را با ۲۶ گل زده در این فصل در رده لیونل مسی، کریس رونالدو و کاکا قرار داد. رونالدینیو نیز نبوغ و استعداد فراوانی داشت و حدود یک سال است که بازی او افت کرده ولی ظاهرا درحال بازگشت به دوران آمادگی خود است .»