ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرگوسن دنیای فوتبال را غافلگیر می‌کند


سرمربی پیشین منچستریونایتد در آینده‌ای نه چندان دور ناگفته‌‌های جدیدی را از دوران حضورش در اولدترافورد فاش خواهد کرد.

تسنیم: سرمربی پیشین منچستریونایتد در آینده‌ای نه چندان دور ناگفته‌‌های جدیدی را از دوران حضورش در اولدترافورد فاش خواهد کرد.

به گزارش نشریه سان انگلیس، سرالکس فرگوسن قصد دارد به زودی اهالی فوتبال را با انتشار یک کتاب شرح حال جدید از خود غافلگیر کند.

اسطوره شیاطین سرخ می‌خواهد در این کتاب پرده از احساس واقعی‌اش درباره اوضاع خود و منچستریونایتد در 10 ماه طلسم‌ شده‌ای که دیوید مویس در فصل گذشته هدایت تیم را برعهده داشت، بردارد.

فرگوسن در استخدام دیوید مویس، سرمربی پیشین اورتون به عنوان جانشین خود، بیشترین نقش را داشت زمانی که به مدیران باشگاه توصیه کرد هموطنش را به خدمت بگیرند. فرگوسن در 10 ماهی که مویس هدایت شیاطین سرخ را برعهده داشت همواره حامی او بود هرچند در یکی دو ماه آخر که منتهی به اخراج مویس شد او سکوت را ترجیح داد.

اکنون اما ظاهراً فرگی 72 ساله قصد دارد فاش کند که در این مدت واقعاً بر او چه گذشته است. از قرار معلوم فرگوسن در این کتاب پاسخ حمله لفظی روی کین، شاگرد قدیمی‌اش که مویس را به بی‌تعهدی نسبت به تیم متهم کرده بود بدهد.

طبق بیانیه‌ سایت باشگاه منچستریونایتد، کتاب شرح حال جدید فرگوسن در ماه اکتبر منتشر خواهد شد و محتوای آن درباره اتفاقاتی است که برای فرگوسن از آغاز بازنشستگی‌اش همچون تدریس در دانشگاه هاروارد و حضورش در مراسم اسکار، رخ داده است.


ویدیو مرتبط :
ترساندن فرگوسن مربی فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دنیای فوتبال به خداحافظی فرگوسن


خداحافظی سر الکس فرگوسن از مربیگری منچستر یونایتد واکنش دنیای فوتبال را برانگیخت.

خبرآنلاین: خداحافظی سر الکس فرگوسن از مربیگری منچستر یونایتد واکنش دنیای فوتبال را برانگیخت.

 سر الکس فرگوسن سرمربی افسانه ای منچستر یونایتد بعد از 27 سال فعالیت و کسب 49 جام برای شیاطین سرخ سرانجام بازنشستگی خود از دنیای مربیگری را اعلام کرد. این خبر در دنیای فوتبال با واکنش های مختلفی روبرو شد که برخی از آنها را زیر می خوانید:

واکنش دنیای فوتبال به خداحافظی فرگوسن

سپ بلاتر (رئیس فیفا): الان شنیدم که فرگوسن در پایان فصل بازنشسته خواهد شد. بدون شک دستاور او در این سال ها او را در میان اسطوره ها قرار داده است.

کریستیانو رونالدو (مهاجم رئال مادرید): برای همه چیز ممنون رئیس.

دیوید بکام (کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس): فکر نمی کنم کسی در تاریخ فوتبال وجود داشته باشد که به این اندازه تاثیرگذار بوده باشد.

رود فن نیستلروی (مهاجم سابق منچستر یونایتد): 2001 تا 2006. 219 بازی و 150 گل تحت هدایت پرافتخارترین مربی تاریخ فوتبال. این یک امتیاز منحصر به فرد بود.

مایکل اوون (ستاره سابق تیم ملی انگلیس): منچستر یونایتد بدون فرگوسن معنای درستی ندارد. چه مرد بزرگی و چه خوب که در این شرایط کارش را به پایان برد.

پیتر اشمایکل (دروازه بان سابق منچستر یونایتد): ناامید، شوک زده و غمگین. فکر نمی کردم که آن روز امروز باشد.

کاسپر اشمایکل (پسر پیتر اشمایکل): بهترین مربی ای که تا به حال متولد شده است! شکی نیست!

وینسنت کمپانی (مدافع منچسترسیتی): سر الکس، یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال، بعد از 26 سال پرافتخار همه ما به او مدیونیم.

جوزپه روسی (مهاجم تیم ملی ایتالیا): چه دورانی! افتخار می کنم که شاگرد سر الکس فرگوسن بوده ام.

روملو لوکاکو (مهاجم چلسی): از این که خبر بازنشستگی یکی از بهترین مربیان دنیا را می شنوم ناراحتم. سر الکس یک قهرمان واقعی.

باشگاه چلسی: خانواده چلسی بهترین آرزو ها را برای سر الکس فرگوسن در دوران بازنشستگی اش دارد. او در طول 26 سال دشمنی فوق العاده بود!