ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرگوسن:بازی ناامید کننده ای برای من بود



 

 

 

فرگوسن:بازی ناامید کننده ای برای من بود

 

سرالکس فرگوسن، مربی منچستریونایتد در صحبتهایی اعلام کرد که تساوی بدون گل مقابل مارسی در دیدار رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا می تواند نتیجه خطرناکی باشد ولی مطمئن است که تیمش می تواند به دور بعدی رقابتها راه یابد.

مربی اسکاتلندی منچستریونایتد در پایان این مسابقه به خبرنگاران گفت:« این بازی، بازی ناامید کننده ای برای من بود.بازیکنان مارسی کاملا مطمئن بودند که نمی خواهند گلی را دریافت کنند و در نهایت هم همین طور شد.»

فرگوسن در پاسخ به  این سوال که آیا تساوی بدون گل نتیجه خطرناکی نیست، گفت:« اگر دردیدار خانگی ببازی، می تواند نتیجه خطرناکی باشد ولی برای ما بحث پیروزی در بازی مطرح است.اگر در بازی برگشت پیروز شویم، صعود خواهیم کرد.فکر می کنم فرصت خوبی خواهیم داشت.

مربی یونایتد درادامه به این نکته اشاره کرد که مارسی باید در دقایق پایانی بازی ودرپی خطایی که برروی رونی انجام شد، 10 نفره می شد:« فکر می کنم مارسی خیلی خوش شانس بود.داور جایگیری خوبی داشت و نمی دانم چرا ضربه آزادی به نفع ما اعلام نکرد.»

فرگوسن با تمجید از تعدادی از شاگردانش گفت:« اسمالینگ دوباره عالی بود.او همیشه در حال پیشرفت است و می خواهد بازیکن شماره یکی باشد.او دفاع کردن را دوست دارد و 4شنبه شب هم عملکرد فوق العاده ای را به اجرا گذاشت.»

در جریان بازی هواداران فرانسوی حاضر درورزشگاه شعارهایی را علیه اورا، به دلیل نمایش ناامید کننده اش در جام جهانی سرمی دادند و فرگوسن در این باره هم صحبت کرد:« اورا اندکی مورد سوء استفاده قرار گرفت. البته این برروی بازی اش تاثیرگذار نبود.»


ویدیو مرتبط :
جنگ کسل کننده شده است اثری از آدامز فرگوسن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرگوسن: ما خوب بازی کردیم






اخبار سیاسی

 

تنها سه دقیقه از این دیدار گذشته بود که رونالدینیو، میلان را جلو انداخت و کلارنس سیدورف نیز پنج دقیقه به پایان بازی با یک گل دیگر امید میلانی‌ها را برای دیدار برگشت بیشتر کرد.




سرآلکس فرگوسن در این باره گفت: «به عقیده من، احتمال داشت امشب با چند گل اختلاف شکست بخوریم. بیست دقیقه اول بازی زمان بدی برای ما بود و یک گل را از روی بدشانسی خوردیم چون شوت رونالدینیو به پای بازیکن ما خورد. بعد از این گل به مدت بیست دقیقه آهنگ بازی‌مان بهم ریخت و مدتی طول کشید تا بتوانیم دوباره خود را بازیابیم ولی معتقدم که بعد از آن خوب بازی کردیم. گل اسکولز به ما کمک کرد و خوب موقعی صاحب این گل شدیم چرا که باعث بهبود بازی‌مان شد . گل‌ها بازی را تغییر می‌دهند و این گل بازی ما را دگرگون کرد.

به عقیده من می‌توان از وین رونی بهتر استفاده کرد. اکنون می‌توان رونی را با ۲۶ گل زده در این فصل در رده لیونل مسی، کریس رونالدو و کاکا قرار داد. رونالدینیو نیز نبوغ و استعداد فراوانی داشت و حدود یک سال است که بازی او افت کرده ولی ظاهرا درحال بازگشت به دوران آمادگی خود است .»