ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرگوسن: از كوییرز حمایت می‌كنم



 

 

 

فرگوسن: از كوییرز حمایت می‌كنم

 

با وجود بدرفتاری با مقامات تست دوپینگ

فرگوسن: از كوییرز حمایت می‌كنم

سرمربی تیم ملی پرتغال با وجود بدرفتاری مورد حمایت كامل سرآلكس‌فرگوسن قرار گرفت.

به نقل از ایریش تایمز ایرلند، یك ماه پس از خاتمه رقابت‌های جام‌جهانی 2010 و فاش‌شدن این نكته كه پیش از شروع مسابقات مذكور، كارلوس كوییرز، اجازه حضور ماموران گرفتن تست دوپینگ را در اردوی تیم ملی پرتغال نداده، سرمربی منچستریونایتد به حمایت از همكار و دوست‌ صمیمی‌اش پرداخت.

این مربی 68 ساله اسكاتلندی گفت: كارلوس مربی خارق‌العاده است و یك معلم، اگر اقدامی كرده، درست و اصولی است.

مربی 24 سال اخیر شیاطین‌سرخ اولدترافوردی كه تا دو سال قبل، كوییرز را در كنارش به عنوان دستیار داشت، افزود: از او حمایت می‌كنم چون به كارش اعتقاد دارم. باید در نظر گرفت اگر او ممانعتی به عمل آورده، حتما این قضیه یك دلیل منطقی داشته است.

مربی متولد موزامبیك پرتغال پیش از شروع رقابت‌های آفریقا‌ی‌جنوبی هنگامیكه ماموران تست دوپینگ قصد ورود به اردو برای انجام وظیفه را داشتند، ممانعت بعمل آورد. این موضوع بعد به صورت موضوعی جنجالی درآمد و حتی فدراسیون كشورش از رفتار وی انتقاد كرد.


ویدیو مرتبط :
برترین گلهای دانکن فرگوسن پسر جنجالی الکس فرگوسن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنایه جالب آلکس فرگوسن به لیونل مسی در حمایت از رونالدو



اخبار,اخبار ورزشی ,منچستریونایتد

سرمربی اسبق منچستریونایتد مقایسه ای بین مسی ورونالدو، دو بازیکن برتر دنیا انجام داده است.

 این بار نوبت به رسیدن سوال معروف، البته تکراری از سر الکس فرگوسن رسید. کدام یک بهتر هستند، مسی یا رونالدو؟ اما سرمربی اسکاتلندی اسبق یونایتد بدون هیچ شکی معتقد است که بازیکن سابق خودش بهتر از مسی است.

 فرگوسن در مصاحبه با بی بی سی گفته: رونالدو این توانایی را دارد که برای میلوال، کوئینزپارک رنجرز و دونکاستر هم بازی کند و در بازی های این تیم ها هت تریک کند. اما مطمئن نیستم که مسی هم بتواند چنین کاری کند. رونالدو دوپا است، سریع است، در هوا فوق العاده عمل می کند و شجاع بازی می کند. البته مسی هم بازیکن شجاعی است. اما به نظر من مسی فقط بازیکن بارسلونا است.

فرگی همچنین اعتراف کرده که رونالدو بازیکنی است که او در دوران حضورش در یونایتد بیش از همه بازیکنان قبول داشته است. دلیلش هم پیشرفت زیاد در مدتی بسیار کم در آن تیم بوده است: رونالدو بهترین پیشرفت را در تاریخ فوتبال داشت. او زمانی که به تیم ما آمد یک بچه جوان بود و 17 سال سن داشت. تمام خصوصیت هایی که منتقدان دوست داشتند را داشت.

 

دایو می کرد و کارهایی شبیه این. اما او تبدیل به بازیکنی ستودنی شد و می شد پیشرفتش را در تمرینات دید. او فوق العاده بود. مهم ترین چیز برای یک بازیکن قدرت تصمیم گیری است و او بارها از این نظر خودش را نشان داده است. او، اسکولز و گیگز، به نظر من این 3 بازیکن بیشترین پیشرفت را در فوتبال داشتند. البته رابسون، کین و کانتونا هم از این نظر فوق العاده بودند. آن ها هم شایسته تمجید هستند.

اخبار ورزشی - کاپ