ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرگوسن: آرسنال و چلسی رقبای منچستر در راه قهرمانی



 

 

 

فرگوسن: آرسنال و چلسی رقبای منچستر در راه قهرمانی

 

سر الکس فرگوسن سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس پیش بینی کرد رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس فقط بین سه تیم منچستریونایتد، آرسنال و چلسی ادامه یابد.

فرگوسن افزود: آرسنال یکی از تیمهای قدرتمند و نامزد کسب عنوان قهرمانی است اما ادامه حضور تاتنهام و منچسترسیتی را برای کسب این عنوان بعید است.

وی گفت: فکر می کنم به جز ما ، چلسی و آرسنال رقیب دیگری برای قهرمانی وجود نخواهد داشت.

فرگوسن گفت: می دانم هری ردنپ سرمربی تیم فوتبال تاتنهام برای باقی ماندن در این رقابت تلاش خواهد کرد اما این تیم در لیگ قهرمانان اروپا رقابت می کند و این مسئله برای آنها تازگی دارد.

وی افزود : آنها به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده اند و برای همین بسیار سخت است که بتوانند در این مرحله از رقابتهای اروپایی رقابت کنند و در عین حال در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس نیز قدرتمند ظاهر شوند.

سرمربی منچستریونایتد افزود: منچسترسیتی عملا فرصت رقابت برای عنوان قهرمانی در لیگ برتر را دارد اما آنها نیز در لیگ اروپا رقابت می کنند و برای آنها نیز شرایط سخت خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی: آرسنال ۱-۰ چلسی (قهرمانی سوپرکاپ)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرگوسن: چلسی تنها رقیب منچستر در راه قهرمانی است



 

 

فرگوسن: چلسی تنها رقیب منچستر در راه قهرمانی است

 

سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد گفت: از بین ما و چلسی، یکی به قهرمانی لیگ برتر خواهد رسید.

سرآلکس فرگوسن اظهار داشت: تجربه سال‌ها فعالیت در ورزش حرفه‌ای به من می‌گوید، از الان نمی‌توان در مورد اینکه چه تیمی در پایان فصل به مقام نخست لیگ برتر خواهد رسید، نظری صریح بدهم. با توجه به فشردگی مسابقات و اتفاقات ناخواسته‌ای که معمولا پیش‌ می‌آید، امکان پیش‌بینی را می‌گیرد. با این وجود، در مورد قهرمانی فصل جاری نظر خاصی دارم. باوری که از ابتدای فصل داشته‌ام و هرگز نیز تغییر نکرده است؛ اینکه حریف جدی ما در مسیر قهرمانی، فقط چلسی است.

این مربی که ابتدای فصل جاری قدم در 25 سالگی حضورش بر مسند مربیگری شیاطین سرخ را آغاز کرد، افزود: مایل نیستم توان رقبایی مثل آرسنال را نادیده بگیرم. در گذشته مقاطعی وجود داشت که از سوی چنین حریفی تهدید شده‌‌ایم؛ اما باورم این است در این لیگ بسیار سخت و دشوار کنونی یکی از دو تیم منچستریونایتد یا چلسی سرانجام به جام می‌رسند.

در شرایط فعلی چلسی با 25 و منچستر با 23 امتیاز صاحب رتبه اول و دوم قبل از حضور در هفته دوازدهم لیگ برتر هستند.