ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرکی: در شرایطی نیستیم که مغرور شویم


سرمربی سپاهان می‌گوید که این تیم در بازی‌های قبلی شرایط خوبی را تجربه کرده اما بازیکنانش باتجربه هستند و در این شرایط مغرور نمی‌شوند.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی سپاهان می‌گوید که این تیم در بازی‌های قبلی شرایط خوبی را تجربه کرده اما بازیکنانش باتجربه هستند و در این شرایط مغرور نمی‌شوند.

حسین فرکی در خصوص اینکه تیمش موفق شد با پیروزی مقابل استقلال خوزستان به تراکتورسازی در صدر جدول نزدیک‌تر شود، اظهار داشت: قبل از بازی مصمم بودیم که از این دیدار عبور می‌کنیم و بازی سختی پیش‌رو داشتیم. خوشبختانه در تمام بازی‌های قبلی توانستیم موفق باشیم و اکنون 2 بازی پیش روی ماست و در این دو بازی باقی مانده نیز به هیچ‌وجه کار ساده‌ای نداریم.

وی در پاسخ به این سؤال که مصاف تراکتورسازی با استقلال و نفت در دو بازی پایانی چقدر می‌تواند در سرنوشت قهرمانی تأثیرگذار باشد و سپاهان را به قهرمانی نزدیک‌تر کند، گفت: این را نمی‌دانم که چقدر ما را به قهرمانی نزدیک‌تر می‌کند چون کاری به رقبای‌مان نداریم و بر اساس برنامه پیش روی خودمان و بازی‌هایی که داریم عمل می‌کنیم.

سرمربی سپاهان در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد با قهرمانی احتمالی سپاهان در این شرایط و فراز و نشیب‌هایی که این تیم در طول فصل داشته کار بزرگی انجام داده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص مردم و هواداران تیم سپاهان باید نظر بدهند. ضمن اینکه ما هنوز به قهرمانی نرسیده‌ایم و زود است در این خصوص صحبت کنیم.

فرکی با تمجید از عملکرد بازیکنانش در دیدارهای اخیر گفت: مطمئناً از بازیکنان راضی‌ام. زمانی که بتوانید در چهار بازی به چهار پیروزی برسید و 12 امتیاز کسب کنید، مسلماً از بازیکنان راضی هستید. پیش از اینکه وارد چهار بازی قبلی‌مان شویم فکر کردن به کسب 12 امتیاز برای ما بسیار سخت بود، چون دیدارهای بسیار سختی داشتیم. طبیعی است که با این نتایج و عملکرد از بازیکنان راضی باشم.

وی افزود: خوشبختانه بازیکنان با تجربه‌ای در سپاهان هستند که فکر نمی‌کنم بخواهند ذره‌ای مغرور شوند. مغرور شدن برای بازیکنان کم تجربه و جوان است و اکنون هم ما در شرایطی نیستیم که غرور جایی بین بازیکنان ما داشته باشد.

مربی پیشین تیم ملی درباره اینکه جواد نکونام قدم در جایی گذاشته که وی پیش از این و زمان برانکو گذاشته بود، عنوان کرد: نظری در این خصوص ندارم، چون هنوز چیزی در این خصوص نمی‌دانم و هیچ چیز هم قطعی نشده است. درست نیست که وقتی چیزی قطعی نیست بخواهم صحبتی در این خصوص داشته باشم.


ویدیو مرتبط :
مبادا مغرور شویم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كاپیتان تیم فوتبال استرالیا: مغرور نیستیم



 

 

 

كاپیتان تیم فوتبال استرالیا: مغرور نیستیم

 

کاپیتان تیم فوتبال استرالیا گفت: با وجود پیروزی پرگل برابر ازبکستان، مغرور نیستیم و با تمام توان برابر ژاپن صف آرایی می کنیم.

فینال جام ملتهای آسیا روز شنبه و میان تیمهای فوتبال ژاپن و استرالیا برگزار می شود تا قهرمان پانزدهمین دوره این مسابقات از میان این دو تیم انتخاب شود.

لوکاس نیل، مهاجم و کاپیتان استرالیا در این باره تصریح کرد: کاری به نتیجه بازی گذشته و پیروزی پر گل برابر ازبکستان نداریم و مغرور به مصاف قهرمان سه دوره این مسابقات یعنی ژاپن نمی رویم.

وی افزود: البته با پیروز این پیروزی پر گل، مقابل دروازه ژاپن اعتماد به ‌نفس بیشتری داریم و می‌دانیم که اگر یک یا چند فرصت خلق کنیم، حتما به گل تبدیل می شود.

نیل با اشاره به خط دفاع مستحکم استرالیا یادآور شد: از سوی دیگر ما در پنج بازی فقط یک گل خورده‌ایم، بنابراین به سختی مقاومت‌مان می‌شکند. به همین دلیل تمام شرایط ما برای برگزاری یک فینال مناسب فراهم است.

وی در پایان در خصوص شکست سنگین ازبسکتان نیز گفت: وقتی یک تیم چند گل از حریف پیش باشد خیلی دشوار است که انگیزه‌ بازیکنان حفظ شود ولی ما کار خودمان را کردیم