ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فروش عکس های برهنه دختران راگبی باز برای امور خیریه!+عکس



اخبار ,اخبار ورزشی,عکس های برهنه دختران راگبی باز

 

اخبار ورزشی-  فروش عکس های برهنه دختران راگبی باز برای امور خیریه!

تیم راگبی دختران دانشگاه آکسفورد آمریکا برای اینکه کار خیر انجام دهد اقدام به فروش عکس های برهنه دختران عضو این تیم کرده است!

قرار است این عکسها در تقویم مخصوص این تیم برای سال 2014 منتشر شده و با قیمت 10 پوند به فروش برسد. درآمد حاصل از فروش این تقویم ها قرار است در امور خیریه مربوط به سلامت روانی مصرف شود.

کاپیتان این تیم تاتیانا کاتز 25 ساله در مورد اینکه به عقیده برخی ها این عکسها ناخوشایند است گفت : نه این زنان ورزشکار هستند و این بدن آنهاست . باید به بدن آنها احترام گذاشته شود!
اخبار ورزشی - بانک ورزش

 


ویدیو مرتبط :
عکس بوکه لایه باز / عکس بوکه / افکت بوکه روی عکس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش دختران زیبا و کم سن و سال در بازار عروسی بلغارستان +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: دختران جوان و زیبای ارتدوکس بلغاری به خاطر عقاید محدود و تندروی دینی و مذهبی در سنین کم و در حدود 15 سالگی توسط والدین از مدرسه خارج شده و در این مکان به فروش میرسند. خانواده ها معتقدند با این کار وسوسه های شیطانی و غرایز جنسی این دختران را کنترل میکنند.

فروش دختران زیبا و کم سن و سال در بازار عروسی بلغارستان

 

هر ساله با جمع شدن در یک مکان خاص در این کشور جشنواره ای ترتیب داده میشود که در آن زنان و مردان به همراه دختران و پسر جوان حضور میابند و با رقص و پایکوبی شاهد وصلت ده ها زوج جوان میشوند

خانواده های این دختران با دریافت پولی که گاهی مبلغ آن به 4500 دلار میرسد دختر خود را به عقد پسری که خانواده اش این پول را پرداخت میکنند در می آورند، شاید به همین دلیل باشد که به این مکان بازار اطلاق میشود.

به گفته حاضران در این جشن این محل بهترین مکان برای انتخاب دختران خوب و هنرمند است و هرکس بتواند در این بازار عروس خوبی پیدا کند شانس زیادی داشته است. قیمت پیشنهادی خانواده عروس با توجه به مسائلی نظیر زیبایی دختران ، تحصیل و هنرمندی آنان متغیر است.

بحران اقتصادی اروپا سبب شده است بسیاری از جوانان حتی در این شرایط نیز قادر به ازدواج به صورت رسمی نباشند.

فروش دختران زیبا و کم سن و سال در بازار عروسی بلغارستان

فروش دختران زیبا و کم سن و سال در بازار عروسی بلغارستان

فروش دختران زیبا و کم سن و سال در بازار عروسی بلغارستان

فروش دختران زیبا و کم سن و سال در بازار عروسی بلغارستان

منبع:pardad.ir