ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فروش شماره تلفن‌ والیبالیست‌ها!


متاسفانه در فضای مجازی شنیده شده که فردی با این تیتر اقدام به گرفتن پول از علاقمندان به والیبال کرده است.

باشگاه خبرنگاران: فردی در فضای مجازی اقدام به تهیه لیستی از شماره تماس‌های ملی‌پوشان والیبال کرده است و آنها را با قیمت‌های مختلف به علاقمندان به والیبال می‌فروشد.

این مسئله، مشکلات عدیده خانوادگی را برای ملی‌پوشان بوجود آورده تا جایی که بازیکنان اقدام به تغییر شماره تماس‌های خود کرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
گزارش بیست و سی از فروش شماره های مشترکین تلفن همراه برای ارسال پیام های تبلیغاتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش گرانترین شماره تلفن جهان به یک اماراتی



اخبار,اخبار گوناگون, گرانترین شماره تلفن جهان


اخبار گوناگون - فروش گرانترین شماره تلفن جهان به یک اماراتی

شرکت مخابرات امارات گفته است که خریدار این شماره تلفن یک شهروند اماراتی است و این شماره را شخصی استفاده خواهد کرد.

یک شهروند امارات موفق شد تا گرانترین شماره تلفن جهان را بخرد. این فرد اماراتی در یک مزایده که از سوی شرکت مخابرات امارات برگزار شد، شماره تلفن 050777777 را به ارزش هشت میلیون درهم خریداری کرد. این مزایده در حضور بیش از 700 نفر برای تصاحب شماره تلفن‌های رند برگزار شد.

به گزارش ایسنا شرکت مخابرات امارات 70 شماره تلفن از شماره‌های رند را در یک مزایده علنی برای دوست داران این نوع شماره‌ها عرضه کرد.

این مزایده همزمان از طریق ماهواره در برج خلیفه دبی و هتل قصر امارات ابوظبی برگزار شد و این در حالی است که نام خریدار به دلایل نامعلومی ذکر نشده است.

در میان شماره‌های تلفن ارائه شده، شماره 0507777777 بیش از دیگر شماره‌ها در مزایده مستقیم، خریدار داشته است.

به گزارش العربیه، شرکت مخابرات امارات گفته است که خریدار این شماره تلفن یک شهروند اماراتی است و این شماره را شخصی استفاده خواهد کرد.

بر اساس این گزارش دیگر شماره‌های عرضه شده در این مزایده جمعا به ارزش 13 میلیون و 550 هزار درهم به فروش رفتند.

مزایده برای خرید شماره‌های رند خودرو و تلفن همراه در کشورهای عربی و نیز برخی از کشورهای غربی به ویژه در میان جوانان از استقبال زیادی برخودار است.
 اخبار گوناگون - ایسنا