ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فروش بلیط مسابقات والیبال به زنان لغو شد


فدراسیون والیبال با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل تکمیل ظرفیت تا اطلاع ثانوی خرید بلیط خانم ها انجام نخواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: بلیط فروشی مسابقات والیبال لیگ جهانی 2015 برای دو مسابقه ایران و آمریکا از صبح امروز به صورت آنلاین آغاز شد. البته این بلیط فروشی به سرعت تمام شد. فدراسیون والیبال ایران اطلاعیه ای در این خصوص صادر کرد و با اشاره به محدودیت فضای خانم ها در سالن از عدم فروش بلیط جایگاه خانم ها تا اطلاع ثانوی خبر داد.

متن اطلاعیه‌ منتشر شده در سایت فروش بلیط این مسابقات به شرح زیر است:

- به دلیل محدود بودن بخش‌های مربوط به خانم‌ها، تا اطلاع ثانوی، خرید بلیط خانم‌ها به دلیل تکمیل ظرفیت، انجام نخواهد شد.

- به علت متقاضی زیاد و گنجایش محدود ورزشگاه، بلیط به کسانی که زودتر به سامانه مراجعه کنند فروخته می‌شود. لذا از همه متقاضیانی که نمی‌توانند بلیط خریداری کنند، عذرخواهی می‌کنیم.

- حتما قبل از مراجعه به ورزشگاه از طریق رهگیری بلیط از کامل بودن فرآیند خرید مطمئن شوید.

- در صورت خرید بلیط موفق، حتما در روز مسابقه با در دست داشتن کارت عضویت سامانه و یا اصل کارت ملی حداقل دو ساعت قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حضور داشته باشید.

- در روز مسابقه تطبیق چهره با کارت ملی یا عضویت انجام می‌شود. لذا دارنده کارت ملی یا کارت عضویت خود باید به ورزشگاه مراجعه کند و واگذاری کارت ملی یا کارت عضویت، مجاز نبوده و از ورود افراد مذکور، جلوگیری می‌شود.

- به هیچ وجه، هیچ بلیطی در روز مسابقه درورزشگاه به فروش نمی‌رسد. تمام بلیط‌ها از طریق اینترنت و قبل از روز مسابقه فروخته می‌شود. از دوست‌داران عزیز تیم ملی والیبال تقاضا می‌کنیم در صورتی که بلیط اینترنتی تهیه نکرده‌اند، به هیچ وجه به ورزشگاه مراجعه نکنند.

- افراد دارای کارت عضویت، از تخفیف ۱٠ درصدی در خرید بلیط برخوردارند.

- در صورت بروز مشکلات احتمالی و نیاز به پشتیبانی، با آدرس ایمیل [email protected] مکاتبه کنید و یا در صورت ضرورت با شماره‌ی ۶۶۹۱۹۲۳۶ تماس بگیرید.


ویدیو مرتبط :
مسابقات قهرمانی آسیا بازی والیبال زنان ایران ژاپن 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه‌های لغو فروش بلیط مردمی برای "شیار 143"



اخبار فرهنگی هنری - حاشیه‌های لغو فروش بلیط مردمی برای "شیار 143"

فیلم سینمایی "شیار 143" که تا امروز از سوی برخی رسانه ها به عنوان پدیده جشنواره معرفی شده است، دیشب با لغو فروش بلیط مردمی وارد حاشیه هایی شد.

روز هشتم جشنواره سی و دوم در حالی به پایان رسید که در نگاهی کلی می توان معدل کیفی فیلم های اکران شده در نیمه دوم جشنواره را به نسبت نیمه نخست امیدوارکننده تر توصیف کرد.


گزارش روز: وقتی همه می دانند!
سئانس 10 صبح کاخ جشنواره از آنجا که در برنامه ریزی اکران به فیلم های مهم و آثار کارگردانان پیشکسوت اختصاص داشته غالباً یکی از سئانس های پرجمعیت برج میلاد بوده است.
روز گذشته اما فیلم "اشباح" در حالی روی پرده رفت که به صورت محسوسی جمعیت حاضر در سالن کمتر از روزهای قبل بود و می توان گفت فیلم با استقبال سرد منتقدان و اهالی رسانه روبرو شد. استقبالی که دور از ذهن نیست آن را حاصل سرخوردگی روزهای قبل در مواجهه با آثار این طیف از فیلمسازان بدانیم. گویی دیگر همه می دانند که باید انتظاراتشان نسبت به فیلمهای جشنواره امسال را کمی بیشتر مدیریت کنند! همانطور هم شد و فیلم سینمایی "اشباح" ساخته داریوش مهرجویی یکی دیگر از فیلم های ناامید کننده جشنواره بود. فیلمی که نه فقط نشست رسانه ای نداشت که مهمانان کاخ جشنواره هم تمایلی به بحث و گفتگوی جدی درباره آن نداشتند.


پس از این فیلم سئانس های عصر با فیلمی آرام و بی ادعا آغاز شد. "حق سکوت" که از محصولات حوزه هنری در جشنواره امسال بود اولین فیلم هادی نائیجی به تهیه کنندگی سیدرضا میرکریمی به حساب می آمد. این فیلم با موضوع مشکلات معیشتی یک طلبه اگرچه نتوانست خاطره خوش فیلمهایی چون "زیر نور ماه" و "طلاومس" را زنده کند، اما با واکنش منفی اهالی رسانه هم مواجه نشد.


"کلاشینکف" سعید سهیلی فیلم بعدی بود که اگرچه به واسطه جذابیت های فرامتنی با استقبال نسبی اهالی رسانه مواجه شد اما آنگونه که انتظار می رفت انتظارات را برآورده نکرد. زمان طولانی و برخی بخشهای شعاری و گل درشت فیلم از مهمترین نقاط ضعف آن در برقراری ارتباط با مخاطب است.

 

اخبار,فیلم سینمایی شیار 143,اخبار فرهنگی

 

ویژه ترین اکران دیروز اما به رونمایی از فیلم تازه کیانوش عیاری اختصاص داشت. فیلم "خانه پدری" پس از سه سال انتظار دیروز در حالی برای منتقدان و اهالی رسانه روی پرده رفت که سالن برج میلاد مملو از جمعیت بود و حتی روی زمین هم جایی برای نشستن نبود.
فیلم بی تردید ماندگارترین ساخته کیانوش عیاری خواهد بود و پس از این بیشتر درباره آن خواهیم خواند و شنید. اما نکته مهم آن است که فیلم پس از سه سال جدال با سیستم ممیزی دولت دهم سرانجام بدون حذف حتی یک پلان روی پرده رفت و مورد استقبال و تشویق بی سابقه حضار هم قرار گرفت.


فیلم "خانوم" ساخته تینا پاکروان و فیلم "تراژدی" ساخته آزیتا موگویی دو فیلم پایانی اکران دیروز کاخ جشنواره بودند که اگر چه اعتراضی برنیانگیخند اما جزو آثار معمولی جشنواره امسال بودند که احتمالا در سال آینده شاهد اکران بی دردسرشان خواهیم بود.


در این میان رسیدن فیلم "تراژدی" به اکران های جشنواره آن هم با تأخیری بیش از شش روز پس از آغاز جشنواره از اتفاقات جالب توجه بود. فیلمی که آماده سازی آن تا روز پنجشنبه گذشته به طول انجامیده بود اما از سوی هیأت انتخاب جشنواره نامش در فهرست بخش رقابتی نگاه نو جای گرفته بود. از این دست آثاری که دقیقه 90 به جشنواره فجر می رسند در هر دوره نمونه ای خواهید دید؛ فارغ از اینکه برگزارکنندگان چقدر بر روی نظم و انضباط برنامه ریزی خود تأکید داشته باشند.


گفته ها: حسرت دیده شدن
فیلم سینمایی "خانه پدری" عصر دیروز درحالی در کاخ جشنواره رونمایی شد که طی سه سال گذشته به عنوان یکی از مهمترین آثار توقیفی سینمای ایران شناخته می شد. به همین دلیل هم کیانوش عیاری در نشست رسانه ای پس از اکران فیلم ترجیح داد بخشی از صحبت های ابتدایی خود را به بیان درددل‌ها و حسرت هایش درباره این فیلم اختصاص دهد.
کارگردان خانه پدری در ابتدای این نشست با اشاره به توقیف 3 ساله فیلم گفت: "در 25 اکرانی که تا به حال این فیلم داشته است با بازخوردهای متفاوتی مواجه شده‌ام و بعضی از مواقع مخاطبان از تلخی فیلم سخن می‌گویند اما همگی بر این نکته تأکید دارند که فیلم نباید 3 سال در توقیف می‌ماند."


عیاری با اشاره به موقعیت اکران فیلم برای سال آینده گفت: هنوز نمی‌دانم این فیلم اکران می‌شود یا نه اما ایده دیده شدن فیلم یک حسرت برای من است که اگر این هم به نتیجه برسد مأموریت من تکمیل می‌شود.


چهره روز: شهرام مکری
در کنار اکران های سالن اصلی، کاخ جشنواره دیروز شاهد یک اتفاق ویژه در طبقه منفی دو بود. اولین اکران رسمی فیلم "ماهی و گربه" برای منتقدان و اهالی رسانه اگرچه طبق جداول برنامه ریزی جشنواره در بخش جنبی نوعی تجربه قرار داشت اما به رغم همزمانی آن با اکران فیلم "خانه پدری" در سالن اصل، با استقبالی ویژه مواجه شد.

 

اخبار,فیلم سینمایی شیار 143,اخبار فرهنگی

 

دومین فیلم بلند سینمایی شهرام مکری مخاطب را با تجربه ای ناب از سینما مواجه می کند. فیلمی که از نظر فرمی یک پلان سکانس تقریباً دوساعته است و روایت گر موقعیتی دلهره آور در یک کمپ به ظاهر تفریحی است.


مکری که با "ماهی و گربه" توانست جایزه خلاقیت سینمایی را از جشنواره ونیز کسب کند نتوانست فیلمش را به بخشهای اصلی جشنواره فجر راهی کند و سرانجام در بخش تازه تأسیس نوعی تجربه پذیزفته شد.
شهرام مکری حالا دیگر یکی از امیدهای جوان سینمای ایران است. فیلمسازی که با دو فیلم اولش ثابت کرده برای ادامه حضور در عرصه کارگردانی افکار جسورانه و بلندپروازی هایی منحصر به فرد دارد؛ از همین امروز منتظر سومین فیلم این فیلمساز می مانیم.


حاشیه ها: حاشیه های لغو فروش بلیط
* اکران فیلم سینمایی "شیار 143" و "چ" در پردیس سینمایی ملت در یکی دو روز گذشته با حاشیه هایی همراه بوده است. به خصوص حکایت لغو فروش بلیط در گیشه که سبب شد فیلم "شیار 143" به رغم صف متقاضیان تماشا در برابر گیشه پردیس ملت، با سالنی نیمه پر اکران شود. این اتفاق را برخی رسانه ها تعمد برای فروکش کردن تب استقبال مردمی از دو فیلف دفاع مقدسی ارزشمند امسال تحلیل کردند. سید هادی منبتی در مقام رئیس موسسه تصویر شهر در واکنش به این حواشی به خبرگزاری ایسنا گفت: "آنقدر که رسانه‌ها شلوغ کردند، نبوده است. وزارت ارشاد اجازه سانس فوق‌العاده را نداد اما کسانی که آنجا بودند، در همان شب فیلم را دیدند و تنها کمی سروصدا شد."


منبتی در تشریح دلایل این تصمیم گفته است: "برای شیار 143 اجازه فروش بلیت و سانس فوق‌العاده داده نشد و علت عدم موافقت هم ظاهرا تعداد سانس‌ها و عدم رضایت تهیه‌کننده بوده است که ما نیز اعلام کردیم که بلیت فوق‌العاده نمی‌فروشیم." فیلم "شیار 143" به رغم این حاشیه ها همچنان در صدر فهرست آرای مردمی قرار دارد.


* یکی از حاشیه های جالب توجه اکران فیلم ها در هشتمین روز کاخ جشنواره حضور علی پروین در برج میلاد بود. پروین که برای تماشای فیلم "دربست آزادی" و بازی دخترش در این فیلم به کاخ جشنواره‌ فیلم فجر آمده بود،‌ گفت: "اولین‌بار است که به جشنواره فجر می‌آیم، در حالی که سینما رفتن را خیلی دوست دارم اما در صورتی که مثل امروز، یواشکی مرا به گوشه‌ای بیاورند، راحت‌تر هستم. آخرین باری که به سینما رفته‌ام برای تماشای فیلم می‌خواهم زنده بمانم بوده و بعد از آن دیگر نتوانسته‌ام به سینما بروم. البته هر شب برنامه هفت را می‌بینم ولی تا یک و نیم شب بیشتر دوام نمی‌آورم."

 

اخبار,فیلم سینمایی شیار 143,اخبار فرهنگی

 

پروین در پایان اضافه کرد: "از گوشه و کنار می‌شنوم که اوضاع سینما چگونه است و به نظر می‌رسد که سینما هم کم کم دارد مثل فوتبال می‌شود. مسئولان باید به داد سینما برسند و کاری کنند که علاقه‌ای که مردم به سینما دارند حفظ شود."


* روند شلوغ تر شدن کاخ جشنواره هر چه به روزهای پایانی نزدیک می شویم همچنان ادامه دارد و تا جایی پیش رفت که دیروز در اکران "خانه پدری" شمار زیادی از منتقدان و اهالی رسانه یا ایستاده و یا نشسته بر روی زمین فیلم را تماشا کردند.


* اظهارات عوامل فیلم داریوش مهرجویی که در غیاب این فیلمساز برای خیرمقدم به حاضران در سالن اصلی برج میلاد روی سن رفته بودند به گونه ای بود که گویی پیش بینی واکنش منفی مخاطبان را داشتند. مهتاب کرامتی در این بخش تنها به گفتن این جمله بسنده کرد: "قبل از دیدن فیلم فراموش نکنید که دیکته نانوشته غلط ندارد."


* برنامه خیرمقدم گویی عوامل فیلم به مهمانان کاخ جشنواره کم کم دارد تبدیل به برنامه ای مفصل می شود. ابتدا قرار بود با حضور عوامل یکی به نمایندگی از همه در سخنانی کوتاه حاضران را به تماشای فیلم دعوت کند اما آرام آرام معرفی تک تک عوامل به این بخش اضافه شد و کار به جایی رسید که پیش از پخش فیلم "خانه پدری" مهران رجبی رسماً برنامه ای ویژه شامل خاطرات و مطایبات را اجرا کرد. برنامه ای که نزدیک دو دقیقه طول کشید و در توضیح آن رجبی گفت : "از من خواسته بودند تا آماده شدن فیلم معرفی عوامل را طول بدهم!"


* حضور اصغر فرهادی در سالن اصلی برج میلاد جهت تماشای فیلم "خانه پدری" از نکات جالب توجه اکران های عصر دیروز بود.
* نمایش فیلم های بخش نوعی تجربه در سالن کوچک واقع در طبقه منفی 2 برج میلاد سبب برخی گلایه ها از سوی اهالی رسانه و منتقدان شده است. به ویژه که نمایش فیلم های مطرحی همچون "ماهی و گربه" در این سالن نه از نظر کمی پاسخگوی متقاضیان است و نه از نظر کیفی. شنیده ها حکایت از درخواست مکتوب جمعی از منتقدان برای نمایش این فیلم در سالن اصلی جشنواره دارد.

اخبار فرهنگی هنری - مجله مهر