ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فروش بلیت طبقه دوم در ورزشگاه آزادی


با توجه به تکمیل طبقه اول، بلیت‌های باقیمانده طبقه دوم در ورزشگاه آزادی به فروش می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم: باتوجه به تکمیل ظرفیت طبقه اول علاقمندان می‌توانند برای  حضور در این دیدار، بلیت‌های باقیمانده طبقه دوم را با مراجعه به ورزشگاه خریداری کنند.

بلیت فروش از طریق سامانه رسمی www.footballeticket.ir نیز امکان پذیر است.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هفته یازدهم امروز ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
مشکلات بلیت فروشی الکترونیکی ورزشگاه آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی رایگان شد


مدیر برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: بلیت های طبقه دوم ورزشگاه آزادی از سوی اسپانسر خریداری شده و در اختیار هواداران پرسپولیس قرار داده شده است.

خبرگزاری فارس: سعید فتاحی مدیر برگزاری مسابقات لیگ برتر در مورد اینکه رایگان اعلام شدن بازی ها تخلف است گفت: بلیت ها از سوی اسپانسر باشگاه پرسپولیس خریداری شده و در اختیارهواداران این باشگاه برای طبقه دوم ورزشگاه آزادی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: فقط بلیت های طبقه دوم ورزشگاه خریداری شده است و برای هواداران پرسپولیس رایگان است. برای طبقه اول تماشاگران باید بلیت خریداری کنند.

دیدار پرسپولیس و سایپا ساعت 16 امروز آغاز می شود.