ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فروش بلیت دربی 5 برابر قیمت واقعی!


در حالی که نزدیک به سه ساعت و نیم تا آغاز داربی 82 زمان باقی مانده است، تماشاگران دو تیم به شدت علیه یکدیگر شعار می‌دهند و هر زمان که این شعارها به سمت توهین‌های رکیک کشیده شود، مسئولان ورزشگاه آزادی با زیاد کردن صدای موزیک در ورزشگاه، تلاش می‌کنند این شعارها را تحت پوشش قرار دهند.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که نزدیک به سه ساعت و نیم تا آغاز داربی 82 زمان باقی مانده است، تماشاگران دو تیم به شدت علیه یکدیگر شعار می‌دهند و هر زمان که این شعارها به سمت توهین‌های رکیک کشیده شود، مسئولان ورزشگاه آزادی با زیاد کردن صدای موزیک در ورزشگاه، تلاش می‌کنند این شعارها را تحت پوشش قرار دهند.

- چند پارچه نوشته در دست هواداران پرسپولیس در یادبود مرحوم هادی نوروزی قرار دارد.

- طبق اظهارات برخی تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی که از شهرستان ها به این ورزشگاه آمده اند، بازار سیاه زیادی بیرون از ورزشگاه شکل گرفته و بلیط‌ها حتی 5 برابر ارزش واقعی خود فروخته می شوند.

- از سکوهای متعلق به پرسپولیسی‌ها تنها 5-6 سکو هنوز جای خالی دارند و به نظر می رسد تا زمان بازی قسمت مربوط به آنها پر شود.


ویدیو مرتبط :
بلیت قطار پردیس بلیط قطار پردیس بلیت قطار رجا خرید بلیت قطار فروش بلیت قطار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت واقعی فروش واحدهای مسکونی...



 

 

 

واحدهای مسکونی

 

 

 در جو آرام بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی در تهران، موتور جست‌وجوی املاک و مستغلات «ایران فایل» به بررسی برخی از قیمت‌های پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی از سوی مالکان نسبت به ارزش واقعی ملک مشابه در همان منطقه پرداخته که بدین شرح است:

در محله بلوار مرزداران یک واحد مسکونی 68 مترمربعی نوساز با قیمت متری 2 میلیون و 500 هزار تومان برای فروش اعلام شده است که این قیمت از نظر کارشناسان ایران فایل گران معرفی شده؛ زیرا ارزش واقعی ملک مشابه در بلوار مرزداران بین یک میلیون و 950 هزار تا 2 میلیون و 157 هزار تومان است.

از سوی دیگر قیمت هر مترمربع از یک واحد 62 متری درخیابان نامجو ، یک میلیون و 129 هزار تومان از سوی مالک پیشنهاد شده که این مبلغ کمتر از ارزش واقعی این منطقه است؛ چراکه نرخ واحدهای مشابه در خیابان نامجو از یک میلیون و 229 هزار تا یک میلیون و 390 هزار تومان است.

در همین حال، مالکی واحد 60 متری خود را که واقع در خیابان سبلان است و 4 سال از زمان ساخت آن می‌گذرد با قیمت متر مربعی یک میلیون و 400 هزار تومان به بازار فروش عرضه کرده و این نرخ با رنگ قرمز مشخص شده است؛ زیرا قیمت این ملک با مشخصات ذکر شده بین مترمربع یک میلیون و 213 هزار تا یک میلیون و 363 هزار تومان است.

همچنین در منطقه تهرانپارس قیمت هر مترمربع یک واحد نوساز با متراژ 70 مترمربع، یک میلیون و 430 هزار تومان تعیین شده که این میزان قیمت از ارزش واقعی منطقه کمتر است؛ چراکه در حال حاضر قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در تهرانپارس از متر مربعی یک میلیون و 569 هزار تا یک میلیون و 746 هزار تومان است.

یک واحد مسکونی 60 متری در منطقه نارمک با قیمت مترمربعی یک میلیون و 800 هزار تومان برای فروش پیشنهاد شده که این واحد 11 سال ساخت است؛ اما بنا به بررسی‌های صورت گرفته توسط موتور جست‌وجوی ایران فایل، این قیمت بیش از ارزش واقعی منطقه است؛ زیرا اکنون نرخ هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نارمک بین یک میلیون و 549 هزار تا یک میلیون و 717 هزار تومان است...../تحلیل:عصرایران

 


واحدهای مسکونی