ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فروزان: عشقم استقلال است می‌مانم!


دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: عشقم استقلال است و در این تیم می‌مانم.

خبرگزاری فارس: محسن فروزان بعد از خروج از باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران ابتدا گفت: باید ابتدا با مدیربرنامه‌هایم صحبت کنم و بعد صحبت کنم!

وی در پاسخ به سوال یک هوادار که گفت شایعه شده به تیم گسترش فولاد تبریز می‌روی، گفت: من عشقم استقلال است و در این باشگاه می‌مانم.


ویدیو مرتبط :
تنها نمی مانم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروزان: من در استقلال می مانم


دروازه بان استقلال گفت:هر کدام از دوستانی که دوست دارند تشریف بیاورند تشریف بیاورند من می مانم.

کاپ: محسن فروزان پس از جلسه با پرویز مظلومی درباره آینده اش در جمع آبی پوشان اظهار داشت:من با استقلال قرارداد سه سال دارم.الان بازیکن استقلال هستم.مظلومی می خواست جلسه داشته باشیم و جلسه خوبی داشتیم.یاد خاطره 5 سال قبل افتادیم که مظلومی در گسترش من را می خواست.یک صحبت کلی کردیم و خصوصی بود.نمی توانم بحث خصوصی جلسه را باز کنم.

وی درباره اینکه با ماندن طالب لو و بحث حضور مهدی رحمتی در استقلال بیان داشت:این شرایط باشگاه است.مظلومی تصمیم می گیرد و مجموعه باشگاه می دانند چه خبر است.من از بقیه مسائل خبر ندارم.

دروازه بان استقللال درباره اینکه در این تیم می ماند یا نه بیان داشت:این صحبت های خصوصی است.

وی درباره اینکه به صورت صریح بگوید با توجه به شرایط به وجود آمده چه تصمیمی دارد و آیا در استقلال می ماند یا نه بیان داشت:تصمیم،تصمیم مظلومی به عنوان سرمربی است.من هم قرارداد سه ساله دارم.من در استقلال ماندگار هستم.هر کدام از دوستانی که دوست دارند تشریف بیاورند تشریف بیاورند من می مانم.

طالب لو درباره اینکه اگر در استقلال نیمکت نشین شود گفت:به سوالات حاشیه ای پاسخ نمی دهم.اینجا به حرمت هواداران و خبرنگاران ماندم.