ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فروزان؛بله، دایی با من تماس گرفته ؛ افتخار می کنم شاگرد دایی باشم



اخبار,اخبار ورزشی,حسن فروزان

 

اخبار ورزشی - فروزان؛بله، دایی با من تماس گرفته ؛ افتخار می کنم شاگرد دایی باشم

دروازه‌بان جوان تیم فوتبال گسترش فولاد پیشنهاد پرسپولیس برای پیوستن به این تیم را تایید کرد.

یكی از نزدیكان علی دایی خبر از تماس سرمربی پرسپولیس با محسن فروزان دروازه‌بان گسترش فولاد داد.

پس از جلسه اخیر دایی با رحیمی، سرمربی پرسپولیس برای جذب بازیكنان موردنظرش دست به كار شد. برای اطلاع از صحت این خبر با محسن فروزان تماس گرفتیم و او با تعجب گفت: «شما از كجا متوجه شدید، خبرها چقدر زود می‌رسد، شنیده بودم اخبار این دو تیم زود رسانه‌ای می‌شود! اما نه این قدر...»

دروازه‌بان جوان گسترش فولاد كه از شنیدن این خبر متعجب بود، تماس دایی را تأیید كرد: «بله علی آقا با من تماس گرفتند. برای من افتخاری است كه شاگردی علی آقا را بكنم اما قرار شده بقیه كار را مدیر برنامه‌هایم پیگیری كند و از جزئیات خبری ندارم.»

این صحبت‌ها در حالی مطرح شده که شنیده می‌شود دو تیم اصفهانی و استقلال هم خواهان به خدمت گرفتن فروزان هستند.
اخبار ورزشی - بانک ورزش

 


ویدیو مرتبط :
برنامه 90 - تماس تلفنی با علی دایی و پاسخ دایی به کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروزان: تماس دایی با من برایم افتخار است


دروازه‌بان فصل گذشته گسترش‌فولاد تبریز گفت: پیشنهاداتی به من شده اما به تیمی می‌روم که عاشقش باشم.

خبرگزاری فارس: محسن فروزان در خصوص پیشنهاداتی که برای فصل آینده به او شده گفت: پیشنهاداتی از تیم‌های مختلف دارم که گسترش فولاد هم یکی از این گزینه‌هایم برای حضور در فصل آینده است.

وی ادامه داد: ‌از استقلال و پرسپولیس هم پیشنهادات جدی مطرح شده و البته با یکی دو تیم دیگر هم صحبت کردم اما منتظر هستم وضعیت نهایی سرمربی آنها مشخص شود تا بهتر تصمیم بگیرم.

فروزان افزود: پیشنهادات استقلال و پرسپولیس جدی است و من در حال بررسی پیشنهادات آنها هستم و می‌خواهم بهترین تصمیم را بگیرم و مطمئن باشید به تیمی می‌روم که از بچگی عاشق آن بودم.

دروازه‌بان فصل گذشته گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: می‌خواهم به تیمی بروم که راحت بازی کنم و صحبت‌هایی که انجام دادم در این رابطه بوده تا بدون مشکل فقط به فوتبال فکر کنم و تا چند وقت دیگر همه چیز مشخص می‌شود اما درباره پیشنهاد پرسپولیس باید بگویم آقای دایی خودش با من تماس گرفت و این برایم افتخار است که علی دایی با من تماس بگیرد.