ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرهنگستانِ حاجی مایلی!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مایلی کهن

مدیر فنی سابق تیم ملی امید، در این سال ها القاب زیادی را برای اهالی فوتبال ایران در نظر گرفته و سرمربیان تیم ملی هیچ گاه از گزند خلاقیت منحصر به فرد او در لقب سازی در امان نبوده اند.

مهم نیست که تیم های او شکست بخورند یا برنده شوند، مهم نیست که او صاحب چه پستی در فوتبال باشد، مهم نیست که مردم درباره اش چه می گویند؛ پیوند محمد مایلی کهن و مصاحبه ها و بیانیه های جنجالی در هر شرایطی ناگسستنی به نظر می رسد. مایلی در دو دهه اخیر، به مصاحبه بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت داده و به نظر می رسد حالا فوتبال فقط بهانه ای برای اوست تا نام اش را به مصاحبه ها و بیانیه های تند و تیزتری بدوزد.

مدیر فنی سابق تیم ملی امید، در این سال ها القاب زیادی را برای اهالی فوتبال ایران در نظر گرفته و سرمربیان تیم ملی هیچ گاه از گزند خلاقیت منحصر به فرد او در لقب سازی در امان نبوده اند.

بی مقدار نجف نژاد!

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مایلی کهن

 

اردیبهشت شش سال قبل، مایلی از رفتار نماینده های مجلس که قول حمایت از او به عنوان سرمربی تیم ملی ایران را داده بودند راضی به نظر نمی رسید. آنها به این مربی وعده حمایت داده بودند اما در نهایت تصمیم گرفتند در مناسبات فدراسیون فوتبال دخالت نکنند و جلوی استعفای او از نیمکت تیم را نگیرند.

بیشتر از هر نماینده دیگری، مایلی کهن از مقداد نجف نژاد عصبانی به نظر مخ رسید. این عضو هیات مدیره استقلال از گزند مصاحبه های تند حاجی در امان نماند: «من نمی دانم چطور آنها نام خود را نماینده مجلس این مملکت می گذارند. من به مقدار نجف نژاد می گویم بی مقدار نجف نژاد. او حرفش را 180 درجه تغییر داد، با استقلال همان کاری را کرد که همه ما می دانیم.»


فیروز کریمی؛ یک دلقک

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مایلی کهن

 

سال 88 مسابقه سایپا و صبا درگیری های مایلی و فیروز کریمی در کنار زمین منجر به اخراج هر دو مربی شد. هر دوی آنها در جریان بازی به شدت به داور معترض بودند و این اعتراض بیشتر از اتفاقات مستطیل سبز، متوجه رفتارهای مربی تیم رقیب بود.

مایلی که در زمان برگزاری مسابقه به داور وسط گفته بود که فیروز کریمی زمین فوتبال را با باغ وحش اشتباه گرفته است، در راهروی ورزشگاه به بازیکن رقیب نهیب زده بود که لیاقت شان کار کردن با فیروز کریمی است! او لقب ویژه ای را نیز در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مسابقه برای فیروز در نظر گرفت و او را «دلقک» خطاب کرد.


گروهبان قندلی

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مایلی کهن

 

بعد از اخراج علی دایی از نیمکت تیم ملی در پایان مسابقه فاجعه بار عربستان، مایلی کهن که در سایپا نتیجه نگرفته بود، به عنوان جانشین شهریار انتخاب شد. آقای مربی البته به این فرصت به چشم یک موقعیت مناسب فنی نگاه نمی کرد و تصاحب نیمکت تیم ملی بهانه ای جدی برای بیانه نویسی های تند او شد.

حاجی فوتبال ایران بعد از اتفاقات بازی سایپا و استقلال در آن مقطع زمانی سرشار از تشویش، پاسخ اظهارات قلعه نویی را با بیانیه ای داد که حتی خبرگزاری ها با ترس و لرز دست به انتشارش زدند. این، بخشی از بیانیه معروف مایلی کهن است که القاب در نظر گرفته شده توسط او برای قلعه نویی در آن مشخص هستند: «لذا به همین منظور به این آقایان کوتوله و عوام فریب (کل یوم) که حتی فاقد مدرک تحصیلی برای گرهبان قندلی شدن هستند اما لقب ژنرال را یدک می کشند می گویم که از گل دقیقه 90 سایپا و پیامی که آن گل به پهنای ایران عزیز اسلامی داشته پند گرفته و هر چه سریع تر دست از نوچه بازی و نوچه پروری برداشته و از کارهای ناثواب و عام فریبی دست بردارند.»

مرد هزار چهره و آقای دوربینی

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مایلی کهن

 

«بسمه تعالی. آقایان هزار چهره نمی دانستم که صاحبان اصلی پرسپولیس نمی توانند درباره عشق خود (پرسپولیس) حرف بزنند». شاید باورش ساده نباشد اما دوازدهم دی ماه سال 90،تندخویی های مایلی علیه مدیران وقت باشگاه پرسپولیس از همان کلمه دوم آغاز شد: «مرد هزار چهره» لقبی بود که او برای محمد رویانیان در نظر گرفت. مشاور رویانیان نیز از کنایه های حاجی بی نصیب نماند و به خاطر حضورش در همه عکس های مربوط به امضای قرارداد با بازیکنان، با عنوان «آقای دوربینی» توصیف شد. محمد مایلی کهن این بیانیه اش را با یک جمله کوبنده تمام کرد. با این تاکید که متاسفانه انسان بودن، آرمان عده ای معدود در دنیاست.

آقای پول پرستی، آقای قلدره و خاله

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مایلی کهن

 

بیشترین درگیری های مایلی کهن در این سال ها با علی دایی رقم خورده و او با هیچ چهره دیگری در فوتبال ایران به اندازه دایی دچار اصطکاک نشده است. اختلاف نظر آنها ریشه در اتفاق هایی داشت که از گذشته آغاز شده بود و همچنان میان این دو نفر جریان داشت. مایلی کهن به اندازه ای علیه دایی مصاحبه و بیانیه تولید کرد که سرانجام به خاطر شکایت شهریار به زندان رفت.

او بیشترین حجم از خلاقیت واژگانی اش را نیز برای دایی صرف کرده است. آقای پیشکسوت پنج سال قبل در مصاحبه ای تاکید کرد که دایی پرسپولیسی نیست و «پول پرستی» است. او در روزهای حضور علی دایی روی نیمکت تیم ملی نیز لقب «آقاقلدره» را برای این چهره درت نظر گرفته بود.

عجیب ترین لقب همه این سال های مایلی کهن علیه دایی اما در یکی از بیانیه هایش کشف شد؛ جایی که او بعد از توصیف ویژگی های دایی او را مرفه بی درد دانسته بود و برای مستقیم تر جلوه دادن انتقاداتش داخلِ پرانتز نوشته بود: «آقای خاله!».


عادل کی روشی پور

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مایلی کهن

 

حمایت قاطع شبکه های اجتماعی و رسانه های مختلف از سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران، موضوعی نبود که برای مایلی کهن به سادگی قابل هضم باشد. او طبق معمول چند فرد خاص را مسئول این حمایت ها از کارلوس کی روش می دانست. مایلی شهریورماه امسال روی خط تلفنی برنامه نود حاضر شد و به سرعت لقب تازه ای را که اختراع کرده بود رسانه ای کرد.

صحبت های مایلی اینطور آغاز شدند: «خدمت شما آقای کی روشی پور و مهمان برنامه آقای رحیمی سلام عرض می کنم و ممنون از اینکه شما آقای کی روشی پور به من وقت دادید.»

پیشکسوت پرسپولیس با لحن تند آشنایش از به لجن کشیده شدن فوتبال توسط عادل فردوسی پور حرف زد و البته از اینکه حاضر است به خاطر جوان ها اعدام شود. بعد از این گفتگوی تلفنی چند بار دیگر نام او در این برنامه تلویزیونی مطرح شد اما تهیه کننده نود دیگر هرگز هیچ رغبتی به برقراری ارتباط با آقای همیشه عصبانی نشان نداد.

کی روش آنلاین، کی روش ورزشی

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مایلی کهن

 

بعد از حذف تیم ملی امید از جام ملت های زیر 23 سال، محمد خاکپور از رسانه ها عذرخواهی کرد اما مایلی کهن هرگز چنین قصدی نداشت. شکست سنگین تیم امید برابر ژاپن، دور تازه ای از مصاحبه های تند مدیر فنی تیم ملی امید را کلید زد. او این بار حامیان کی روش را به خوشحالی از شکست امیدها متهم کرد و یک مجموعه عجیب و غریب از لقب را برای همه رسانه هایی که از نظر او مشغول حمایت از سی کیو بودند در نظر گرفت: «توجه کنید که آقایان کی روش پور، کی روش آنلاین، خبر کی روش، کی روش ورزشی و در کل کی روشی ها باید هم چنین هجمه هایی را علیه ما به وجود می آوردند. من خدا را شکر می کنم که آنها امروز با حذف تیم امید خوشحال هستند.»

 

اخبار ورزشی - تماشاگران امروز.برترین ها


ویدیو مرتبط :
شهریار؛ مهمان ویژه حاجی مایلی در سی سی یو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاجی مایلی و نوه ؛ تماشاگران ویژه پرسپولیس



محمد مایلی کهن به همراه نوه اش راهی ورزشگاه آزادی شد تا بازی پرسپولیس و راه آهن را تماشا کند.

حاجی مایلی و نوه اش, عکس حاجی مایلی و نوه اش
محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی و پیشکسوت پرسپولیس همراه با نوه اش به استادیوم آزادی آمده بود تا بازی پرسپولیس را تماشا کند. او که از منتقدان نتایج پرسپولیس است ، اخیرا سعی کرده تا کمتر از شرایط فوتبال ایران انتقاد کند. مایلی کهن را هواداران فوتبال ایران با نسل طلایی سال 1996 تیم ملی ایران می شناسند. حضور او در تقابل دایی و پرسپولیس اتفاقی در نوع خود تماشایی است..... / خبرآنلاین