ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرهاد نمی تواند سرمربی استقلال شود


مسئول دپارتمان کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: فرهاد مجیدی با مدرک C آسیا فقط می تواند کمک مربی دوم به بعد یک تیم لیگ برتری باشد.

کاپ: غلامرضا جباری درباره اینکه عنوان شده فرهاد مجیدی بازیکن اسبق استقلال می تواند در این تیم مربیگری کند اظهار داشت: با توجه به مدرکی که فرهاد مجیدی به کمیته آموزش ارائه کرد او دارای مدرک C مربیگری آسیاست و می تواند به عنوان کمک مربی دوم به بعد در یک تیم لیگ برتری فعالیت کند.

وی ادامه داد: حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی و مربی اول در تیم های لیگ برتری مجاز نیست اما می تواند به عنوان کمک مربی دوم و سوم در هر تیم لیگ برتری فعالیت کند. البته این هم به این خاطر است که سابقه بازی در لیگ برتر را دارد. این شرایط در لیگ دسته یک هم صدق می کند.

این مقام مسئول ادامه داد: مجیدی با این مدرک در لیگ دسته یک هم نمی تواند سرمربی یا کمک مربی اول باشد. با این همه ما درصدد هستیم تا برای افرادی از جمله مجیدی که دارای سوابق حضور در تیم ملی فوتبال ایران هستند دوره هایی به عنوان «فست تراک» (Fast track) را تدارک ببینیم تا به عنوان نخبگان فوتبال برای ارتقای دانش مربیگری شان در کلاس های B و A شرکت کنند.

جباری در پایان گفت: حضور در کلاس های دوره مربیگری بالاتر نیازمند فعالیت مربیگری برای متقاضیان دارد یا اینکه باید کارهای تحقیقاتی در زمینه فوتبال انجام داده باشند تا بتوانند مدرک B مربیگری را اخذ کنند. در غیر این صورت کمیته آموزش مجاز به تایید چنین مدارکی نیست.


ویدیو مرتبط :
شعار جدید هواداران استقلال مخصوص بازگشت فرهاد مجیدی استقلال-سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال؛ اسکوچیچ سرمربی فصل بعد آبی ها



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

خریداران جدید باشگاه استقلال قصد دارند به هر صورتی که شده کاپیتان سابق و محبوب آبی ها را راضی کنند تا برای فصل بعد روی نیمکت این تیم بنشیند.

سایت ناصر حجازی نوشت: این روزها بر خلاف شایعات مربیگری علیرضا منصوریان در استقلال خبری را دریافت کردیم که تا حدودی به دور از ذهن نمی باشد.

شنیده می شود مردان پرتلاش استقلال (بخوانید خریداران جدید باشگاه آبی) در صدد آن هستند که در پایان مسابقات فوتبال لیگ برتر دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان را تحت هر شرایط به استقلال منتقل نمایند.

گفته می شود این انتقال در صورتی انجام خواهد شد که مربیگری و دستیار اول این مربی به دستان فرهاد مجیدی سپرده شود.

از شواهد امر همچنین برمی آید که مجیدی تحت هر شرایط سکان رهبری استقلال را به دست خواهد گرفت و اگر فردای فرداها، مجیدی را مربی تیم فوتبال استقلال دیدید زیاد تعجب نکنید.

ما بقی قضایا بماند برای بعد که در پایان مسابقات لیگ برتر با شما هواداران بیشتر سخن خواهیم گفت، فقط این را بدانید که مقدمات مربیگری مجیدی در استقلال تا حدودی هموار گردیده است.

اخبار ورزشی - جام نیوز