ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرهاد مجیدی مخالف جدایی این بازیکن از استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,فرهاد مجیدی

شماره 7 محبوب استقلالی ها مخالف سرسخت جدایی کاپیتان فصل پیش این تیم بود..

عده‌ای مدعی هستند دلیل جدایی امیرحسین صادقی از استقلال، سیدمهدی رحمتی بود. این 2 نفر سال‌هاست که با هم مشکل دارند. البته این ادعایی است که نمی‌توان آن را ثابت کرد چون به قول معروف هیچ سند و مدرکی برای اثبات آن وجود ندارد.

جالب است بدانید که فرهاد مجیدی از مخالفان سرسخت جدایی صادقی از استقلال بود و حتی این موضوع را با شخص پرویز مظلومی هم مطرح کرد اما سرمربی استقلال هم دلایل خاص خود را داشت.

مجیدی معتقد بود که تجربه صادقی به کار آبی‌ها می‌آید و مظلومی می‌توانست با امیرحسین صحبت کند و از او بازیکن جدیدی بسازد.

مجیدی و صادقی این روزها به طور اختصاصی با یکدیگر تمرین می‌کنند و حتی عده‌ای می‌گویند شاید صادقی در آخرین روزهای نقل و انتقالات از کانال فرهاد مجیدی به استقلال برگردد و کارش را از سر بگیرد.

مجیدی البته به جز این مورد انتقادات دیگری هم به مظلومی داشت که آن‌ها را رسانه‌ای نکرد و به خود سرمربی استقلال گفت.

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
شعار جدید هواداران استقلال مخصوص بازگشت فرهاد مجیدی استقلال-سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرهاد مجیدی در آستانه جدایی از استقلال


مدیرعامل باشگاه استقلال از مشخص شدن تکلیف جدایی یا ماندن فرهاد مجیدی در جلسه روز آینده خبر داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال از مشخص شدن تکلیف جدایی یا ماندن فرهاد مجیدی در جلسه روز آینده خبر داد.

تیم استقلال امروز در حالی به مصاف نفت تهران می رود که شایعاتی پیرامون جدایی فرهاد مجیدی از این تیم پس از پایان بازی امروز شنیده می شود.گفته می شود مجیدی به دلیل مشکلات شخصی و حضور در کنار فرزندانش قصد دارد راهی امارات شود و فوتبال خود را در این کشور دنبال کند.در همین زمینه منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم. مجیدی در مدتی که تمرینات تعطیل است این اجازه را گرفته که به امارات برود اما صحبتی برای جدایی از استقلال نکرده است.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص گفت: مجیدی به دلیل شرایط فرزندش خواستار جدایی از استقلال و رفتن به امارات شده و به همین دلیل این موضوع را مطرح کرده است. باید در این خصوص با کادرفنی و پرویز مظلومی صحبت کنیم و پس از جلسه فردا در این باره نظر می دهیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا صحت دارد مجیدی بعد از بازی امروز از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد، گفت: در حال بررسی موضوع هستیم و هنوز چیزی مشخص نیست. اول باید جلسه بگذاریم تا صحبت ها را بشنویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین در خصوص درگیری با یک فرد ناشناس که امروز در محل اردوی این تیم به وجود آمده بود، گفت: مسئله خاصی نبود و یک شخص مزاحمت ایجاد کرد که بلافاصله مشکل حل شد و او را از اردو بیرون کردیم.


منبع: فارس