ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرهاد مجیدی برای گفتن تسلیت به خانه امیر قلعه نویی رفت



فرهاد مجیدی برای گفتن تسلیت به خانه امیر قلعه نویی رفت

 فرهاد و فرزاد مجیدی به خانه امیر قلعه نویی رفتند تا درگذشت مادرش را به او تسلیت بگویند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فرهاد مجیدی همراه با بردارش فرزاد و علی فتح الله زاده به خانه امیر قلعه نویی در ولنجک رفت تا درگذشت مادر سرمربی استقلال را به او تسلیت بگوید.

مجیدی که هفته قبل و با نامه خداحافظی اش هرچه در دل داشت را علیه قلعه نویی به کار برده بود تا مربی استقلال هم در مقابل ، حسابی از خجالت او در آید برای عرض تسلیت راهی خانه قلعه نویی شد. 

او برای این کار رفت به دفتر علی فتح الله زاده تا با او به خانه قلعه نویی برود و جالب اینجاست که مجیدی و فتح الله زاده هم در این چند روزه حسابی از خجالت هم در آمده بودند ولی این مصیبت تلخ وارده به مربی استقلال سبب شد تا آنها در کنار هم بنشینند و چند دقیقه ای را گپ بزنند. قلعه نویی که این روزها اصلا روحیه خوبی ندارد وقتی مجیدی را در خانه اش دید ، او را در آغوش گرفت و پذیرای پیام تسلیتش شد.

اگرچه عده ای این اتفاق را شروعی برای بازگشت مجیدی به استقلال می دانند اما بعید به نظر می رسد ، این سناریو به فیلمی هندی بدل شود./خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
حمله شدیداللحن فرهاد مجیدی به امیر قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی بالاخره پاسخ مجیدی را داد/ امیر، فرهاد را تهدید کرد



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - قلعه نویی بالاخره پاسخ مجیدی را داد/ امیر، فرهاد را تهدید کرد

امیر قلعه‌نویی سكوتش را در برابر صحبت‌های فرهاد مجیدی در برنامه90 شكست.

سرمربی استقلال كه پس از صحبت‌های فرهاد مجیدی سكوت كرده و نخواسته بود حرمت كاپیتان سابق استقلال را بشكند، به بانك ورزش گفت: ترجیح می‌دادم در یك برنامه تلویزیونی این صحبت‌ها را رودرروی خود فرهاد مجیدی بیان كنم تا دیگر حرف و حدیثی نباشد. قصد نداشتم به ماجرای صحبت‌های مجیدی ورود كنم چراكه مردم بهتر از هر كسی می‌توانند قضاوت كنند.


امیر قلعه‌نویی خطاب به فرهاد مجیدی گفت: شاید شما راست می‌گویید و من اشتباه می‌كنم، خودت هم می‌دانی چقدر دوستت دارم و برایم قابل احترامی اما سه نكته را یادآور می‌شوم تا خیلی مسائل یادت بیاید، چون در آن برنامه خیلی چیزها یادت نمی‌آمد.

سرمربی استقلال ادامه داد: البته شاید ایشان با خواندن صحبت‌های من باز هم چیزی یادش نیاید. مجیدی عزیز؛ یادت هست موقعی كه من از مس كرمان به استقلال بازگشتم شما در بیشتر بازی‌ها جزو 18بازیكن اصلی فیروز كریمی هم نبودی؟ حالا بماند تماس‌هایی كه در آن مدت با من گرفتی، كه اگر لازم شد به وقتش می‌گویم. نمی‌دانم آن شب تحت تاثیر چه حرف‌هایی قرار گرفته بودی كه آن‌گونه صحبت كردی!

قلعه‌نویی در حالی كه از رفتار و صحبت‌های شاگردش ناراحت بود، سعی كرد با لحنی آرام و محترمانه پاسخ فراموشی‌های فرهاد مجیدی را بدهد: آن زمان كه برگشتی بنا به گفته خودت 8ماه از فوتبال دور بودی، پس خدا پدر قلعه‌نویی را بیامرزد كه بازیكن 8ماه بازی نكرده آن هم در سن 34سالگی را آن‌گونه احیا كرد و به اوج بازگرداند. من طبق گفته خودت كه مدعی هستی 8ماه بازی نكردی می‌توانم مدعی باشم كه چقدر خوب كار كرده‌ام كه تو را با آن شرایط سنی به اوج آمادگی بازگرداندم.

قلعه‌نویی با اشاره به دوران حضورش در تیم ملی به فرهاد مجیدی گفت: شما یادت هست كه در زمان برانكو طبق گفته خودت دعوت نمی‌شدی، اما زمانی كه من سرمربی تیم ملی شدم، شما را دعوت كردم تا در كنار تیم ملی باشی و در سفرها حضور داشته باشی. حالا هم متوجه این رفتارهای شما نمی‌شوم. امیدوارم یادت نرفته باشد روزی كه خواستی با استقلال قرارداد ببندی زنگ زدی و خواستی به منزل من بیایی، كه من گفتم برو قرارداد ببند و بعد با هم صحبت می‌كنیم. اما اصرار كردی كه باید من را ببینی. اتفاقا برادرش هم در آن جلسه حضور داشت. حالا نمی‌خواهم بگویم چه صحبت‌هایی در آن جلسه بیان كرد.
 
قلعه نویی ادامه داد: روزی كه شما برگشتید استقلال صدر جدول بود و اینطور نبود كه به خاطر فشار مردم شما را به استقلال بیاورم. همیشه مردم برای من اولویت اول بودند و دنبال فیلم بازی كردن و تغییر افكار عمومی برای شكست ها نبودم. چرا كه ما در صدر جدول بودیم و نیم فصل كه تمام شد خودم بدون آنكه حتی فتح الله زاده در جریان باشد در رادیو گفتم به دنبال آوردن فرهاد به استقلال هستیم. حالا مردم قضاوت كنند كه این رفتار من دور از اخلاق بوده یا نه؟ خودت می دانی چه زحمت هایی برایت كشیدم. یادت نرفته كه در مرغوبكار به خاطر آن مشكلی كه داشتی واسطه شدم. این حرف ها را زمانی كه به خانه ما آمدی جلوی نوری فر هم گفتم و خودت تایید كردی. نمی خواهم ماجرای مرغوبكار را باز كنم. خودت بهتر از هر كسی می دانی اگر واسطه نمی شدم چه مسائلی برایت پیش می آمد.
 
قلعه نویی همچنین درباره خداحافظی فرهاد مجیدی هم اتفاقات پشت پرده را بیان می كند: گفتی خسته شدم و می خواهم خداحافظی كنم. جلوی برادرت و نوری فر گفتم بازی های شهرستان را نیا. هر بازی هم كه در آزادی بود خواستی بازی كن، هر زمانی هم كه خواستی خداحافظی كن اما گفتی می خواهی بازی كنی. یك روز در مجموعه انقلاب بودم كه تماس گرفتی و گفتی خسته شدم و می خواهم خداحافظی كنم. امیدوارم آن روزها را یادت نرفته باشد.

 

به شما گفتم تا 37 سالگی خودت را در اوج نگه داشته ای، دو ماه دیگر هم صبر كنی چیزی نمی شود اما گفتی خسته شدم و می خواهم در اوج خداحافظی كنم. در صورتی كه قبلا گفته بودم هرجوری می خواهی عمل كن تا فشار زیادی رویت نباشد. حتی گفتم بگذار برای بازی با تراكتور كه جمعیت زیادی می آیند خداحافظی كن اما قبول نكردی. پس من كه تو را بعد از 8 ماه بازی نكردن احیا كردم و خواستم تو را اذیت نكنم و حتی برایت مربی بدنساز اختصاصی گرفتم دنبال خراب كردنت نبودم مجیدی عزیز!

قلعه نویی در پایان به ماجرای مرغوبكار اشاره كرد و گفت: هر موقع كه خود مجیدی خواست به مردم می گویم در مرغوبكار چه اتفاقی افتاد. نمی دانم شاید من اشتباه می كنم كه این كارها را كردم و باید بابتش عذرخواهی كنم.
اخبار ورزشی - جام نیوز