ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرهاد مجیدی بازی با الهلال را از دست داد



فرهاد مجیدی,مصدومیت فرهاد مجیدی,اخبار ورزشی

دکتر امین نوروزی بخبر داد

فرهاد مجیدی بازی با الهلال را از دست داد

فرهاد مجیدی استقلال را در بازی با الهلال عربستان همراهی نخواهد کرد.

دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال در گفت وگو با ایسنا، از مصدومیت فرهاد مجیدی از ناحیه کمر خبر داد و اعلام کرد که وی برای درمان در ایران می ماند.

نوروزی در این رابطه گفت: فرهاد مجیدی به دلیل مصدومیتی که از ناحیه کمر در بازی دیروز برابر سپاهان پیدا کرد به عربستان نمی‌رود و برای درمان باید در ایران بماند.

وی تاکید کرد: مصدومیت مجیدی در حدی است که نیاز به استراحت و چند دوره فیزیوتراپی دارد و پس از گرفتن عکس و MRI می توان گفت که او فقط در این بازی نمی تواند حضور داشته باشد یا اینکه امکان بازی او در مسابقات آینده نیز وجود ندارد.

معاون پزشکی استقلال درباره وضعیت سایر بازیکنان این تیم اظهار کرد: به جز فرهاد مجیدی سایر بازیکنان به ویژه بازیکنان ملی‌پوش به دلیل بازی‌های فرسایشی لیگ، تیم ملی و به دلیل نداشتن استراحت کافی احساس خستگی می‌کنند و این برای بازیکنان تیم استقلال مشکل ساز شده است.

نوروزی همچنین در خصوص خسرو حیدری به ایسنا گفت: باید بگویم که قلعه‌نویی در جهت کاهش خستگی حیدری در بازی حساسی که تیم استقلال مقابل نفت داشت بین دو نیمه وی را از زمین بیرون کشید تا استراحت کند، در حقیقت قلعه‌نویی مربی‌ای نیست که بخواهد بازیکنی را با زور آمپول به زمین بفرستد. بازیکنی که در آخر فصل بازی‌های لیگ خسته است و کاملا ذخیره انرژی خود را از دست داده چه طور می‌تواند عملکرد موفقی در بازی بعدی داشته باشد، وقتی بازیکنان خارجی 72ساعت قبل از بازی خود را به تیم ملی می رسانند چرا باید بازیکنان ما بدون انجام ریکاوری و همزمان با خستگی بازیهای لیگ راهی مسابقات برای کویت شوند.

معاون پزشکی باشگاه استقلال در پایان درباره بازی خلعتبری برابر استقلال گفت: من در مورد مصدومیت خلعتبری مشکوک هستم./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
لحظه هدیه دادن پیراهن فرهاد مجیدی در بازی با الهلال عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارت بازی فرهاد مجیدی صادر شد



 

 

کارت بازی فرهاد مجیدی صادر شد

 

کارت بازی فرهاد مجیدی برای حضور در نخستین بازی اش با تیم الغرافه یکشنبه شب صادر شد.

به گزارش جام نیوز، با صدور کارت بازی مجیدی وی مشکلی برای همراهی تیم الغرافه در بازی دوشنبه شب مقابل ام صلال نخواهد داشت.

این مسابقه ساعت 7:30 بعد از ظهر روز دوشنبه از هفته دهم لیگ ستارگان قطر برگزار می شود.