ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرهاد قائمی: امیدوارم دست پر برگردیم


دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در آستانه اعزام به اردوی تدارکاتی به فنلاند نیز گفت: همه می دانند که امسال سخت‌ترین گروه ممکن در لیگ جهانی داریم ، اما امیدوارم که دست پر برگردیم.

خبرگزاری ایسنا: فرهاد قائمی دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران اظها‌ر کرد: خو‌شبختا‌نه تمرینات خوبی را در تهران پشت سر گذاشتیم و به هماهنگی نسبی رسیده‌ایم. قطعا بعد از بازی‌های تدارکاتی هم بهتر خواهیم شد و چند بازی تدارکاتی در فنلاند و جمهوری چک داریم. امیدوارم در این مسابقات به 100 درصد آمادگی لازم برای شرکت در لیگ جهانی برسیم.

وی افزود: همه می دانند که در سخت‌ترین گروه لیگ جهانی قرار گرفته‌ایم. هر سه حریف ما تیم‌های قدرتمندی هستند. ما تلاش می‌کنیم تا دست پر برگردیم. کارمان اصلا ساده نیست اما امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم.


ویدیو مرتبط :
دعوای فرهاد قائمی با مربی کره(دادن کارت قرمز به فرهاد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظریف: امیدوارم با دست پر به تهران برگردیم


لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان ابراز امیدواری کرد تیم کشورمان با دست پر از مسابقات قهرمانی جهان به کشورمان بازگردد.

خبرگزاری تسنیم: به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد ظریف در مورد دیدار با ایتالیا و غلبه بر این تیم اظهار داشت: اگر قبل از بازی از من می پرسیدی، می‌گفتم 3 بر یک می بریم. می‌توانستیم 3برصفر هم برنده باشیم. اگر ست دوم اشتباهی کوچک در پوئن 24 بر23  مرتکب نمی‌شدیم، فکر می‌کنم بازی را 3 برصفر می‌بردیم، چرا که امروز روزمان بود. خیلی  خوب بازی کردیم در همه پست‌ها از دریافت تا پاس، اسپک و توپ‌های برگشتی. همه فوق‌العاده بودند و فوق‌العاده با انگیزه کار کردند. این از همه چیز مهمتر است.

وی به بازی اصولی ایران اشاره کرد و افزود: ما در همه پست‌ها روی اصول بازی کردیم. شاید بعد از بازی لیگ جهانی با امریکا این طوری بازی نکرده بودیم. چه با خود امریکا که در نیمه نهایی لیگ جهانی باختیم و چه ایتالیا. اصلا این انگیزه را نداشتیم. ولی بازی را که استارت زدیم، مطمئن بودم می بریم.چون از اول محکم گرفتیم. وقتی با تیم‌های بزرگ زیاد بازی می‌کنی دیگر استرس ندارد چون منطقی بازی می‌کنند. ما سال قبل شاید 7،8 بار با ایتالیا بازی کردیم. به برد وباخت‌هایش کاری ندارم اما به قول کشتی‌گیران وقتی تنه به تنه حریفان می خورد قشنگ همدیگر را می شناسیم. هم آنها ما را می شناسند و هم ما.

ظریف این پیروزی را به مردم ایران هدیه کرد و گفت: خوشحالم فقط به خاطر مردم، چون دو، سه بازی در لیگ جهانی باختیم، ناراحت بودند اما حالا این برد را هم به مردم و هم خانواده‌ام که واقعا سنگ تمام گذاشتند و دوری مرا تحمل کردند به ویژه  دخترم ترمه که از قبل از امریکا ندیده‌امش هدیه می‌کنم. امیدوارم با دست پر به تهران برگردیم.