ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرهادی: برای رسیدن به مسابقات قهرمانی فوتبال بانوان آسیا كار سختی داریم



 

  فرهادی:برای رسیدن به مسابقات قهرمانی فوتبال بانوان آسیا كار سختی داریم

 

 بازیكن تیم فوتبال بانوان زیر 19 سال گفت: برای رسیدن به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا كار سختی پیش‌رو داریم. پروین فرهادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره صعود تیم ایران از مرحله اول مقدماتی قهرمانی آسیا اظهار داشت: دور اول مرحله مقدماتی از سطح بالایی برخوردار بود. از مدتی قبل تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و با آمادگی در این مسابقات شركت كردیم.

وی افزود: می خواستیم در این مرحله به گونه ای عمل كنیم كه با اقتدار به دور بعد صعود كنیم و خوشبختانه توانستیم به این هدف خود برسیم.

فرهادی كه در این مرحله توانست 4 گل به ثمر برساند، تاكید كرد: در تمرینات روی استفاده از ضربات آخر برنامه داشتم و خوشبختانه در طول مسابقات توانستم نتیجه این تمرینات را ببینم. علاوه بر اینكه 4 گل به ثمر رساندم توانستم 2 پاس گل هم بدهم.

این بازیكن در مورد شرایط تیم فوتبال زیر 19 ساله ها و توجه فدراسیون به این تیم گفت: از فدراسیون بابت زحماتی كه برای تیم ما كشید ممنون هستیم. اگر این توجهات ادامه داشته باشد می توانیم در مرحله بعدی هم موفق شویم. البته دور دوم مسابقات سخت تر از دور اول است و اگر می خواهیم در مرحله نهایی این رقابت ها باشیم باید سخت كار كنیم چون بازی های دشواری پیش رو داریم.... / خبرگزاری فارس


ویدیو مرتبط :
‫تمرین تیم ملی فوتبال بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تایلند میزبان مسابقات قهرمانی فوتبال زیر 16 سال بانوان شد



 

 

تایلند میزبان مسابقات قهرمانی فوتبال زیر 16 سال بانوان شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس، كنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسون ایران، ضمن تبریك در خصوص حضور تیم ملی در دور دوم رقابت های آسیایی زیر 16 سال، از برگزاری این پیكارها در بانكوك تایلند خبر داد.

 

از گروه A ویتنام و از گروه B ایران به دور دوم صعود كردند. مسابقات از 12 تا 21 آذرماه به میزبانی بانكوك تایلند برگزار می شود.

بر همین اساس، ایران با تیم های تایلند، ویتنام، چین تایپه و میانمار هم گروه است.../فارس