ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فردوسی پور: عینک دودی نزنم حل است؟



 

 

عادل متهم است که همه مسائل مربوط به سپاهان را با عینک دودی می بیند. اتفاقی که باعث شده نود دشمن سپاهان باشد.

این جدیدترین اتهام به عادل فردوسی پور است که این بار از سوی باشگاه سپاهان به او نسبت داده شده است در بیانیه ای بلند ، بالا .

پس از حرف های امیر قلعه نویی درباره نود ، اینکه عادل فردوسی پور عامل همه مشکلات سپاهان است ، باشگاه اصفهانی همسو با سرمربی تیمش دست به تحریم عادل فردوسی پور و نود زد. تحریمی که البته مشخص نیست تا چه میزان می تواند سبب اعمال فشار به پر بیننده ترین برنامه سیما باشد. سپاهانی ها حتی تهدید کردند از این پس به جای رفتن به رنامه نود در برنامه های ورزشی شبکه های یک و دو سیما شرکت می کنند.

بیانیه سپاهان صبح سه شنبه درحالی صادر شد که عادل فردوسی پور ، در اجرای دوشنبه شب خود در واکنش به گفته های امیر قلعه نویی تنها دو بار متلک هایی را به این سرمربی انداخت. فردوسی پور اما علاقه ای ندارد تا پاسخی به این اتفاقات بدهد. سعی می کند طفره برود و می گوید علاقه ای به دامن زدن این مسائل ندارد و مدام می خواهد به این ماجرا پرداخته نشود و حتی با خنده در برابر اصرار خبرآنلاین می گوید:« اگر عینک دودی نزنم حل است؟ نمی زنم!»..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
سکانس کل کل زنان و مردان در عینک دودی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرمول فردوسی پور برای حل مشکل تیم ملی


عادل فردوسی پور هم از مسئولان فدراسیون یعنی کارلوس کروش و تیمش از یک سو و تیم علیرضا اسدی خواست با هم تعامل کنند و در چارچوب احترام ، مشکلات تیم ملی را حل کنند.

خبرآنلاین: عادل فردوسی پور هم از مسئولان فدراسیون یعنی کارلوس کروش و تیمش از یک سو و تیم علیرضا اسدی خواست با هم تعامل کنند و در چارچوب احترام ، مشکلات تیم ملی را حل کنند.

عادل فردوسی پور در برنامه 90 دوشنبه شب خود ، از همان ابتدا از اتفاق تلخ هفته قبل برنامه اش یعنی تند شدن پیروانی و اسدی برای یکدیگر و گلایه های این دو از هم را نقد کرد و به واکنش های مطبوعات بعد از این اتفاق پرداخت.

او سپس گفته های مثبت وزیر ورزش را در برنامه ورزش و مردم و قول هایش برای کمک به تیم ملی را گامی بلند دانست و بعد از تشریح برنامه تیم ملی برای صعود به جام جهانی روسیه و البته مهمتر از آن رسیدن به جمع 16 تیم برتر ، از مسئولان خواست اقدامات لازم را داشته باشند تا کمپ دستگردی در اختیار تیم ملی قرار بگیرد.

کمپی که برای نیروی انتظامی و موسسه قوامین است و آنها بعد از بدقولی های فدراسیون در پرداخت هزینه های 5 میلیون تومانی اجاره ورزشگاه آن را به تیم های ملی عراق و سوریه که پرداخت های نقدی 7 برابر فدراسیون فوتبال داشته اند ، اجاره داده اند.

فردوسی پور خواهش کرد در قبال دوستی دو طرف دعوا و حفظ حرمت ها ، وزارت ورزش هم مساعدت کند و این کمپ در اختیار تیم ملی گذاشته شود.