ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فردوسی‌پور: پول می‌دادند که بگم چه میکنه!


ین موضوعی است که از سال ها پیش در سایر کشورها حل شده اما در کشور ما به صورت یک تابو باقی مانده. به هر حال باید روزی این موضوع حل می شد و حالا هم که به صورت رسمی مجاز شده ممکن است در ابتدا مشکلاتی به وجود آورد، اما به مرور زمان حل خواهدشد.





هفته نامه تماشاگران امروز - علی رستگار: عادل فردوسی پور مجری شناخته شده تلویزیون در مورد آزادشدن حضور چهره ها در تبلیغات می گوید: «این موضوعی است که از سال ها پیش در سایر کشورها حل شده اما در کشور ما به صورت یک تابو باقی مانده. به هر حال باید روزی این موضوع حل می شد و حالا هم که به صورت رسمی مجاز شده ممکن است در ابتدا مشکلاتی به وجود آورد، اما به مرور زمان حل خواهدشد.»

او در مقابل این سوال که اگر به خود او پیشنهاد حضور در تبلیغات داده شود می پذیرد یا خیر، پاسخ می دهد: «طی این سال ها بارها به من چنین پیشنهاداتی با رقم های خیلی خوب داده شده اما هیچ گاه نپذیرفتم. مثلا یک بار از من خواسته شد در یک آگهی «چه  می کنه» بگویم اما شخصا همیشه با این مسئله مشکل داشتم و به خاطر همان تابوها نیز قبول نکردم.» این کارشناس ورزش و رسانه در مورد اینکه آیا حضور چهره های ورزشی در تبلیغات تمرکز آنها را به هم نمی زند هم توضیح می دهد: «این موضوع به هر حال اجتناب ناپذیر است و دیر یا زود همین اتفاق می افتد؛ هرچند من به طور کلی شخصا با آن مشکل دارم.»


ویدیو مرتبط :
وقتی احمدمهرانفر بدجور از فردوسی پور انتقاد میکنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: پول بازیکنان به من چه ربطی دارد؟ / فایل صوتی تهدید فردوسی‌پور را دارم / فردوسی پور: فایل را پخش کنید



فایل صوتی تهدید فردوسی‌پور,اخبار جدید


اخبار ورزشی - رویانیان: پول بازیکنان به من چه ربطی دارد؟ / فایل صوتی تهدید فردوسی‌پور را دارم / فردوسی پور: فایل را پخش کنید

مجری برنامه 90 به اتهامات مدیرعامل سابق پرسپولیس مبنی بر تهدید شدن برای حضور در این برنامه واکنش نشان داد.

محمد رویانیان امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس ‌مدعی شد که عادل فردوسی‌پور وی را برای حضور در برنامه 90 تهدید کرده و فایل صوتی این تهدید را نیز در اختیار دارد.

فردوسی‌پور در واکنش به ادعاهای مطرح شده به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: از ادعای دور از واقعیت آقای رویانیان مبنی بر تهدید ایشان برای حضور در برنامه 90 متعجب شدم. من هرگز در تماس‌هایی که خودجوش ضبط شده‌اند ایشان را برای حضور در برنامه 90 تهدید نکردم و در مکالماتم ادبیات تهدید‌آمیز نداشتم. ممنون می‌شوم فایل صوتی مبنی بر تهدید بنده را پخش کنند.

 

-----------------------

 

رویانیان: پول بازیکنان به من چه ربطی دارد؟ / فایل صوتی تهدید فردوسی‌پور برای رفتن به 90 را دارم

مدیرعامل مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مجری برنامه 90 مرا تهدید کرد که اگر به برنامه‌اش نروم اینقدر مرا می‌زنند که مجبور شوم روی خط بروم و فایل صوتی این تهدید را نیز دارم.

محمد رویانیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اتفاقات برنامه 90 و معذرت‌خواهی خادم مبنی بر اینکه بدهی‌های وی 43 میلیارد تومان است نه 50 میلیارد تومان اظهار داشت: با کم کردن 5 یا 6 میلیارد از بدهی‌های پرسپولیس که یک روز 50 میلیارد می‌شود و یک روز 80 میلیارد و روز بعد 43 میلیارد هیچ‌چیزی عوض نمی‌شود. من دنبال عذرخواهی و معذرت‌خواهی نیستم، فقط می‌خواهم اعلام کنید که مردم بدانند که ما به کجاها این پول‌ها را بدهکاریم.

وی افزود: 18 میلیارد بدهی مالیاتی دارند و این موضوع به من ربطی ندارد، از طرف دیگر باشگاه 12 میلیارد تومان به بازیکنان بدهکار است که من هم مشخص است که از چه زمانی در پرسپولیس پست و مقامی ندارم، مگر مدیران قبلی بدهی بازیکنان را دادند و رفتند؟ البته من به قبلی‌ها هیچ کاری ندارم. من دوست دارم همین‌طور که فشار می آورند که چنین مبلغ سنگینی بدهی به بار آورده ام، به آنهایی که این اعداد و ارقام را مطرح کرده اند نیز فشار بیاورند که ریز این مبالغ هم اعلام شود.

رویانیان ادامه داد: چرا شفاف اعلام نمی‌کنید که 43 میلیارد بدهی من که تا دیروز می‌گفتید 50 و 70 میلیارد است، به کجاها بوده و یا به چه کسی بدهکاریم؟ اگر راست می‌گویند به خبرنگاران اعلام کنند که ایشان فلان میلیون یا میلیارد به جاهای مختلف بدهکار است. آیا این کار سختی است؟ به نظر من آقایان این عدد و ارقام را اعلام می‌کنند تا وقتی که پرسپولیس را واگذار کردند دچار مشکل نشوند و به فکر مسائل دیگر هستند.

مدیر اسبق باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: به دنبال عذرخواهی نیستم و نمی‌خواهم کسی هم از من عذرخواهی کند که در اعلام مبالغ اشتباه کرده است، خیلی ها می گویند چرا حرف‌هایت را در 90 نزدی، من به فردوسی‌پور گفتم که مشکلاتی دارم و حتی مریض داشتم، نمی‌خواستم این مسائل را بیان کنم اما مجبورم شفاف صحبت‌هایم را انجام دهم.

وی افزود:‌ من حتی این موضوع را به اطلاع مسئولان رده بالای صدا و سیما رساندم و حتی بارها هماهنگ کردم که نمی‌توانم در 90 حضور پیدا کنم اما همه حرف‌های خود را مطرح کردند. مردم نمی‌دانند که من چرا به نود نرفتم. من از فردوسی‌پور فایل صوتی دارم که حتی من را تهدید کرده است. مگر من به صدا و سیما نگفتم که نمی‌توانم دوشنبه به برنامه 90 بروم پس چرا مرا زدند؟

وی یادآور شد: فردوسی‌پور می‌توانست بگوید امشب به دلیل برخی مشکلات رویانیان نمی‌تواند به برنامه ما بیاید، اما بجای این کار مرا زد. مشکل بسیار حادی داشتم و به مسئولان صدا و سیما اعلام کردم، نمی‌توانم به 90 بروم. می‌دانم مسئولان صدا و سیما هم به فردوسی‌پور گفتند که چون رویانیان در برنامه نیست، درباره ایشان صحبت نشود و همه چیز بماند برای هفته بعد اما فردوسی‌پور دست به لجبازی زد و نشان داد که فقط با حرف خودش رو به جلو می‌رود و با سیاست‌های صدا و سیما کاری ندارد. من مریضی داشتم که نمی‌توانستم با حضورم در نود او را تنها بگذارم و به وی استرس وارد کنم، نمی‌خواستم این حرف‌ها را بزنم اما باید جواب سؤال مردم را بدهم، این همه از آقایان خواهش کردم بعد آقای فردوسی‌پور تا دلش خواست ما را زد.

وی خطاب به خادم گفت: آقای امیر خادم، شما پهلوان این دیار هستید اما چرا کسی را می زنی که کنارت نیست؟ من فایل صوتی فردوسی‌پور را دارم که به من گفت اگر به برنامه نیایی، آنقدر تو را می‌زنم تا وادارت کنم که به پشت خط بیایی، آیا این موضوع مورد تأیید مسئولان صدا و سیما است، آیا این تهدید نیست؟ من نمی‌خواستم در مورد برخی مسائل حرف بزنم. ایشان حتی به من گفت "تو مانند یک عروس هستی و من 5 بار به خواستگاری شما آمدم. برای آخرین بار به تو می‌گویم به برنامه ما بیا" من نیازی به دروغ گفتن ندارم. محترمانه گفتم آقای فردوسی‌پور! نمی‌توانم به 90 بیایم، شما هر کاری کنید دست خودم نیست، نمی‌توانم در خدمت شما باشم. سپس ایشان به من گفت، آنقدر تو را می‌زنم تا وادارت کنم پشت خط بیایی، به نظر شما این یعنی چه؟

وی افزود: من تمام مدارک حرف‌هایم را دارم. به مسئولان صدا و سیما زنگ زدم و آنها که بسیار حرفه‌ای و مسلمان هستند به فردوسی‌پور اعلام کردند که این بنده خدا به دلیل مشکلاتی نمی‌تواند به برنامه بیاید، فردوسی‌پور هم موافقت کرده بود ولی کار خودش را کرد که واقعا نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم. حتی این موضوع باعث شد پشت خط این برنامه نروم این را فقط می‌گویم تا هواداران و آنهایی که فوتبال را دنبال می‌کنند و در کوچه و خیابان از من سؤال می‌کنند بدانند که چرا من به 90 نرفتم ولی آقای فردوسی‌پور و معاون وزیر یک طرفه من را زدند.

رویانیان تاکید کرد: بدهی من به پرسپولیس 5 میلیارد تومان است و من روی حرفم هستم. من درباره برنامه 90 هم هر طوری شده اطلاعات را به رئیس رسانه ملی دادم، ایشان هم که مرد بسیار با شرافت و پهلوانی است، به من پیغام داد که نگران نباشم. البته باید این را بگویم قبل از برنامه که پیگیری کردم فردوسی‌پور درباره من حرفی نزند، همه به من گفتند خیالت راحت باشد، من حتی با رئیس دفتر ضرغامی هم حرف زدم و به من گفتند خیالت راحت، همه چیز حل می‌شود و اسم من را در برنامه نمی‌آورند، اما ایشان ابلاغی هم که از دفتر رسانه ملی به او شد را نادیده گرفت. پس از اینکه 90 پخش شد، مجددا پیگیری‌های لازم را داشتیم و متوجه شدم که مسئولان صدا و سیما برای این موضوع و پیگیری‌اش وارد عمل شدند و حتی این برنامه در شبکه جام جم پخش نشد. مطمئن باشید من شکایت و برخوردم را خواهم کرد و این موضوع را پیگیری می‌کنم.

وی افزود: من در تاریخ 18 فروردین به وزارت ورزش نامه دادم و خواهش کردم ریز بدهی‌ها را اعلام کند. پس از اینکه متوجه شدم پیگیری نمی‌شود باز هم نامه دادم که بدهی‌های من را شفاف اعلام کنید. من این نامه‌ها را اول به خادم دادم و سپس به پروین. در این خصوص البته رونوشت‌هایی هم زدم که حساب و کتاب‌ها سریع انجام شود اما دریغ از یک پیگیری و جواب. حالا سؤال من اینجاست که چرا معاون وزیر به نامه رسمی و قانونی من جواب نمی‌دهد و بجای آن در تلویزیون درباره آن حرف می‌زنند و سپس می‌گوید ببخشید؟ اگر بدهی من 43 میلیارد است، منتشر کنید. از چه چیزی می‌ترسید. بگویید به کجا بدهکارم، من که منتشر کردم که از کجا پول آوردم و چگونه هزینه کردم، دوست دارم یک بار دیگر آن را منتشر کنم، اما چرا شما یک بار اعداد اعلام شده را منتشر نمی‌کنید؟

وی تاکید کرد: من از برج 10 سال گذشته هیچ پستی در پرسپولیس نداشتم. من حتی در آن موقع در پرسپولیس ماندم تا خدای ناکرده این تیم زمین نخورد و یک نفر به این تیم بیاید، اما شما دست به کارهای دیگر زدید. به من چه ربطی دارد که پرسپولیس 12 میلیارد به بازیکنانش بدهکار است. اصلا من می‌گویم بدهی‌ها را می‌دهم اما شما چرا نمی‌گویید این بدهی برای چه چیزی است؟ حتی از 15 سال پیش بدهی‌های مالیاتی مانده اما همه را به پای من نوشتند. این حرف آخر من است که در 3 سال 5 میلیارد بدهکارم و مابقی مبالغ را نمی‌دانم از کجا آورده‌اند. بزودی در باره مسائل در رسانه ملی هم صحبت خواهم کرد تا مشخص شود که حق با کیست. 

اخبار ورزشی - فارس