ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فردوسی‌پور:«فوتبال120» كپی «90»نیست



عادل فردوسی پور,شبکه ورزشی,فوتبال

فردوسی‌پور:«فوتبال120» كپی «90»نیست

پخش سری جدید برنامه «فوتبال 120» به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور از دیروز از شبکه ورزش آغاز شده است.

به گزارش مشرق، فردوسی پور درباره محتوا و ساختار این برنامه به روابط عمومی شبکه ورزش گفت: «فوتبال 120» برنامه ای با ریتمی تند است که با شروع لیگ اروپا، وقایعی را که در فوتبال جهان رخ می دهد را به صورت تصویری و تحلیلی مورد بررسی قرار می دهد.
 
وی افزود: گروه سازنده این برنامه از شنبه تا پنجشنبه اتفاقات فوتبال اروپا را رصد می کند و مهم ترین بخش های تصویری و تحلیلی آن را جمعه در قالب برنامه «فوتبال 120» به مخاطبان عرضه می کند.فردوسی پور در پاسخ به این سوال که چرا این برنامه را خودتان اجرا نمی کنید؟ گفت: به دلیل مشغله زیاد قادر به اجرای این برنامه نبودم، به همین دلیل آقای حمید محمدی اجرای آن را به عهده گرفت.

مجری برنامه «90» افزود: برنامه «فوتبال 120» تقلید و کپی برداری از برنامه «90» نیست، هرچند برخی از بخش هایش به برنامه «90» شباهت دارد اما برنامه 90 با توجه به این که مسائل فوتبال داخلی را مورد بررسی و نقد قرار می گیرد چالشی تر است.

فردوسی پور در خاتمه درباره برنامه های فوتبالی شبکه ورزش گفت: با توجه به بازخوردهایی که از مخاطبان شبکه گرفته ام احساس می کنم جایگاه این شبکه در میان ورزش دوستان با توجه به علاقه مردم ایران به ورزش بخصوص فوتبال روز به روز بیشتر می شود. به عنوان یک فوتبالیست و فعال در حوزه ورزش آینده روشنی را برای شبکه ورزش پیش بینی می کنم. /مشرق

 

 


ویدیو مرتبط :
شفاف سازی برنامه 90 توسط عادل فردوسی پور درباره ی مسائل مالی برنامه 90

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اهم موضوعات برنامه 90؛ سرشاخ شدن فردوسی پور با رئیس کمیته انضباطی



 

تصویر: کریم باقری و همسرش در گالری نقاشی

 

سرمربی تیم استقلال در واکنش به انتقادات تند هافبک تیمش گفت: «امیدوارم مجتبی جبازی به حرفش عمل کند و دیگر به تمرین ما نیاید.»

* دهداری هم از نداشتن بازی دوستانه می نالید

درد 24 سال قبل فوتبال ملی ما همانی بود که هنوز هم با این همه هزینه ، داریم.

عادل فردوسی پور و برنامه 90 برای بزرگداشت نوزدهمین سالگرد درگذشت پرویز دهداری سری به آرشیو صدا و سیما زده بود و مصاحبه ای از دهداری را پخش کرد. دهداری در آن گفتگو که قبل از اعزام تیم ملی به بازی های جام ملت های 1988 بود، سخن از رسالتش گفت. از اینکه وظیفه داشت تا تیم ملی را از جوان های همه کشور انتخاب کند. او در پایان هم گفته بود: «تیم ملی تدارک دیده اما تا زمانی که بازی تدارکاتی نداشته باشیم نمی شود حرف از آمادگی تیم زد.»

این همان مشکلی است که خیلی از تیم های ملی ما هنوز هم دارند.

* شاغلام: مگه عقلم کم بود که بروم کنار زمین تا با تیرکمان کورم کنند؟

غلام پیروانی می گوید در آبادان بر تیر و کمان او را می زدند.

غلام پیروانی در برنامه 90 این هفته گفت: «الان دیدم تماشاگران می گفتند چرا از روی نیمکت بلند نمی شدم اما باید بگویم من خارج از آبادان مدام کنار خط بودم اما در آبادان مگر عقلم کم بود که بلند بشوم؟ بروم کنار خط تا با تیرکمان، بزنندم؟ چند بار سنگ شان از بغل چشمم گذشت.»

* اتهام طرفدار تراکتور به فردوسی پور: طرفدارای استقلال را با فتوشاپ زیاد کردی!

طرفداران تراکتورسازی هنوز به عادل فردوسی پور اطمینان ندارند.

گزارشگران 90 که برای بازی تراکتورسازی و راه آهن به تبریز رفته بودند، باز هم صحنه های نابی را شکار کردند. صحنه های پیرمردانی که به سختی خود را به ورزشگاه یادگار می رساندند اما می گفتند به عشق تراکتور کارهای سخت تر را هم انجام می دهند. بعد هم نوبت رسید به اعتراض تبریزی ها به تبعیض های فوتبال به نفع استقلال و پرسپولیس که یکی از آنها گفت: «سال قبل ما ورزشگاه آزادی را در بازی استقلال پر کرده بودیم اما شما با فتوشاپ، تعداد استقلالی را زیاد کردید که انگار اندازه ما هستند.»

این گفته تماشاگر تبریزی حسابی گزارشگر 90 را شوکه کرده بود.

* انتقاد صریح فردوسی پور از کمیته انضباطی / حسن زاده : شما اتهام می زنید

عادل فردوسی به بهانه بازی کردن آندو در بازی استقلال و شاهین با رئیس کمیته انضباطی، سر شاخ شد.

در برنامه 90 دوشنبه شب، فردوسی پوراز اتفاقات مربوط به بخشش آندو تیموریان و دور زدن قانون پرسید که حسن زاده با گیر دادن به واژه اعلام و ابلاغ می خواست جو را به سود خود برگرداند اما فردوسی پور با تصویر و سند سعی می کرد همه آنچه می گوید را تاکید کند و به نظر می رسید دارد منطقی سخن می گوید.

* مظلومی: امیدوارم مجتبی روی حرفش بماند و نیاید / او حق ندارد برای من تعیین تکلیف کند

پرویز مظلومی می گوید اگرلازم باشد برای بازی با پرسپولیس از امیدهایش استفاده می کند اما به جباری بازی نمی دهد.

حرف هایی که مجتبی جباری علیه مظلومی زده سبب شد تا مربی استقلال تا نیمه های شب بیدار باشد و به حرف های جباری در 90 پاسخ بدهد. او اینگونه شروع کرد: «اگر الان جباری این قدر آماده شده چون من دو سال است به پایش نشستم و او از همین تمرین ها به تیم ملی رسیده است. من در تمرین ها کنار می ایستم چون یک تمرین دهنده خیلی معروف مثل هنکه داریم که از بایرن مونیخ آمده است. حالا اگر تمرینات بد است، منظور مجتبی کار هنکه بوده.»

او ادامه داد: «یک موقع هایی نمی دانم چه می شود که او تیم را به حاشیه می برد. مجتبی نمی تواند برای من تعیین تکلیف کند. انشالله پای حرفش بایستد و نیاید. او پول می گیرد که بازی کند و حق ندارد برای این دو ساعتی که می آید و عرق می ریزد، شرط تعیین کند.»

او سپس گفت: «ما با کرار هم برخورد می کنیم. او بعد بازی با ملوان تنبیه شد. الان هم هر دو بازیکن را کنار گذاشتم و در اختیار باشگاه هستند. برای بازی دربی هم که هنوز نمی دانم چه روزی است، حتی اگر لازم باشد حاضرم از امیدهایم استفاده کنم اما این دو را کنار می گذارم.»

* دربی ۳ روز بعد از عاشورا؛ عزیز محمدی: بازی را هجدهم برگزار می کنیم / رویانیان: این کار جفا در حق پرسپولیس است

سازمان لیگ برتر می خواهد 12 روز دیگر دربی جام حذفی را برگزار کند.

عزیز محمدی در برنامه 90 گفت که 18 آذرماه بازی تیم های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی برگزار می شود. او با اعلام این خبر که تاریخی بهتر از زمان اعلام شده برای داربی وجود نداشته گفت: «ما در برنامه پیشنهادی مان هم اعلام کرده بودیم بازی های جام حذفی در همین زمان ها برگزار می شود و تیم ها هم از حالا زمان کافی برای آماده سازی برای دربی دارند.»

لحظاتی بعد رویانیان روی خط برنامه آمد و گفت پرسپولیس این تاریخ را قبول ندارد و بازی نمی کند که محمدی در پاسخش گفت: «زمان بازی عوض نمی شود. اگر قرار باشد به حکم باشگاه ها زمان بازی ها را عوض کنیم که بهتر است اصلا لیگ تعطیل شود. این همان شرایطی بود که باعث شد مشکل برای سهمیه ها ایجاد شود. اینکه یک تیم طراز مالیاتی اش را نمی فرستد و...»

رویانیان اما اعتقاد داشت تیمش 3 مصدوم و 2 محروم دارد و فشار بازی های ملی حسابی خسته شان کرده و نمی توانند این قدر زود در بازی حذفی بازی کنند. او از رفاقت عزیز محمدی و فتح الله زاده گلایه کرد و در حالی که عزیز محمدی تاکید داشت رفاقتش با رویانیان خیلی بیشتر از فتح الله زاده است اما رویانیان گفت: «ما با هم همکار بودیم ولی او رفاقتش با فتح الله زاده بیشتر است.»

در این بین فردوسی پور گفت: «سردار...» که هر دو نفر پاسخ دادند: «بله» و فردوسی پور دیگر نمی توانست خنده اش را نگه دارد. عزیز محمدی بعد از این خنده ها گفت دربی را در تاریخ اعلامی برگزار می کند و رویانیان در جوابش گفت: «این کار جفاست.»

* مسابقه پیامکی

مسابقه پیامکی برنامه این هفته نیز به کاهش سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داشت. این برنامه از بینندگانش پرسیده بود که با توجه به عملکرد فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها آیا کاهش سهمیه‌های ایران را منصفانه می‌داند یا خیر که پس از حدود سه ساعت و 40 دقیقه حدود یک میلیون و 500 هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند و 82 درصد آن‌ها این اتفاق را کاملا منصفانه می‌دانستند.

برای اطلاع از سایر اخبار سرویس ورزشی جام نیوز اینجا را کلیک کنید.