ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فردا پیشنهاد فدراسیون به کروش ارایه میشود


رئیس فدراسیون فوتبال از ارایه پیشنهاد مکتوب برای تمدید قرارداد به کی‌روش در روز چهارشنبه خبر داد.

خبرگزاری فارس: علی کفاشیان اعلام کرد: با کمیته فنی فدراسیون فوتبال مشورت کردیم و مواردی را برای پیشنهاد تمدید قرارداد لحاظ کردیم و فردا پیشنهاد مکتوب خود را برای تمدید قرارداد به کارلوس کی‌روش ارایه خواهیم کرد.

قرارداد کی‌روش بعد از جام جهانی با فدراسیون فوتبال ایران به پایان رسیده است.


ویدیو مرتبط :
ارایه پیشنهاد برای ارزشیابی معلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد 4 ساله کروش به فدراسیون برای تمدید‌ قرارداد/ درخواست رقم نجومی از سوی کی روش



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - پیشنهاد 4 ساله کروش به فدراسیون برای تمدید‌ قرارداد/کارلوس 30 میلیارد تومان می خواهد

 سرمربی تیم ملی برای تمدید قرارداد سالانه 1.8میلیون یورو می‌خواهد.

به گزارش خبرآنلاین؛فدراسیون فوتبال سه سال قبل، با کارلوس کروش قرارداد بست. به ازای هر سال، قرار شد کفاشیان 1.8 میلیون دلار به مربی پرتغالی پرداخت کند. در آن زمان، سازمان تربیت‌بدنی قبول کرد پول قرارداد کروش را پرداخت کند اما با برکناری سعیدلو رئیس وقت، معامله به هم خورد.

 

فدراسیون ماند و قرارداد میلیاردی کارلوس کروش. با گرانی دلار، مشکلات کفاشیان برای پرداخت این پول بیشتر و بیشتر شد ولی حالا فدراسیون فوتبال تنها باید یک قسط دیگر به این مربی پرداخت کند. فدراسیون به هر نحوی که شده، پول کروش را جور کرد اما حالا برای تمدید قرارداد او نگران است. به گزارش خبرورزشی‌؛ فدراسیون فوتبال با پیشنهاد سنگینی از سوی کارلوس کروش مواجه شده است.

 

او در ابتدای مذاکرات برای تمدید قرارداد پیشنهادی 2 میلیون یورویی داد که پرداخت آن از توان فدراسیون فوتبال خارج بود. کروش در جریان مذاکرات گفت: «من برای تبدیل دلار به یورو مشکل دارم. هر بار هم سر این موضوع ضرر می‌بینم. دلار به کارم نمی‌‌آید و یورو می‌خواهم. اگر قرار است بمانم، پولم را به یورو پرداخت کنید.» پیشنهاد اولیه کروش کمی باعث عقب‌نشینی فدراسیون فوتبال شد اما مذاکرات ادامه پیدا کرد تا کارلوس 200 هزار یورو تخفیف بدهد. پیشنهاد آخر کروش به فدراسیون یک میلیون و 800 هزار یورو بوده است.

 

پیشنهادی که باز هم برای فدراسیون فوتبال سنگین است. با توجه به قیمت دیروز یورو در بازار تهران، امروز این رقم چیزی حدود 7 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال می‌شود! کروش و فدراسیون برای تمدید قرارداد 4 ساله با یکدیگر به گفت‌وگو نشسته‌اند و در صورت تمدید، این مربی باید تا پایان جام‌جهانی‌ 2018 روی نیمکت ایران بنشیند. اگر رقم درخواستی سالانه کروش را تا پایان جام‌جهانی‌ روسیه احتساب کنیم، فدراسیون باید حدود 30 میلیارد تومان به این مربی پرداخت کند!

البته با شرایط فعلی فدراسیون، حتی فکر کردن به این رقم دشوار است. علی کفاشیان تمایل زیادی دارد تا قرارداد کروش تمدید شود و امیدوار است با پول دریافتی از فیفا، بتواند گام اول را برای تمدید قرارداد محکم بردارد. فدراسیون جهانی فوتبال موظف است بعد از جام‌جهانی‌ رقمی نزدیک به 20 میلیارد تومان بابت حق پخش بازی‌ها و همین‌طور پاداش صعود به فدراسیون فوتبال بدهد.

 

فدراسیون این پول را به احتمال فراوان از طریق سفارتخانه ایران در سوئیس دریافت می‌کند و می‌تواند با آن، برای یک سال اول به راحتی پول قرارداد کروش و دستیارانش را بدهد. البته در سال‌های بعدی تأمین این پول دشوار می‌شود چرا که وزارت ورزش هم از همین حالا نشان داده پولی برای تزریق به فدراسیون فوتبال ندارد.

 

در بهترین حالت، بودجه‌ای که دولت برای فدراسیون در نظر می‌گیرد، حدود 20 میلیارد تومان است که البته معمولاً بالای 20 درصد از این بودجه هم پرداخت نمی‌شود. به همین دلیل کفاشیان کمی برای تمدید قرارداد کروش تعلل به خرج می‌دهد.
اخبار ورزشی - خبرآنلاین